Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 11:20
hämähäkkejä ylikaiken! jähmetyn aina ihan kankeeks jos sellasen nään, ja rupeen huutamaan.
ja toinen on että pelkään tosi paljon korkeita paikkoja, rupee oksettaa ja pyörryttää jos meen johonki tosi korkeelle
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2009 20:24
Kammoksun lentokoneita, väenpaljoutta ja saksanopettajaani.
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2009 20:44
Meikäläinen pelkää hämähäkkejä, sitä perinteistä mitä monilla muillakin. Lisäksi minulla on viha-rakkaussuhde veden kanssa. Minusta on ihana uida ja nautin veden solinasta ja tunnusta, mutta toisaalta pelkään tummaa vettä jonka läpi ei näy pohjaa ja kaikkea mitä siellä pinnan alla saattaa lymytä: näkkejä, vetehisiä, merikäärmeitä, jättiläiskaloja yms. Kauhein asia minkä voisin kokea olisi, kun joku niljakas tarttuisi veden alla nilkasta kiinni kunnon pihtiotteella ja alkaisi vetämään alaspäin. Lisäksi sellainen toisenlainen selitettävissä oleva pelko koskee rakkaiden loukkaantumista tai kuolemaa. Mummini kaatui tänä kesänä pahasti ja sai ison haavan otsaansa. Olin hänen luonaan käymässä ja jouduin soittamaan ambulanssin. Vaikka siitä selvittiinkin pelkillä tikeillä, mielessä on kummitellut siitä asti tilanne missä Mummi kuolisi verenhukkaan tai kaatuu uudestaan pahemmin jne.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2009 20:54

Lainaus: Wucie

saksanopettajaani.

Joillain muillakin esiintyy tätä? Huh, itse olen saanut niin pahat traumat entisestä saksan opettajastani että näen siitä painajaisia ja kun kävelen kadulla ja nään jonkun jolla on punainen takki, silmälasit ja on mua lyhyempi, pelästyn ja luulen tätä opettajaksi ja kaiken lisäksi päätäni vaivaa kokoajan sen kuva ja se juttu miks sitä inhoon.... Raivostuttavaa :/
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2009 21:37
Lokkeja ja klovneja eipä muuta nyt tule mieleen..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.09.2009 21:45

Lainaus: Mortale

eipä muuta nyt tule mieleen..

...Yhdessä vaiheessa ainakin oli kaasunaamarit ;]
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2009 21:55

Lainaus: Chrystalis

Yhdessä vaiheessa ainakin oli kaasunaamarit ;]

Se oli silloia :P Nykyää tykkään olihan viime vuoden tuskassakin semmonen naamassa
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2009 00:32
Epätoivoa, sitä kalvavaa epävarmuutta joka meinaa tulla siinä vaiheessa, kun mikään ei meinaa onnistua.
Ja kokoajan pelkään erään rakkaan henkilön puolesta, mutta olen samalla myös toiveikas.
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2009 10:38
Pelkään että jokin päivä oikeasti napsahdan ja teen jotain harkitsematonta.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2009 11:29
Pelkään halvaantuvani. Jalat ei vielä haittais vaikka menis, eikä välttämättä kaulasta alaspäin, mutta jos menisin semmoiseen kuntoon, etten enää pystyisi kommunikoimaan, makaisin vain paikallani, näkisin ja kuulisin kaiken, mutten pystyisi tekemään mitään. Olen läheisilleni sanonutkin, että minua ei saa sitoa sänkyyn, jos menen niin huonoon kuntoon, niin henki pois. Pelkään myös siis koomaan vaipumista... Ihan ahdistaa pelkkä ajatuskin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit