Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 11:47

Lainaus: Stuntgirl

SIENIÄ

Taidan tietää mitä tarkoitat, minäkin kammoksun sieniä. Ihan metsässä, ruuassa, kaikessa hassua, mutta ne vain ovat niin luotaantyöntäviä, ne pitää kiertää kaukaa jos vastaan tulee, kiljumaan en sentään ala
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2007 12:54
Pelkään yksinäisyyttä, siis aivan sitä pohjimmaisinta yksinäisyyden tunnetta, jolloin kaikki asiat maailmassa tuntuvat täysin tyhjjiltä ja merkityksettömiltä.

Minulla on myös korkeanpaikan kammo, joka iskee aina, kun olen pitkän matkan päässä maan pinnasta.
Esimerkiksi lentokoneissa matkustaminen on minulle yhtä h*elvettiä, sillä en osaa rentoutua ja nauttia matkasta vaan ajattelen sitä pitkää pudotusta, minkä joutuisin kokemaan jos koneeseen tulisi jokin vika.
Viime joulun aikaan kävin Kampissa ostoksilla ja kirosin mielessäni niitä kammottavia liukuportaita.

Ilmeisesti niiden suunnitteliuja ei ollut kärsinyt akrofobiasta, sillä muuten hän ei olisi suunnitellut rakennusta niin, että ylimmästä kerroksesta näkee aivan alas asti. :/
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 12:58
Ihoan itse ötököitä..VARSINKIN HÄMÄHÄKKEJÄ! Ja viilletyt ranteet ovat kamalia!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:09

Lainaus: Doucat

Ihoan itse ötököitä..VARSINKIN HÄMÄHÄKKEJÄ! Ja viilletyt ranteet ovat kamalia!

niinpä... hämähäkkejä ja ymmärrän myös viilletyt ranteet mut mä en kammoa niitä... olenko mä jotenkin sairas...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:13

Lainaus: Sharwynn

Taidan tietää mitä tarkoitat, minäkin kammoksun sieniä. Ihan metsässä, ruuassa, kaikessa hassua, mutta ne vain ovat niin luotaantyöntäviä, ne pitää kiertää kaukaa jos vastaan tulee, kiljumaan en sentään ala

En minäkään. Kiljuminen on jotenkin yliampuvaa Sienet haisee!!
Kirjoittanut: Deadly Nightshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:06
Lohduttavaa huomata,että on muitakin jotka pelkäävät hämähäkkejä.Minulla on aivan h******n suuri fobia niitä kohtaan.Melkein aina sellaisen nähdessäni menen aivan paniikkiin.Näinpä sen sitten tv:ssä,lehdessä tai luonnossa.(Pelkään myös muita ötököitä...vihaan niitä kaikkia.)Pelkään myös korkeita paikkoja ihan sikana.Ja hissit on kammottavia myös.Ja minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.Eli jos joudun menemään johonkin uuteen paikkaan,jossa on täysin vieraita ihmisiä,niin se on hirveä tilanne.Yksi syy siihen on,että pelkään nolaavani itseni jotenkin tai että joku muu tekee sen puolestani.On myös monia muita asioita joita pelkään,mutta tila ei taida riittää niiden kertomiseen.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:09

Lainaus: Sharwynn

en tykkää sienist. yäk! ja sit ku asun viel vanhempien kaa ja siel on 2 siskooki ja ne kaikki tykkää sienist sit ku on hirvee nälkä ni ruokana on tietenki sieniä, yhyy D:
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 20:36
minä pelkään jätetyksi tulemista, hyväksikäyttöä, pissiksia, dr.pepperiä, sieniä, televisiotani sekä tätä taloa
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:28
mäki pelkään tiettyi taloi -.- rasittavaa huomata itteeni näin säikkynä joskus. kuten usein veljeni nauraa: pelkäät oman hengen menettämist mut muitten omist iha sama. se on kyl totta ikävä kyllä
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:30
pelkään että jään ikuisiks ajoiks tällaseks ujoks ja avuttomaks, ei oo kivaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit