Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.09.2007 21:21
Pelkään kuollakseni putkiliukumäkiä,muutenkin ahtaita paikkoja. Kaikki ötökät ovat kammottavia,näin kauheimpana esimerkkinä mainottakoon hämähäkit. Hrr.. Karvaisia mustia koipia kipittämässä.. yaar.
Ja pelkään myös korkeita paikkoja,kaikki jotka ovat olleet kanssani (edit:raahanneet minut) tietävät että rupean hysteerisesti selittämään mistä tahansa etten huomaa korkeutta
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.09.2007 15:54
Mä en oikein tiedä mitä pelkään ja se on pelottavaa :s
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.12.2007 13:54
Pelkään korkeita paikkoja. Ei tarvitse mennä edes kovin korkealle niin minulle tulee epävarma olo. Joskus vuosia sitten käytiin Näsinneulassa, ja siellä ylhäällä tuuli melko reippaasti. Kyllä minä siellä totuttelun jälkeen kykenin olemaan jokseenkin luontevasti (yhdet japanilaiset pyysivät minua ottamaan kuvan heistä), mutta aluksi kyllä hirvitti.

Pimeää olen pelännyt jonkin verran, mutta ainoastaan ulkona yksin ollessani. Johtunee siitä, että tällöin mielikuvitukseni riistäytyy villiin laukkaan. Ai niin, sitten on myös tämmöinen outo juttu: usein kun pimeällä tulin kotiin, niin minun oli aina pakko avata ovi, loikata sisään ja sulkea uksi perässäni mahdollisimman nopeasti. Minulle aina tuli sellainen tuntemus että joku kyttää siellä pimeässä ja on valmis ampumaan minut, yleensä jousipyssyllä. Siinäpä psykologeille pohdittavaa

Tällä hetkellä tulevaisuus pelottaa eniten. Tuntuu, että en tiedä yhtään mitään ns. oikeasta elämästä. Ikää on about kakskytkolme ja puol, mutta en oikein vieläkään tiedä mihin olen menossa ja mitä haluan. Usein tuntuu että molemmilla pikkuveljilläni on enemmän kokemusta ja tietoa asioista. Jotenkin vain olen niin pahasti ulkopuolella kaikesta...
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • • Muokkasi: Evil Kitty
  • Lähetetty: 20.12.2007 14:14
Joku taisi mainita putkiliukumäet, joita pelkään lähinnä siksi, että pienenä sain niistä aina sähköiskuja. Ylivoimaisesti vahvin pelkoni on hämähäkkien pelko - lasketaan kyllä jo araknofobiaksi. Samoin pedio- ja coulrofobia..
Ihan unohdin: Ihmisiä. Varsinkin kun niitä on paljon. Kauhea tungos, kaikki tönii.. Mulle tulee aina paha olo ihmisjoukkiossa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.12.2007 14:19

Lainaus: Evil Kitty

Joku taisi mainita putkiliukumäet, joita pelkään lähinnä siksi, että pienenä sain niistä aina sähköiskuja.

Minuakaan ei saa putkiliukumäkiin sen takia, että olen kolhinut itseni niissä usein pienempänä ja nykyään pelkään jääväni jumiin. Toisaalta, en uskalla myöskään lasketella ja pulkkamäkeenkin minua on vaikea saada. ._.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.12.2007 14:29
Pelkään todella monia asioita nykyään:

Pelkään, että menetän työkykyni enkä ikinä toivu masennuksesta.
Pelkään, etten koskaan löydä itselleni ammattia tai työtä joka tuntuisi mielekkäältä ja kiinnostavalta.
Pelkään, etten ikinä löydä itselleni sopivaa kumppania.
Pelkään, että erakoidun ja ystäväni menettävät kiinnostukseni minuun.

Huh, kylläpä alkoikin masentaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.12.2007 14:34
Hämähäkit ovat ihania, pidän kaiken maailman mönkiäisistä. Nyt kun mietin, niin mitään ylivoimaisia fobioita minulla ei ole. Lähimmäksi menee varmaan sähkön pelko - lähinnä siinä muodossa, etten mielellään kuolisi sähköiskuun. Joskus pelkäsin elävältä hautaamista, mutta sekin on niin irrationaalinen pelko, että melko turhaa. En pelkää kuolemaa, mutta ennenaikainen sellainen olisi aika pasca nakki. Saatoin tähänkin ketjuun vastata jo, mutta pelkään sitä mitä valtaosa naisista pelkää, kun kävelee yksin pimeällä kadulla.
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • • Muokkasi: nahkasaapas
  • Lähetetty: 20.12.2007 14:58
Pelkään ihan sikana :hämähäkkei,koppakuoriaisia,matoja,käärmeitä,ampia isia,hevos muurahaisia,rottia,et iukseni leikataan lyhyeksi ja korkeita paikkoja (hehe :|)
ja kaikkee tollasta
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • • Muokkasi: Crow
  • Lähetetty: 20.12.2007 15:06
en ole kovinkaa pelokas, kyllä minullakin näitä fobioita löytyy.

pelkään klovneja. sekin on tullut lapsuuden tramoista kun katoin elokuvan IT jo todella pentuna. pelkäsin varmaan mennä suihkuun viikkoon. (jos nyt olette sen elokuvan nähnyt jossa se pelle syö lapsia ja siehuu putkistoissa ja näin)

ötököitä kans vähän puistatan, mutta en hämiksiä pelkää.

tätä mietittiin joskus porukalla: kuolemaa en pelkää, mutta ennen sitä olevaa tuskaa kyllä. siis en kipua silleensä pelkää vaan jotain sellaista tukehtumis tai palamis kuolemaa.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.12.2007 16:06
Hullui kännipäisii hemmoi pelkään. Ne ovat välillä väkivaltasii :S
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit