Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 22:30
Mitäkö pelkään...pelkään pahoja masennustiloja...Joskus voi mennä liian syvälle masennuksensuohon ja sieltä nouseminen on vaikeaa. Varsinkin jos itsetunto on jotenkin ns. vaurioitunut tai jos on pahoja traumoja niin silloin nouseminen masennuksesta on vuosia kestävä projekti
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2009 13:42

Lainaus: BlackWidow

Mitäkö pelkään...pelkään pahoja masennustiloja...Joskus voi mennä liian syvälle masennuksensuohon ja sieltä nouseminen on vaikeaa.

Joo tuo on kyllä mulla ihan sama. Sinne kun on niin "helppoa" palata takaisin syövereihin. Ja kokoajan nyttenkin pelkään, että se alamäki alkaa..
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.01.2009 15:50

Lainaus: Piiskansiima

Miten voi pelätä oravia? Oravathan pelkäävät lähestulkoon kaikkea oravaa isompaa mikä liikkuu, ei sellaista voi pelätä. Kaiken lisäksi ne ovat suloisia.

Jäänyt traumoja :I
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.01.2009 16:34

Lainaus: Aural

Lisäksi pelkään ranteita, tarkemmin kylläkin niiden viiltelyä. Ranne sinänsä on vain vähän ahdistava ruumiinosa, jos sitä sivelee sormella sisäsyrjältä tai miettii liikaa niitä näkyviä verisuonia, mutta ranteiden viiltely on – uh-huh, kamalaa.

Minä myös jossain määrin olen monta vuotta pitänyt ranteita vähän ahdistavina. Olet varmaan ensimmäinen rannekammoinen lisäkseni josta olen kuullut. En tykkää katsoa niitä verisuonia enkä sivellä sitä ranteen kämmenenpuolella olevaa osaa, enkä varsinkaan mielelläni kokeile pulssiani ranteen kohdalta, koska siinä joutuu vähän painamaan sitä kohtaa. Nykyisin tuo kammo on kyllä lieventynyt paljonkin minulla yläasteajoista, enkä esimerkiksi järkyty pelkästä ranteiden viiltelyn ajatuksesta enää juurikaan, paitsi ehkä sitten jos sitä vaikka näytetään yksityiskohtaisesti jossain leffassa. 2:37 -niminen elokuva oli sellainen, siinä on aika järkyttävä ranteidenviiltelykohtaus. Hyvä leffa se on kylläkin. Yläasteella kun tuo kammo oli minulla pahempi, kaverini tykkäsivät joskus kiusata minua esittelemällä minulle ranteitaan ja painamalla niitä niinkun pulssia kokeillessa tehdään. -__-
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2009 12:30
Nykyisin pelkään isoja nuorisojoukkoja, saatan jopa panikoida.
Syy siihen on että kun olen tällaisten laumojen ohi pienempänä kävellyt niin on huudettu törkeyksiä ja uhattu hakata. Typerä pelko mutta sitä se vain on...
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.01.2009 13:26
Pelkään asioita, joita normaalit ihmiset eivät pelkää. Muita ihmisiä, tungosta, ruuhkaa, sosiaalisia paikkoja/tilanteita, tyhjyyttä, tietämättömyyttä, blackoutteja, tunteita, vihamielisyyttä. Ainakin. En oikein osaa määritellä mitä pelkään, ehkä koska useimmat pelkoni ovat niin irrationaalisia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.01.2009 13:26

Lainaus: Venom

Syy siihen on että kun olen tällaisten laumojen ohi pienempänä kävellyt niin on huudettu törkeyksiä ja uhattu hakata.

Kyllähän tuollainen jättää jälkensä.. Varmaan monille, jos noin olisi. Eikä se kuulosta typerälle.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.01.2009 15:50
pitikin vähän kattella kaikkia näitä teidän viestejä läpi että tuli mieleen nää kaikki.

pelkään väkivaltaa ja kipua. (mutten kuolemaa) Leffoissa se menee ku tietää ettei se oo aitoa. En oo kyllä koskaan joutunu väkivallan uhriksi...
pelkään sosiaalisia tilanteita. Melkei aina ku pitää puhua jossai jotai nii pulssi kiihtyy yms. jopa kavereille tai vanhemmille puhuttaessa. Mut silti tykkään pyöriä jossain kaveriporukassa mukana ja kuunnella ku ne puhuu.
pelkään tulevaisuutta. tuntuu siltä et kaikki opiskelut menee pieleen enkä saa töitä yms.
pelkään suljettua suihkuverhoa vessassa käydessä x"DDD joo toi oli aika säälittävää mut oikeesti mun on pakko aina laittaa se verho syrjään et nään ettei siel oo ketään.
pelkään ahtaita paikkoja
pelkään isoja ötököitä jos ne tulee liian lähelle
joskus pelkään omaa mieltäni, kun se rupee pyörimään pelottavissa asioissa
pelkään vanhuutta, sillai että on niin vanha et joku joutuu hoitamaan mua ku en pysty ite enää tekemään juuri mitään
korkeudesta mulla on pelko/rakkaus-suhde mua pelottaa olla korkeella jos siitä selvästi näkee alas ja kaikkee mut jotku turvavaljaat päällä se vois olla kivaaki ja haluisin kokeilla benji-hyppäämistä
pelkään neuloja, mutten kovin pahasti. pystyn ottaa rokotteet sun muut mut esim. huumeiden käyttäjää musta ei voi tulla (tosin en kyl käyttäis muutenkaa)

siin oli sitte jonkun verran, en oo täysin varma oliko kaikki

muuten, toi mun avatar ei oo ilmeisesti vaihtunu... vaikka ominaisuuksissa se on eri ja vaihoin sen jo eilen... o__O
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.01.2009 16:30
Pelkään tummia vesiä. -_- Koska siellä on syvää, eikä näe mitä örvellyksiä siellä liikkuu.
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.01.2009 17:13

Lainaus: Und3ad

pelkään suljettua suihkuverhoa vessassa käydessä x"DDD joo toi oli aika säälittävää mut oikeesti mun on pakko aina laittaa se verho syrjään et nään ettei siel oo ketään.

Mä en pysty käymään suihkussa suihkuverho kiinni, alkaa pelottaa että kuolleet japanilaiset naiset mönkii sinne taakse. En kyllä pysty pitämään silmiäkään kiinni suihkussa kuin 5 sekuntia kerrallaan.
Silti olen vähän koukussa noihin "japani"kauhuihin (Kauna[t], Shutter jne.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit