Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 17:59
Lainaus: SaMArA Lähinnä nuo leffat nykyään naurattavat.
Ja huumorintajunihan ei ole mitenkään kieroutunut...

Mä olen ollut joskus leffassa, kattomassa "kauhuleffaa", ja aina kun on joku kaamee kohtaus( joku puukotetaan yms.) mä alan nauraan ihan hillittömästi. Kaikki siirtyy vähän edemmäs istuun.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 18:45
Uiminenhan sinäänsä on kivaa, mutta järvessä en viihdy, loppukesästä sain kalasta sellaisen trauman, että huh. Kyllä vain, kalasta, kyseinen kala oli kuollut made, joka kellui järven pinnalla. Hyrh, ruskea mätkäle. Epäilen että kyllä siitä jonkinmoinen traumaattinen kokemus tuli, koska sen jälkeen näin kalapainajaisia yhtä soittoa
Katsotaan vaan ensi kesänä viitsinkö järveen mennä, järvet ovat parempia yksityisyyden takia, mutta uimahalleissa on turvallisempi olo. En ihan äkkiä olettaisi että uimahalleissa kelluu kuolleita mateita, paitsi mun painajaisissa!
  • Lähetetty: 20.11.2006 22:01
Lainaus: Devilsbride En ihan äkkiä olettaisi että uimahalleissa kelluu kuolleita mateita, paitsi mun painajaisissa!

Ei niin, siellä kelluu sydäriin kuolleita mummoja heh heh sori, toi oli pakko sanoo.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 22:39
Poison: ei mitään, mummothan siellä vesijumppaa, en oo kyl vielä ruumiiseen törmänny. Onneks
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 12:03
Minä nyt säikyn oikeastaan mitä tahansa jos se tulee yllätyksenä ja yhtäkkiä.. -____-
Muuten ei ole tähän mennessä ollut enempää pelättävää, kuin se perinteinen, pelkään että rakkaille ihmisille sattuu jotain, tai he tekevät itselleen jotain. :/
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 18:07
Lainaus: poison Mä olen ollut joskus leffassa, kattomassa "kauhuleffaa", ja aina kun on joku kaamee kohtaus( joku puukotetaan yms.) mä alan nauraan ihan hillittömästi. Kaikki siirtyy vähän edemmäs istuun.

Juu. Tiedän tunteen...
Siinä on vatsalihakset koetuksella
Kirjoittanut: Demoni (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.11.2006 19:03
Hei, ekaa viestiäni tänne kirjoitan vaikka olen seurannut sivustoa jo pidemmän aikaa.

Pelkään melko monia asioita. Pahin on lentokone pelko. Koneeseen mua ei saa millään. Lisänä on hissit, yksinolo yhdistettynä pimeyteen, junat ja laivat(melko lievä). En pelkää otököitä enkä muitakaan eläimiä. Käteen otan kaikki hämähäkit yms. jotka tarvitsevat siirtoa turvallisempan paikkaan samoin madot. Tunnen sen kasvissyöjän velvollisuudeksi.
  • Lähetetty: 24.11.2006 19:14
Lainaus: Demoni Hei, ekaa viestiäni tänne kirjoitan vaikka olen seurannut sivustoa jo pidemmän aikaa.

No, tervetuloa. Täällä on kivaa

Lainaus: Demoni Pahin on lentokone pelko

Samoin. Mua ei saa millään lentämään. Sen takia ei paljon ulkomaanmatkoja tule tehtyä. Paitsi, jos voi mennä junalla tai laivalla, ja laivallakin vain tyynellä säällä. Mä olin kerran talvimyrskyn aikaan Ruotsin-laivalla, ja se oli niin hirvee kokemus, että oksat pois.
Lainaus: Demoni Käteen otan kaikki hämähäkit yms. jotka tarvitsevat siirtoa turvallisempan paikkaan samoin madot. Tunnen sen kasvissyöjän velvollisuudeksi.

Toimin samoin, olen mukana eläinsuojelutyössä, vaikka olen kyllä lihansyöjä.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2006 19:46
Lainaus: poison Mä olen ollut joskus leffassa, kattomassa "kauhuleffaa", ja aina kun on joku kaamee kohtaus( joku puukotetaan yms.) mä alan nauraan ihan hillittömästi. Kaikki siirtyy vähän edemmäs istuun.

Sama juttu Ja ne katseet, mitkä saan osakseni "Jos katse voisi tappaa..."
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2006 01:35
Mäkin taidan olla tuota huonoa kauhuleffojen katseluseuraa. Sitä kun on nähnyt liikaa jo kaikenlaista. Viimeisinpänä "komediana" tuli katottua telkusta Painajainen Elm Streetillä 4. Saipahan parissa kohtaa hyvät naurut. (Paitsi siinä kohdassa alkoi jo hieman pelottaa, missä Freddy hengaili biitsillä ja laittoi kasariaurinkolasit silmilleen päästäen suustaan samalla demonisen naurun).

Ampiaisia, paarmoja ja mehiläisiä sentään pelkään, lapsena sain jonkin trauman ampiaisen pistoksesta. Välillä pelkään toisia ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita, joissa pitäisi esiintyä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit