Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2009 23:14
Minä tietysti pelkään läheisteni menettämistä, en siitä ala enempää listaamaan kun uskon että monet tietävät että millaista se on.

Mutta, muuten minä pelkään ihmisiä. Tai vihaan, se on vähän siinä rajamailla. En nyt tarkoita että menisin puskaan piiloon jos joku tulee vastaan kadulla, mutta joskus kun tulee jotain epämääräisiä ihmisiä vastaan, alan hysteerisesti miettimään että mitä teen jos he vaikka alkaavat hakkaamaan. Tiedän, etten ole kovinkaan vahva, joten se olisi varma että jäisin alakynteen. Vaikka huutelisivatkin jotain, tiedän että olisin se häviäjä, kun itsevarmuus ja sanavalmius ovat heikkouteni. Mutta pelkään tietyllä tavalla jokaista ihmistä joka tulee vastaan kadulla, vaikka he olisivat selvästi harmittomia. En tiedä miksi, varmaan kun en tunne muutenkaan oloani mukavaksi ihmisten ilmoilla.

Nolatuksi tuleminen on myös minun pahimpia pelkojani. Aina kun vastaan johonkin kysymykseen, aina kun kävelen ihmisten ohi jotka huutelevat kaikenlaista. Melkein aina kun teen jotain, pelkään nöyryyttäväni itseäni, tai että joku muu altistaa minut naurunalaiseksi. Stressaan sitä lähes joka hetki, jopa näitä foorumeita selaillessani.

Pelkään myös hirveästi tulevaisuuttani. Minulla on aina se tunne että taatusti mokaan jossain pahasti ja siitä eteenpäin elämäni olisi hankalaa. Tai sitä, että elämässäni ei olisi mitään todellista kun elän omaa elämääni; ei perhettä, ei minkäänlaista tapaa ilmaista itseäni taiteellisesti, yksinäisyys... Lista jatkuu.

Luin tossa ton Miitun jutun kans, iski kyllä sääli päälle kun ajattelee mielessään noita tilanteita.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.01.2009 10:22

Lainaus: Miitu

Minä kärsin araknofobiasta, eli pelkään hämähäkkejä aivan käsittämättömän paljon

Voi että sinunkin kanssasi. Myös Kediralla, joka on tuo pääkaupunkiseudulla asuva goottinettiläinen, on jonkinasteinen hämiskammo. Sen takia tänne foorumille laitettiin sellainen teemajuttu, jonka avulla voit piilottaa viestien taustalla näkyvät hämähäkkihahmot valitsemalla teemaksi "Hämähäkitön". Teeman vaihtaminen onnistuu kirjautumalla foorumille ja sitten valitsemalla sen linkin jossa lukee "Ominaisuudet".

Lainaus: Miitu

Lisäksi pelkään miespuolisia ihmisiä. Aristelen ja olen mieluusti syrjässä jos joukkoon liittyy joku mies. Tosin en ihan kaikkia pelkää, amiksessa tapasin videopuolen poikia yhteisillä tunneilla ja heidän kanssaan oli kyllä hyvin mukavaa jutella.

Mistähän tämä mahtaa johtua, onko se jotenkin synnynnäinen kammo vai syntynyt jonkin tapahtuman johdosta? Tuntuu jotenkin omituiselta lukea tällaisesta mieskammosta. Ukkofobiasta. Jos minä tulisin kadulla vastaan, juoksisit siis pakosalle pää kolmantena jalkana... Entäpäs, juoksisitko kauhusta kirkuen pakoon jos olisin pukeutunut naiseksi?
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.01.2009 10:39

Lainaus: kuopassa

Tuntuu jotenkin omituiselta lukea tällaisesta mieskammosta. Ukkofobiasta.

Ukkofobia = Androfobia : D
Tosiaan, en tiedä mistä johtuu, mutta olen alkanut kammoamaan autoja, joissa kuskin paikka oikealla puolella. En nyt välttämättä kammoa, mutta tuntuu pahalta edes nähdä, esim. telkkarista ja myös "postiautojen" näkeminen saattaa olla yllättävän ahdistavaa.. Kuulostaa naurettavalta ja itsekin nauran asialle, enkä välttämättä aina huomaa, että kummalla puolella se kuskin paikka onkaan. Mutta aina kun huomaan, ja sitä alan ajatella, tulee ahdistava olo..
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 10.01.2009 11:06
pelkään/ vihaan ihmisiä. Ehkä se johtuu siitä että pahoja ihmisiä on paljon.

Lainaus: Jacob

Mutta, muuten minä pelkään ihmisiä. Tai vihaan, se on vähän siinä rajamailla. En nyt tarkoita että menisin puskaan piiloon jos joku tulee vastaan kadulla, mutta joskus kun tulee jotain epämääräisiä ihmisiä vastaan, alan hysteerisesti miettimään että mitä teen jos he vaikka alkaavat hakkaamaan. Tiedän, etten ole kovinkaan vahva, joten se olisi varma että jäisin alakynteen. Vaikka huutelisivatkin jotain, tiedän että olisin se häviäjä, kun itsevarmuus ja sanavalmius ovat heikkouteni. Mutta pelkään tietyllä tavalla jokaista ihmistä joka tulee vastaan kadulla, vaikka he olisivat selvästi harmittomia. En tiedä miksi, varmaan kun en tunne muutenkaan oloani mukavaksi ihmisten ilmoilla.

Nolatuksi tuleminen on myös minun pahimpia pelkojani. Aina kun vastaan johonkin kysymykseen, aina kun kävelen ihmisten ohi jotka huutelevat kaikenlaista. Melkein aina kun teen jotain, pelkään nöyryyttäväni itseäni, tai että joku muu altistaa minut naurunalaiseksi. Stressaan sitä lähes joka hetki, jopa näitä foorumeita selaillessani.

Pelkään myös hirveästi tulevaisuuttani. Minulla on aina se tunne että taatusti mokaan jossain pahasti ja siitä eteenpäin elämäni olisi hankalaa. Tai sitä, että elämässäni ei olisi mitään todellista kun elän omaa elämääni; ei perhettä, ei minkäänlaista tapaa ilmaista itseäni taiteellisesti, yksinäisyys... Lista jatkuu

samat täällä.
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2009 15:35

Lainaus: kuopassa

Mistähän tämä mahtaa johtua, onko se jotenkin synnynnäinen kammo vai syntynyt jonkin tapahtuman johdosta? Tuntuu jotenkin omituiselta lukea tällaisesta mieskammosta. Ukkofobiasta. Jos minä tulisin kadulla vastaan, juoksisit siis pakosalle pää kolmantena jalkana... Entäpäs, juoksisitko kauhusta kirkuen pakoon jos olisin pukeutunut naiseksi?

Uskoisin, että kymmenen vuoden varrella minua kiusanneet neljäkymmentä miespuolista ihmistä ovat tehneet tehtävänsä ja saastuttaneet mieleni väärillä mieskuvilla. Voinkin listata kymmenen sormeni voimalla ne harvat joita en aristele.
En tiedä pakoonjuoksusta, mutta femme fatale Kuopassa voisi saada aikaan syväjäädytyksen jonka hoitamiseen kaipaisin hospitaalia
Jäälin ja VRn transvestiitti punaisissa kumisaappaissaan on jo kokemuksena melkoinen, vaikkein transvestiitteja vastustakaan.

Todella huomaavainen ele on kyllä tuo hämisten poistaminen. Itseäni ne eivät vielä tuollaisina haittaa, mutta jos foorumin taustana killuisi vereviä värikuvia hämähäkeistä karvaisine pitkine jalkoineen (urrrhhh...), voisin heittää koneeni seinään ja paeta katolle josta liftaisin lentokoneeseen.
Eräs eläinkirja lensi seinään kun sivua käännettyäni seuraavalla aukeamalla oli koko sivun kokoinen kuva hämähäkistä. Siinäpä keinuttelet itseäsi sängyllä sitten.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.01.2009 15:54
Miitu
huomasin tässä eilen, kun vieras mies tarjosi kyytiä kaupunkiin, että pelkään itse myös miehiä jossain määrin. vaikkakin vieraita. ja varsinkin viraita HUMALAISIA miehiä. johtunee pari vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.

kosketus on myös semmonen asia jota kammoan. pitää kunnolla tuntea toinen että voin antaa koskettaa. varsinkin olkapäälle taputtaminen on ihan hirveää. silläpä luokkakaveri miua välillä kiusii kun tietää etten tykkää...
Kirjoittanut: Miitu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2009 16:32
DarkAngel
Nykyaikana voikin olla jopa turvallisempaa kun hieman pelkää. Humalaiset vieraat miehet ovat kaikista kammottavimpia, eritoten kun ne hoipertelevat kohti ja haisevat kuin kaatopaikka kesäkuumalla, eikä yhtään tiedä mitä ne tekevät -.-
Omalla kohdallani olisi silti ihanaa pelätä ja aristella vähemmän, koska minusta olisi toisaalta mukavaa tuntea enemmän ihmisiä koska (vaikka tituleeraan itseäni erakoksi ja ihmismassoja vihaavaksi/ihmisiä inhoavaksi jne) minä haluan paljon erilaisia ystäviä.

Kommenttina, vieraan ihmisen kosketus.. Muistanpa jonkun isäni kaverin, joka leikillään siirsi minut pois tieltään ottamalla minua lantiosta kiinni. En kys. ukkoa tunne, asia vaivasi minua sitten koko loppupäivän. Tavallaan sain etäisen kosketuksen niihin joita on käytetty seksuaalisesti hyväksi, sillä halusin unohtaa/olla ajattelematta koko juttua.

Miitu luisuu hitaasti sivupolkuja pitkin off-topicin nieluun...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.01.2009 22:11
En pelkää mitään !

...paitsi oravia
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 22:16
Miten voi pelätä oravia? Oravathan pelkäävät lähestulkoon kaikkea oravaa isompaa mikä liikkuu, ei sellaista voi pelätä. Kaiken lisäksi ne ovat suloisia.
Kirjoittanut: Bujaca (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 22:19
Jouluna tapahtuneen tradegian takia pelkään mennä huoneeseeni. Luulen siellä olevan kaksi henkilöä pistoolit kädessä, valmiina ampumaan. Vaikka autotallissa on murtovarma lukko, silti.
Eilenkin kun avasin oven ja sytytin valot, ihan kun käsi olis ollut katkasijalla.

Ärsyttävää. Ja sitten ampiaisfobia. Koskaan ei ole ampiainen pistänyt, silti pelkään niitä hulluna :s

Ja pelkään puhua asioitani ammattilaisille. Pelkään joutuvani laitokseen ja tulevani hulluksi :s vaikkei ongelmani vaadi enää edes lääkkeitä, silti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit