Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jos sinulla olisi 24h elinaikaa.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 31.05.2008 11:04
Kyllä vain, tämä tuli mieleeni vanhasta The Simpsons -jaksosta. Jos saisit tietää, että seuraava päivä olisi viimeisesi, miten käyttäisit sen? Jälleen mielellään vähän pidempiä viestejä kuin "emt varmaa oisin kavereiden kaa ja sit kattoisin leffaa". Voit myös laittaa, minkälaisia tuntemuksia kävisit läpi, ja mitä ajatuksia ja tunteita tämä ketju ylipäätään herättää sinussa.

Ready? ...GO!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2008 11:32
Jos nyt saisin tietää, että mulla olis ne 24 tuntia elinaikaa... en tiedä. Luultavasti olisin täysin epäuskoisessa olotilassa suurimman osan aikaa. Shokista toivuttani halaisin äitini tiukkaan ja kertoisin kuinka paljon häntä rakastan, saman käsittelyn saisivat myös veli, isä ja pikkusiskot. Viettäisin aikaa perheeni parissa ja parhaan ystäväni.

Tulee oikein paha olla kun ajattelen asiaa, meinaa tulla tippa linssiin. Minä... herkkäkö mitenkään?
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 31.05.2008 12:07
Murehtisin itseni kuoliaaksi ennenkö kerkeisin edes potkaisemaan tyhjää. Miten adhd:ta sairastava puolisoni selviäisi yksin, miten meidän ihanat kisut suhtautuisivat kun leikkikaveri häipyisi yhtäkkiä, miten minun paras ystäväni jaksaisi ilman vakituista olkapäätä ja stempparia... Olisin todennäköisesti kovin sekavassa mielentilassa koko päivän...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.05.2008 14:00
ensiksikin se vetäisi kovin mietteliääksi. "mitä jos en kuoliskaan", "mistä kaikesta jään paitsi" ja sitten tulisi se että tulee todella paha olo kun ei ole saavuttanut mitään (ei ekaa suudelmaa, neitsyys on tallella, ei koulutusta eikä omaa asuntoa) ja ihan viimeiset tunnit mässäilisin kakilla mahdollisilla herkuilla ja, kyllä, joisin pään täyteen. mutta kun se 24 tuntia sitten tulee täyteen niin etsisin itselleni jostain arsenikkia tai syanidia ja käsiaseen. myrkky huiviin ja kuula kalloon ennen kuin se sairaus/mikä lie sitten onkaan, vie.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2008 15:58
eläisin kuin viimeistä päivää... hyvästelisin kaverit, perheen, tutut, kertoisin jätkille että nyt voit sanoa päin naamaa vielä ku o mahis paijaisin koirani toden näköisesti lähes kuoliaaksi ja sanoisin pikku siskoille että mä kahtelen tuolta ylhäältä miten te hoidatte koiraa
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2008 16:38
Eipä siinä varmaan mitään ihmeellistä tulisi tehtyä... Kertoisin kaikille rakkailleni, jotta voisimme hyvästellä toisemme, ja ehkä sanoa asiat, jotka on jääneet sanomatta. Sitten varmaan pitäisi valmistaa oma pää siihen, että lakkaa olemasta... Tehdä rauha itsensä kanssa ja jäädä odottelemaan lähtöä.

Kovin vaikea ajatella moista, kun en ole ajatellut vielä kuolemaani millään tasolla. Ja 24h on todella lyhyt aika. Jos kyse olisi kuukaudesta tai muutamasta, niin keksisin paljonkin asioita, jotka haluaisin toteuttaa ennen kuolemaani.

Aloin tässä samalla miettimään, että kumpikohan olisi parempi vaihtoehto: lähteä nopeasti 24h sisällä vai hitaasti muutaman kuukauden aikana? Jos kuolema tulisi 24h päästä, sitä ei ehtisi miettiä niin kauaa, eikä saisi mitään tyhmiä juttuja päähänsä. Jos taas saisi muutaman kuukauden elinaikaa, niin voisi laittaa asiansa järjestykseen, mutta kuolema-ajatusta ehtisi kieputtelemaan päässään liian paljon. Kinkkinen juttu. Parasta olisi varmaan kuolla silmänräpäyksessä, ilman mitään ennakkovaroituksia.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 31.05.2008 16:42
Joisin, söisin hyvin ja naisin. Ei kai siinä, tällaistahan mun elämä normaalistikin on. ja sitten sammuisin.
Ehkä mä kirjoittaisin kirjeet tärkeimmille ihmisille ja tekisin testamentin, käskisin pitää huolta mun levyistä.

Lainaus: darkAngel

mutta kun se 24 tuntia sitten tulee täyteen niin etsisin itselleni jostain arsenikkia tai syanidia ja käsiaseen.

Kannattaa kuule aloittaa etsintä aiemmin, mulla on mennyt useampi vuosi ja käsiaseiden hankinta vaan vaikeutuu ja syanidia saa prkl muutenkaan mistään.

(älkää ottako kaikkea sanomaani vakavasti, thanks!)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2008 17:00
hilpeä keskustelu, koska jo nyt pitäisi tietää että lusikan joutuu heittämään nurkkaan ennemmin tai myöhemmin. mitä väliä onko aika varmuudella 24h, vai epävarmasti 50v?
ei täältä elävänä kuitenkaan selvitä. myöhäistä se on pyristellä kun kurat on jo haalareissa.

jos rupeaa asiaa vakavasti miettimään ja murehtimaan, nopeammin tulee lähtö.

päräyttäisin muutamalle läheiselle terveiset, istuisin laatuviskipullon kanssa miettimään oliko se nyt sen arvoista. kerrankin voisi vetää turbomakkurin ilman krapulan raikasta puraisua.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 31.05.2008 17:10

Lainaus: Cata

Kannattaa kuule aloittaa etsintä aiemmin, mulla on mennyt useampi vuosi ja käsiaseiden hankinta vaan vaikeutuu ja syanidia saa prkl muutenkaan mistään.

mutta keinoista ei puhuttu mitään (en suinkaan meinaa mistään/keltään pölliä)
mutta joo. vaikenen.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2008 23:38
Enpä oikein halua edes ajatella asiaa, vaikka tässä toki liikutaankin ihan puhtaasti teorian puolella. Kait? ;D Jos tällainen tilanne kävisi niin sen suhtautumisen näkisi sitten, nyt haluan keskittyä elämääni, en kuolemaani.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit