Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2009 00:07

Lainaus: Defiini

Rehellisesti on kanssa jäänyt traumat kaiken maailman juopoista spurguista.

Mun on jostain syystä vaikee kuvitella vähemmän pelottavaa ihmistä ku ne sekavat, vapisevat ja kaiken suhteen kykenemättömät ihmisrauniot joita oletan sun tossa tarkottavan. Toisaalta traumaattisilla oireilla on niin vähän tekemistä rationaalisen tietosuuden kanssa, että en jaksa ihmetellä.

Kallio muuten on ehdottomasti Helsingin parhaita kaupunginosia.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2009 00:12
NO yksin olemista pelkään saan sillon kaikkein idioottimaiset ideani ja sit kun on tylsää ja yksin ni meen viel ja koitankin niit ideoita
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2009 16:53
Kallio on aivan p*******ä.

Ainoa kallion mukava populaatio on hipit ja taiteilijat. Muut ovatkin sitten enemmän tai vähemmän luusereita ja spurguja, tai joitakin opiskelijaraukkoja, jotka haluaa muuttaa pois heti kun on varaa.

Muuten ihan hyvä paikka, paljon halpoja baareja, myöhään asti auki olevia baareja, mutta en siellä kyllä haluaisi asua kirveelläkään. Puoli vuotta riitti ihan tarpeeksi. Jos kerta itse osaan hoitaa asioitani kuntoon ja elää onnellisena, niin mikä syy minulla olisi sietää kusta lainehtivaa hissin lattiaa, huumepiikkejä rappukäytävillä ja oven eteen sammuneita spurguja. Eipä ole täällä Kulosaaressa tarvinnut vielä poliiseja soittaa kertaakaan
Kirjoittanut: Pöllö (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.11.2009 17:33
Kauna-leffaa!
Kirjoittanut: DewDevill (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2009 17:18
Ihmisiä! Ihmiset on pelottavia! Tai no oikeestaan sosiaalisia tilanteita. Eniten pelkään puoli tuttuja ja tutun tuttuja.. Tosi ärsyttävä, mutta ku se vielä rajottaa elämää...
Tuohonha on kyl jotai lääkkeit, joidenka pitäis uttaa.. muttaku sitte pitäis mennä lääkäriin tai jonnekki.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2009 09:26
Uusiin ihmisiin tutustuminen on pelottavaa. Sekä kaikki olemattomat asiat ei pitäisi niitä kauhuleffoja katsella...
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 01.12.2009 18:04
Mun pelkoni on tää selkeä ilmaston muutos,kun EI Ole enään pakkasia ollut täällä lapissakaan (n.5v.),ja se todellakin on outoa? Koko alkutalvi nytkin Lämpöasteita?Tämä on jo hälyyttävää.
Maailman loppuko on nyt sitten eessä" oikeasti(2012)?
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2009 15:12
Ennen pelkäsin pimeässä metsässä; kuka tietää millaisia mielipuolia siellä tapaa? Sitten tajusin että minä - yksin pimeään metsään menevä Odininpalvoja - lienen mielipuolisin yksilö koko metsässä.
Nykyään pelkään että rakkailleni tapahtuisi jotakin pahaa kun en ole paikalla.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2009 00:23
Torakoita ja toukkia -.- Hyrrrr... Niissä on vaan jotain ylitsepääsemättömän ällöttävää :S Muita pelkoja minulla ei oikeastaan ole 0.0 Tosin pelkään ihan samaa kuin edellinen kirjoittaja, että rakkaille ihmisille tapahtuu jotain pahaa :/
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.12.2009 03:17
Minulla on hieman outo fobia. Rullaportaat. En kykene liikkumaan niillä ylös päin juuri lainkaan sillä pelkään kaatuvani ja putoavani, mutta alas meno vielä jotenkin onnistuu tarpeen niin vaatiessa. Olen siis sidottu käyttämän rappusia. Korkeat paikat ovat myös sietämättömiä ja pellet aiheuttavat hyvin epämukavan olon. Lisäksi pelkään erkanevani elämästä hetkenä joilloin en kykene hyväksymään sitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit