Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2007 20:56

Lainaus: Ninni

Lainaus: Henna kun olen uimassa, ja sukellan kohdassa, josas ei näy pohjaa vaan pelkkää pimeyttä, niin iskee aivan kauhea kammo.

Hyvä etten oo ainoo maailmas tän oudon fobiani kans....

Mulla kans, olen kolme kertaa meinannut hukkua paniikki kohtausten takia,
just tommosen sillan kans, kaatusin kaiteen yli ku pyörrytti, ja mokoma kaide ollu mitää korkee, mut onneks iskä oli mukan, se hyppäs perää...

Toisell kerral pyörryin vaa mökin laiturilt, ja taas iskä peräs vetee

ja kerran kun oltii uimassa mökillä, päätettii lähtee pitemmälle järvelle uimaa, olin kaverin kanssa, kaverilla oli semmonen iso uimarengas, ja yhtäkkii tuli semmonen tunne että ei jaksakkaa uida enää yhtää enempää, siell
keskell suht syvää järvee, kaveri ei tiennyt tästä paniikkikohtauksien saamisesta, se ryntäs päätä pahkaa mun luo ku rupesin huutaa ku jalat kramppas ja ei pystynyt tehä mitää... jos ois selällee päässy nii ei ois ollu mitää ongelmaa mutku jalat kramppas... sitte rahattii kavrin kansa minut siihen uimarenkaalle ja oltii vähä aikaa paikoillaa, ja lähettii sitte takas rantaa, äiti oli kattonu rannast ja huutanu iskän paikalle, hirvee huolehtiminen ku päästii rantaa...

hömöö vaa ku iskä ei tahtos enää päästää minne syvempää vetee yksinää....
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2007 21:06
Minä en pidä luonnon vesissä uimisesta, kun se vesi on niin tummaa. Ikinä ei voi tietää mitä siellä pohjassa on, ja kalat! Olen ehkä katsonut liikaa kauhuleffoja...

Minä pelkään myös lasinsirpaleita jalkapohjissa. Huomasin sen äskettäin kun astuin rikkoutuneen hajuvesi pullon sirpaleeseen.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2007 13:49

Lainaus: Elvira

Isot väkijoukot luovat myös ahtauden tunteen,

Minua pelottaa isot väkijoukot mutta vain suljetussa tilassa. Siis vaikka silloin kun kaverini kanssa menimme Ideaparkkiin tsekkaamaan nämä Idolssit kun he siellä olivat ja siellä on päälle 3000 ihmistä ja iski kauhea pakokauhu että nyt tapahtuu jotain todella kamalaa, vaikka katto sortuu ja ei päästä pois sieltä niin rupesi pyörryttämään ja kamala paniikkikohtaus tuli ja kaveri vähän järkyttyi kun nyin hihasta aivan järkyttyneen näkköisenä ja sopersin että haluan ulos. Hyi.

Sitten olen hirveän sätky varsinkin uusien ihmisten kanssa. Jos vaikka tapaan jonkun niin tulee heti mieleen että apua tuohan voikin olla joku raiskari ja olen yleensä hiljaa ja sitten jos vaikka tyyppi koskettaa minua niin hypätään ainakin metri taaksepäin. Kyllä olen sitä onnistunut karsimaan jo aika hyvin, enkä ole enää niin herkkä kuin joskus olin, onneksi.

ja tietenkin pelkään ikkunoita yöllä. Siis heräilen usein yöllä ja kerran oli isän takki jäänyt kuivumaan ulos ja jotenkin jouluvalot häikäisivät sitä niin että näytti että sillä olisi ollut kaksi kiiluvaa silmää ja mikälie tappaja ja sain kamalat sätkyt ja näin. Ja sitten siitä tuli mukavat traumat joiden takia en uskalla yöllä mennä vetämään verhoja ikkunan eteen ja yleensä jos olen yksin kotona illalla niin pitää vetää kaikkiin huoneisiin verhot alas ettei mistään näy pihalle. Ihmettelen vain että muuten kyllä tykkään mennä pihalle pimeässä mutta ikkunat saavat hirveät sätkyt aikaan...
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.05.2007 18:01
Huomasin tänään pelkääväni väkivaltaa. Sen näkemistä ja sen kohteeksi joutumista.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.05.2007 18:22
pelkään myös tärkeen henkilön menettämistä.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.05.2007 15:31
Älkää naurako, mutta pelkään ötököitä, käärmeitä, karhuja ja SIENIÄ!

(tuo ei ollut vitsi, vaan totisinta totta)
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.05.2007 23:11
siis jos näet sienen niin kiljaset ja juokset pois? :O
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.05.2007 23:31
Entäs pienet sievät sienet ? D:
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 01:31

Lainaus: Valkyria

pelkään myös tärkeen henkilön menettämistä.

Niin minäkin. Enemmän kuin mitään muuta, pelkään sitä että erästä ihmistä ei enää olisi. Ajatus tästä tuli vähän liian elävästi mieleen viime aikoina. :/
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 02:31
aika ironista mutta mä pelkään hämähäkkejä ja samalla tykkään niistä... mut emmä voi niihin koskee...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit