Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.09.2007 21:08

Lainaus: blackwolver

Pelkään ja inhoan portaita ja tasanteita joista näkee läpi...esim. semmosesta ritilästä tehdyt portaat on kammotus mulle! Sydän rupee tykyttämään eikä pysty kattoo alas...

Joo, minulla on sama juttu ja aika pahastikin. Hyvä kuulla että en ole ainoa joka sellaisia portaita ym. kammoaa...

Hiisi sentään, nyt varmaan voisi päätellä, että pelkään ihan kaikkea kun olen selostanut tähän topikkiin näin monta kertaa... No, en minä sentään kovin montaa asiaa pelkää niin kovasti, kai.
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2007 17:37
mulla o päässä semmonen vika että ainaku meen parvekkeelle tupakille sillee että on pimeetä ni kuvittelen että siellä pusikoissa joku tähtäilee mua aseella ja pian se ampuis mut... mut ei oo ainakaa vielä siellä ketään ammuskellu.. :S sitte pelkään perhosia (yö-ja päiväperhosia)hämähäkkejä...korkeita paikkoja tosi paljon!!
Kirjoittanut: vaina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2007 17:53
noh ...pelkään kaappeja,hämähäkkejä,korkeita ja ahtaita paikkoja ja pimeitä ,lukittuja vessoja.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:41
Pimeää, hissejä, korkeita paikkoja, pellejä, hämähäkkejä, PIMEITÄ metsiä, vaatehuoneita, vaatakaappeja... Kyllä näitä riittää...
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:04
Mä pelkään sähköiskuja. Talvella kun on jotenkin "sähköä ilmassa" () you know.. niin en uskalla paljaalla kädellä koskea mihinkään metalliseen kahvaan tai kaiteeseen tms..

Voi kuulostaa järjettömältä. Sitä se onkin. Täytyy laittaa joku hiha käden suojaksi ennen kuin voin koskea sellaiseen!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:11

Lainaus: Eowyn

Voi kuulostaa järjettömältä. Sitä se onkin. Täytyy laittaa joku hiha käden suojaksi ennen kuin voin koskea sellaiseen!

Ei niinkään järjetöntä. Kyllähän se säväyttää aikalailla, se talvinen sähköisku.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 15:28
Olen nyt vanhemmiten alkanut pelkäämään sitä, että elämä vaan viuhahtaa ohitse ja ihmettelen, että tässäkö tämä nyt oli.. Mulla taitaa olla myöhästynyt kolmenkympinkriisi.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2007 15:38

Lainaus: Elvira

Olen nyt vanhemmiten alkanut pelkäämään sitä, että elämä vaan viuhahtaa ohitse ja ihmettelen, että tässäkö tämä nyt oli

Joskus nuo samat ajatukset vilahtaa meikäläisenkin silmien ohi. Sitten sitä miettii ja miettii että pitäis elää enempi täysillä. Aina se ei onnistu mutta yritys kova..
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 15:46

Lainaus: AuroraBorealis

Sitten sitä miettii ja miettii että pitäis elää enempi täysillä. Aina se ei onnistu mutta yritys kova..

Jep, pitäisi niin, mutta kaikki ei aina ole niin yksinkertaista. Samaa on tullut pohdittua. Ja vaikka kuinka yrittäisi, niin silti tuntuu 'laimeelta' tai 'ei oikeastaan miltään' ja sitten miettii taas, että mitähän pitäisi tehdä enemmän tai toisin. Elämä on joskus pelottavaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 15:54

Lainaus: Elvira

Ja vaikka kuinka yrittäisi, niin silti tuntuu 'laimeelta' tai 'ei oikeastaan miltään' ja sitten miettii taas, että mitähän pitäisi tehdä enemmän tai toisin. Elämä on joskus pelottavaa.

Niin mutta sitten kun järjestää itselleen hirveesti actionia, niin tuntuu jälkeenpäin että ei oo tehnyt just mitään. Mulla ainakin kävi tän kesän kanssa noin. En osaa oikein selittää mutta kaikki menikin vilauksessa. Elämää pitäisi jotenkin jarruttaa, että ehtisi nauttiin siitä. Viime viikolla olin Tampereella, ja varasin perjantain ainoastaan kaupungilla palloiluun, ilman mitään aikataulua, ja voi pojat, tunsin todella eläväni
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit