Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Mitä te pelkäätte? - Sivu 47

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2009 10:48
Sori että kysyn mutta mikä on screamer-video? Kun olen noob näissä netin termistöissä...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.03.2009 11:12
http://www.youtube.com/watch?v=twsaa3CQytU <- Esimerkiksi tämä.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.03.2009 12:27
^Hitsit, tekis jonkun verran mieli kattoa toi että onko paha, mutten kuitenkaa halua...Jospa laitan pyörimään ja juoksen kodin toiselle laidalle niin ruutu näyttää pienemmältä ja siten säikäyttää vähemmän? Eäääh, täytyy rohkaista itseään ja katsoa vaikka sitten illemmalla (pimeämmällä, hyvä idea...), siedätyshoitoa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 12:30
Kukakohan keksi nuo pirun screamerit? Sitä pitäisi käydä potkaisemassa huolella mahdollisimman kipeään paikkaan. Prkl!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.03.2009 10:51
En osaa pelästyä noita screamereitä enään, ne on ennakoitavissa liiiiian usein.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.03.2009 12:03

Lainaus: Piiskansiima

Kukakohan keksi nuo pirun screamerit? Sitä pitäisi käydä potkaisemassa huolella mahdollisimman kipeään paikkaan. Prkl!

Eikä! Mielstäni ne on just "hauskoja". En osaa sanoa mikä niissä hymyilyttää, mutta ne vaan on ... no kierolla tavalla kiehtovia.
Minä nyt muutenkin olen kieroutunut mieleltäni, joten ottaa nyt mun aivoituksista selkoa.
  • Lähetetty: 31.03.2009 12:58

Lainaus: Funereal Soul

Minä nyt muutenkin olen kieroutunut mieleltäni, joten ottaa nyt mun aivoituksista selkoa.

No 99% gootti.nettiläisistä on normin mukaan "kieroja" mieleltään - minäkin pidän nekromantiaa kiehtovana ja nautin kauhu- ja goreviihteestä, mutta silti screamerit rasittavat.
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2009 13:17
Pelkään yksityisyyden & vapauden menettämistä, hiljaisuutta toisinaan, tuhatjalkaisia ja epämuodostuneita käsiä. Johan tuli lista
  • Lähetetty: 31.03.2009 13:22

Lainaus: Unikarma

epämuodostuneita käsiä.

Mielenkiintoinen pelon kohde; tarkenna!
Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2009 22:21
15v. pelkää muumi mörköä.... :s
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit