Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2006 01:42
Lainaus: Heartborne pitäisi esiintyä.

Se on aivan kamalaa! :s
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:28
Lainaus: Zombina Lainaus: Heartborne
pitäisi esiintyä.

Se on aivan kamalaa! :s

Joillaki on toi esiintymiskammo. Toisilla taas ei. Mulla sitä ei oo, mutta murumussuni Inle esimerkiksi on hyvä esimerkki esiintymiskammoisesta. (Hahaa, murumussu! Levittelen henkilökohtaisuuksia täällä!)

(Kuulostaa muuten tosi hyvältä toi "esimerkiksi -- hyvä esimerkki esiintymiskammoisesta" ! )
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:30
Mutta nyt mä oon huomannu ainaki yhden asian, mitä pelkään. Pelkään toisia ihmisiä. Pelkään ulkomaalaisia. (Nehän voi vaikka hakata mut!) Onhan se outoa. Voihan suomalainenki hakata mut ihan yhtä hyvin, mutta jotenki oon aina ihan varuillani, jos ulkomaalaisia tulee vastaan! :-/
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:31
Sit lisäks pelkään huonosti koulutettuja isoja koiria!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2006 15:35
Lainaus: Mariel Sit lisäks pelkään huonosti koulutettuja isoja koiria!

Mä pelkään lähes poikkeuksetta kaikkia saksanpaimenkoiria (miten hitossa tuo muuten pitäisi kirjoittaa? onko se oikeasti kaikki yhteen..). Sellainen on purrut isosiskoani, enkä muutenkaan pidä pahemmin koirista. Hirveän arvaamattomia nuo sakut ainakin ovat :/.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.11.2006 09:44
Hämähäkki kammooo!!
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2007 20:48
koirat, ötökät.

pahin pelkoni on että joskus vanhana huomaan olevani täysin YKSIN vailla ketään. että onnistun karkoittamaan kaikki ihmiset läheltäni. joskus minusta tuntuu että edellytykset tähän on..
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2007 12:05
Rotat, käärmeet ja hyönteiset ovat ihania Pelkään eniten varmaan virheiden tekoa ja ihmisten nauramista virheelleni. Varmaan joku koulukiusaamisen ajoilta jäänyt pelko...
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.01.2007 13:40
Lääkäreitä, hammaslääkäreitä ja kaikkia valkotakkisia, desifiointiaineelta haisevia immeisiä. Ja ihmisiä yleensä; koskaan ei voi tietää, mitä toinen ajattelee. Hymyn takana voi olla kaunaa ja ivaa, ja paras kaveri voikin olla verivihollisesi, jne. Kaikenlainen panettelu, valehteleminen ja selän takana supiseminen saa vereni kihisemään. Ah, tämä ihmisluonto...

Sen sijaan tulen toimeen kaikenlaisten elukoitten parissa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 17.01.2007 16:59
Velvet Gray:
On Schäfer ihan Saksanpaimenkoira minä taas voisin ottaa sellasen ihan omaksi, vaarikin koulutti aikoinaan 11 ihan yksin ja hyvätapaisia tuli
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit