Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2007 22:04

Lainaus: Kaihomieli

Mie tahtoisi taas nähdä susilauman ihan livenä villissä luonnossa. Tietysti turvallisen välimatkan päästä, sen verran niitä pelkään etten ihan lähelle menis.

Niin, oishan se kiva. tai vaikka enemmin sieltä helikopterista mistä ne oli ilmeisesti kuvannut sen susilauman hyökkäyksen.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 19:27
Suuria, myrkyllisiä hämähäkkejä... ihan pienikin hämähäkki saa pakokauhuun.. mutta nuo suuret.. HUHHUH..
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:25
Yksinäisyyttä, kuolemaa (siinä sitä hetkellistä kipua) , isoja hämähäkkejä jos ne tulevat liian lähelle kuin myös käärmeitä ja ötököitä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.05.2007 21:51
Pelkään todella paljon vihaisia ihmisiä, jotka riehuu, pelkään kipua ja pahuutta. Pimeää, kun mielikuvitus on päässyt valloilleen..
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2007 22:29

Lainaus: FrozenCorpse

Pimeää, kun mielikuvitus on päässyt valloilleen..

Mitä pahaa siinä on ? *dummyface*
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.05.2007 17:31
Mulla on jostain syystä ihan hysteerinen pelko että tulisin raskaaksi. En kykene kunnolla luottamaan minkäänlaiseen ehkäisyyn. Tämä pelko on poikinut minulle lisäksi lukuisia uusia pelkoja, joita puran pakkoneuroottisella käyttäytymisellä. En ole kellään tavannut samanlaista...

Toinen isompi pelko on pelon pelko, eli pelkään pelon tunnetta.

Ja sit ois paljo kaikkia pieniä, mutta niistä selviää...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 15:31
Pelkään ihan tajuttomasti hukkumista. En käy uimassa ja kaiken kokoiset laivat ovat kauhistus. Kuoleminen sinänsä ei pelota minua, mutta en halua sen tapahtuvan hukkumalla. Pelkkä ajatuskin, että joutuisin hengittämään vettä.. Aargh!

Pelkään myös suljettuja ja/tai ahtaita paikkoja. Hissit, hui! Isot väkijoukot luovat myös ahtauden tunteen, joten en viihdy esim. festareilla.

Olen toisaalta hyvinkin sosiaalinen, mutta pelkään kuollakseni uusia sosiaalisia tilanteita. Jos täytyy mennä outoon paikkaan kylään tai avata suunsa enemmän kuin yhden oudon ihmisen läsnäollessa, niin menen täysin lukkoon. Hengittäminen unohtuu. Samaan liittyy varmaan myös se, että inhoan puhelimella soittamista. Puhelimen kanssa kun ei tiedä, että kuka sieltä vastaa eikä näe puhekumppaniaan. Vähän kuin syöksyisi pimeään, onttoon putkeen, josta tulee vastaan joku..

Näiden kaikkien kanssa olen oppinut elämään, mutta aina kuitenkin sydän tykyttää ja hengitys tökkii. Välttelen edellä mainittuja parhaani mukaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2007 15:54

Lainaus: Elvira

Pelkään ihan tajuttomasti hukkumista. En käy uimassa ja kaiken kokoiset laivat ovat kauhistus. Kuoleminen sinänsä ei pelota minua, mutta en halua sen tapahtuvan hukkumalla. Pelkkä ajatuskin, että joutuisin hengittämään vettä.. Aargh!

Mulla on sama juttu. Olin kerran ruotsin-laivalla kovassa myrskyssä, ja se oli ihan hirveää, en pystynyt ees nukkuun yöllä, kun pelkäsin että paatti kaatuu. Lisäks en uskalla mennä talvella jäälle. En, vaikka siellä kävelisi muitakin.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 13.05.2007 17:31
no mun pelko on juuri semmoinen et pelkään kaikkee mitä voi tapahtuu. mielikuvitukseni pelleilee mun kaa näyttämäl kaikki mahdolliset onnetomuudet nii en yleensä tee mtn sit. esim jos kävelen yli auto tien näen niinku flashina et voin jäädä auton alle ja sit näen itteeni verisenä. sit seison siel auton tien vieres ja mietin kehtaako lähtee vai ei. eli periattees pelkään sit kaikkee?

niin ja pelkään kauheesti vettä. en pysty sitä juomaan ku tuntuu siltä että joisin levää tai jtn mikä sit estäis mul hengittämisen. uimaan en pysty mennä. jään vaa rannikolle tai uimaaltaan reunalle kattelee sitä vettä.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2007 19:42
Niitä pirun isoja hämähäkkejä... Ja itselle tärkeän henkilön menettämistä... Ja... No... Enpä saa nyt mieleeni muuta...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit