Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2009 12:53

Lainaus: Lycantrophia

Minulla on hieman outo fobia. Rullaportaat.

Miekin pelkään rullaportaita. Johtuu luultavasti siitä, että nuorempana tipuin pitkät rullaportaat alas. Pystyn kyllä menemään rullaportaisiin, jos on pakko, mutta silloin yleensä roikun kaksin käsin kaiteissa/miehessä/kaverissa kiinni.

Kaikkein pahin tunne rullaportaissa on kun menee alaspäin ja katsoo sieltä ihan ylhäältä alas... hrr. Yleensä joudun loikkaamaan rullaportaalle, ettei lahkeet tai helmat olevinaan jäisi sinne portaitten väliin. (Ja tämä se vasta näyttääkin järkevältä )

Pelkään myös ampiaisia ja muurahaisia, muita ötököitä voi sentään sietää, mutta nuita mököjä ei.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 21:55
pelkään vanhuksia (jos en siis tunne)
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2009 16:03

Lainaus: RedBat

Niin muuten minäkin. Kerran linja-autoon tuli mummo, jolla oli aivan mustat, pyöreät nappisilmät ja jokin rätti suun edessä...Hui! (Ei ollut mikään hengityssuojain/huivi tai mikään muukaan sellainen...)
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.12.2009 23:04
Oman perheen menettämistä (näin kerran painajaista asiasta ja se oli TODELLA ahdistavaa)

Karhuja (näin painajaista taas kerran), mutta miettikää jos monta sataa kiloa painava karhu tulee metsäs vastaan, nii paljon ei ole vastaan sanomista.

Pimeää, tai oikeastaan siellä piileviä hulluja ja raiskaaja/murhaajia jotka juuri väijyvät minua.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2009 23:20

Lainaus: missEmily

Karhuja (näin painajaista taas kerran), mutta miettikää jos monta sataa kiloa painava karhu tulee metsäs vastaan, nii paljon ei ole vastaan sanomista.

Juhuu, en ole siis ainoa. Pelkään karhuja kuollakseni. Minulla se johtuu tosin siitä että katsoin hopea nuolta pienenä hieman liian aktiivisesti. Mainittakoon myös että pelkään koiriakin.. :'D
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 28.12.2009 01:18

Lainaus: RedBat

sama. se niiden katse niskassa kun seisoo bussipysäkillä... hrr. ja lisää sitä pelottavuutta lisää se, että miua ahdistaa puhua vieraille ihmisille ns. small talkia. ei siinä mitään jos joku ohimennen sanoo pysäkillä että huhhuh kun on kova pakkanen. saatan sanoa siihen että niimpä mutta vanhuksissa kun on sellainen juttu että ne saattaa ruveta ääneen muistelemaan että "voivoi kun sillo vuonna -45 oli kovat pakkaset *pälä pälä pälä*" ahdistavaa.
olen ilkeä, tiedän. pakkohan siinä on edes olla kuuntelevinaan ettei toinen loukkaannu.
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 02:01
Pelkään väkivaltaa. Raiskauksia, pahoinpitelyjä, ylipäätään kipua jota en voi hallita tai jolta en voi suojautua, sekä pysyviä vammoja. Siihen, että ihmiset olisivat jotenkin hyväntahtoisia pohjimmiltaan ei voi luottaa, eikä tällainen pikkuneiti pärjää kenellekään. Harvemmin tätä ajattelen, mutta joskus kun tulee mieleen, sitä on hankala olla ajattelematta. Suurin osa raiskauksistakin tapahtuu ihmisen lähipiirissä...
Pelkään vettä. Suuria määriä vettä, sen keskellä olemista. Ahdistaa, tulee sellainen olo kuin materia nielisi minut hetkellä millä hyvänsä. En voi mennä mihinkään suurta kylpyammetta (vaikkapa porealtaan kokoista) suurempaan tai syvempään. Tähän ehkä jotenkin liittyy se, että pelkään myös jostain käsittämättömästä syystä haita, vaikka on hyvin epätodennäköistä että sellaiseen ikinä edes törmään luonnossa.
Pelkään myös että minusta tulee jotakin mitä olen aina vihannut ja halveksinut.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2010 00:59
Selasin tätä ketjuviestiä, mutten törmännyt yhteenkään seraunofobiaan (ukkosfobia)? Itselläni on sairaanloinen fobia ukkoseen, ja se on vain kasvanut tässä ajan saatossa. Olen jopa päässyt ylitse parin muun fobian ukkosfobian noustessa. Ihan kauheata. Ja tämä alkaa häiritä jo normaalia elämääni, varsinkin ulkotöitä kesällä. Ensimmäinen oire on hyperventilointi, jonka saan aisoihin hengittämällä. Mutta jos vain salama välähtää jossain samantien tulee huono olo ja oksettaa, olen alkanut yökkiä ja oksentaa jo. Koko kontrolli pettää ja kutsuvat sitä paniikiksi. Muutun kuin toiseksi ihmiseksi, kyyristelen ja puhun liian nopeasti, selkeästi ja kovaa. Ja ukkosen mentyä häpeä ja inho itseä kohtaan moninkertaistuvat.
Parhaiten auttaa täysin ikkunaton huone, musiikki korville ja tukkia ovet jollakin. Hyrisen usein ja yritän ajatella muuta, kuunnella musaa tai lukea taskulampun valossa. Mitä tahansa, kunhan en kuule enkä näe välähdyksiä. En pelkää kuolla, enkä sitä, että salama iskee minuun, enkä tiedä mistä tämä on saanut alkunsa.
Olisi ihana päästä tästä eroon, mutten voi kuvitella yhtäkkiä vain seisovan ukkosen alla tai katselevan salamointia. Niin hienolta kun se kuulostaa, niin en pysty. Kuin päässä olisi kaksi mieltä.
Onko kukaan päässyt jollakin keinoin omasta fobiastaan eroon?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.05.2010 19:46

Lainaus: Wanderer

Onko kukaan päässyt jollakin keinoin omasta fobiastaan eroon?

Voisitko kokeilla jotain kotikutoista siedätyshoitoa? Tai shokkihoitoa? Minä voin nimittäin antaa jälkimmäistä tuutin täydeltä. Siedätyshoitonahan joskus saadaan fiksattua allergisia oireita, joten jos nyt mulkkaat noita kahta kuvaa vähän aikaa niin sen jälkeen lienet valmis katselemaan vaikka videoklippejä ukkossäästä. Sitten vähän päänsisäisiä ääniä. Lue tämä mielessäsi:

Prrommm... Prroopmmmgggmmpp... Prrrr... Prrr... Pummmm!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.05.2010 20:26

Lainaus: kuopassa

tuutin täydeltä.

Minä pelkään (no okei, kammoan) screamereitä, eli en todellakaan avaa näitä linkkejä. Voisiko joku kertoa mitä niissä on (no mitä, olen utelias?)?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit