Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.01.2009 18:14
olen varmaan pistänyt jo ennemminkin, mutta päivitän hieman. pelkään mm. :
- yhä ja edelleen oksentamista
- neuloja
-lentämistä
- avomerta
- lihomista
-rakastumista
- esiintymistä
- miimikoita
- yksin liikkumista ulkona öisin
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.01.2009 18:24

Lainaus: MissAnnThrope

yksin liikkumista ulkona öisin

yyyy...Minulla on tuo kanssa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.01.2009 23:36

Lainaus: nocturnal_chimaira

oravia

Ymmärrän tämän täysin. Inhoan sydämeni pohjasta (huom! en pelkää, tai ainakaan tunnusta sitä) kalkkunoita. Lauma kalkkunoita nimittäin karkasi tarhastaan ja hyökkäsi päälleni ollessani pikkuinen 3 v. Mielestäni maailman kuvottavin näky onkin inhottavasti heilahtelevat kaulaheltat, yöks.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2009 23:57
Minä en niinkään pelkää mutta ahdistun suuresti hammaslääkärissä. Inhoan sitä kun joku tunkee jotain suuhuni, hyrr johtuneet varmaan vanhoista traumoista.
(Tämä menee joskus niin ärimmäisyyksiin että saatan olla kotona kokonaisen viikon jos saan tietää että hammaslääkärin tarkastuksia on tulossa)
Kouluhammaslääkäri ahdistaa minua paljon enemmän kuin esim. ''ammattilaisen'' luona käyminen. Se ihmetyttää suuresti...
Sitten on pari ötökkää jotka saavat karvat nousemaan pystyyn.
Madot/Toukat/Ampiaiset/Kovakuoriaiset, hyi hitto. Eniten ehkä kovakuoriaisia ja paksuja toukkia kammoan. Ne ovat jotenkin todella inhottavia.
Kirjoittanut: Mr_Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2009 00:36
Hamppilääkäriä pelkään... ja itseäni! Pelkään että kaikki romahtaa, että tulen jonain päivänä hulluksi ja joudun johonkin laitokseen...
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2009 11:47
Läheisten menettäminen. Tuskin kaipaa selitystä. Eniten minua pelottaa ajatella, että joku perheenjäsenistäni saattaa lähteä hyvin epämiellyttävällä tavalla ja ennenaikaisesti. En niinkään pelkää sitä, että he kuolevat, koska sen vain on tapahduttava.

Korkeat paikat. Ei mikään vakava fobia, koska pystyn hyvin olemaan kaiken maailman vuoristoratojen kyydissä. Kuitenkin jossain sillalla kävellessäni jalkani alkavat vähän tutista ja minua hirvittää aina, että se, missä nyt ikinä korkeuksissa olenkaan, sortuu altani.

Ampiaiset/hämähäkit. Tulen ihan hulluksi, jos näen ampiaisen lähettyvillä. Minua kuvottaa se, miten hitaasti ne liitävät eteenpäin ja surisevat samalla. Onneksi minua ei ole pitkään aikaan pistetty. Hämähäkit näyttävät niin hirveiltä että se riittää tekemään niistä pelottavia.

Lentäminen. Pelkään lentokoneiden putoavan juuri, kun minä olen kyydissä. Lyhyt ja ytimekäs selitys.
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.01.2009 01:23
Minäkin pidän ranteita ahdistavina, en mielelläni katsele enkä kosketa ranteitani sisäpuolelta, enkä mistään kohtaa itseäni halua koittaa tunnenko pulssia. Minua myös pelottaa sosiaaliset tilanteet, ja erityisesti tilanteet joissa ympärilläni on paljon nuoria ihmisiä, koska se kaikki tuo mieleeni sen ajan kun olin koulukiusattu. Mutta ylipäätään tilanteet joissa on paljon ihmisiä ympärilläni niin pelottavat minua, enkä uskalla luottaa siihen ajatukseen, että ei tässä hätää. Viimeksi hiljattain minua ahdisti kovin tavaratalossa johon oli tehty remontti ja en löytänyt siellä yhtään mitään ja olin aivan sekaisin missä mitäkin on, ja viimein aloin pelkäämään että kun en täältä löydä mitään, niin löydänkö täältä edes ulos, tässä vaiheessa iski kova ahdistus ja panikkikohtaus meinasi tulla.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2009 01:50

Lainaus: MissAnnThrope

- yksin liikkumista ulkona öisin

totuttelukysymys, jos luonnossa liikut.

saat olla varma, jotta jokainen eläin näkee sinut mutta itse et näe niistä kuin muutaman.
silti saat kävellä rauhassa.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2009 09:10
Suuret väkijoukot käyvät joskus ahdistaviksi, mutta silti taidan eniten pelätä absoluuttista yksinäisyyttä. Joskus näen unia, joissa kaikki - siis aivan kaikki - muut ovat kadonneet ja olen viimeinen ihminen maailmassa.
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • • Muokkasi: Seikra
  • Lähetetty: 30.01.2009 19:14

Lainaus: HtorakiM

mutta silti taidan eniten pelätä absoluuttista yksinäisyyttä.

Tuo on asia jota en suoraan pelkää, mutta jos näin kävis niin veitsi olisi paras ystäväni.

- Masennus sitä pelkään. Noin 2 vuotta sitte ku olin 8 luokalla meinas käydä huonosti.
- Sitä etten tuntisi omaa pulssiani silloin ku haluaisin tuntea.
- Hylkäämistä. Eli sitä että minu ystävät hylkäis minut.
- Ystävän kuolemaa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit