Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jos sinulla olisi 24h elinaikaa.

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.07.2008 14:50
Ensinnäkin itkisin. Varmaan koko päivän ja siinä se sitten meneekin.
Toinen vaihtoehto on, että olisin ainakin koirani kanssa, veisin sen ystäväni mökille, jotta se pääsisi uimaan ja temmeltämään. Leikkisin sen kanssa koko päivän. Ottaisin myös tärkeimmät ystäväni mukaan, saunottaisiin ja grillattaisiin. Ei mitään suurempaa riehumista, sillä olen hyvin tyytyväinen siihen, mitä olen jo saanut aikaan. Eli jos nyt kuolisin, ei minua harmittaisi, että jokin on jäänyt tekemättä. Aika täysillä olen elänyt.
Sitten söisin ainakin järjettömän määrän kaikkea hyvää, koska ei olisi huolta lihooko. Muutama tunti ennen päivän päättymistä menisin luultavimmin nukkumaan (siis yrittäisin nukkua, tuskin siitä kyllä mitään tulisi), sillä en halua kuolla ollessani hereillä. Sellainen "nukkui hiljaa pois" on enemmänkin minun tyyliäni.
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2008 12:24
Toivoisin totisesti että viimeinen 24 tuntiani osuisi arkipäivälle, siksi että silloin minulla olisi mahdollisuus järjestää perheeni asiat niin etteivät he joutuisi armaan valtiomme riistämäksi. Siirtäisin kaiken, esimerkiksi talomme kokonaan vaimoni nimiin sekä kaiken muunkin mitä omistan ja mihin mahdollisesti veroviranomainen yrittäisi näppinsä tunkea, siis koko maallisen omaisuuteni. Nostaisin tilinikin tyhjäksi ettei sinnekään jäisi "verotettavaa" centtiäkään.

Seuraavaksi sopisin hautaustoimiston kanssa (vaikka keskellä yötä) omat hautajaiseni, valitsisin hautakiveni, tuhkauurnani jne. Kukiksi mustia tulppaaneja, tämän olen päättänyt jo aikaa sitten, ihan oikeasti.

Sitten jättäisin rakkailleni jäähyväiset.

Kuoltuani palaisin kummittelemaan eräille henkilöille... MRUAHAHAHAHAAARRrrr!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2008 14:23
Hyppäisin bussiin joka menee koti kaupunkiini, etsisin yhden tyypin käsiini vaikka väkisin. Sitten juoksisin sen syliin, halaisin sitä,ei, rutistaisin, ja ketoisin hänelle kuinka tärkee hän mulle todella on...sit varmaan itkisin siinä enkä päästäis millään irti
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.07.2008 15:00

Lainaus: Tyhjäpää

Hyppäisin bussiin joka menee koti kaupunkiini, etsisin yhden tyypin käsiini vaikka väkisin. Sitten juoksisin sen syliin, halaisin sitä,ei, rutistaisin, ja ketoisin hänelle kuinka tärkee hän mulle todella on...sit varmaan itkisin siinä enkä päästäis millään irti

No mutta tuohan kannattaisi tehdä, vaikka olisi elinaikaa kauemminkin jäljellä
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.07.2008 15:02
Kirjoittaisin kirjeen perheelleni, ystävilleni ja poikaystävälleni (koska en saisi livenä sanottua haluamiani asioita), kävelisin luonnossa, miettisin asioita, meditoisin, soittaisin pianoa, ja ehkä vielä kävisin poikaystäväni luona. Sen jälkeen menisin järvelle uimaan, kuolisin veteen.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 21:40
Meikäläinen viettäisi kaikkien minulle tärkeiden ihmisten kanssa ja eläisin normaalin päivän tapaan.

Minä toivon arkkuhautajaisia ja arkulleni mustia ruusuja omasta tarhastani.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.07.2008 21:57
Ensiksi varmaan saisin paniikkikohtauksen, mutta järkeilisin sitten, että "ennemmin tai myöhemmin se lähtö tulee kuitenkin ja nyt ilmeisesti sitten ennemmin..no turha itkeä, kun köntsä on jo housuissa" . Sitten kaivaisin esiin bucketlistini (lista asioista, jotka täytyy tehdä ennen kuolemaa. en nyt luettele mitä kaikkea siihen sisältyy). Sitten alkaisin tehdä kaikkea, mihin aika riittää. Kirjoittaisin sitten testamentin. Sen jälkeen hyvästelisin kaikki rakkaani ja sanoisin parille tyypille suorat sanat..Lopuksi kiskoisin hienoimmat hepeneet päälleni, oikoisin naamani ja raahautuisin dramaattisesti kuolemaan jonkun holvikaaren alle. En nyt jaksanut ottaa tänään tosissani.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 13:28
-tuhlaisin kaikki rahani
-kaappaisin jonkun söpön kundin tieltä ja mentäisiin "hauskanviettoon"
-tekisin kaikki hävettävät asiat mitä en ole ikinä kehdannut tehdä
-pystyttäisin muistomerkin itselleni
-lähettäisin kaikki vihamieheni sinne missä pippuri kasvaa ja ehkä pääsisin eroon parista limanuljaskasta..
-hyvästelen perheeni ja lennän suomeen tapamaan sukulaiseni ja hyvästelemään heidät
-Tulen ensimmäiselle ja viimeiselle Gootti.net miitilleni ja hyvästelen teidät, vaikka tuntemattomia olette minulle niin kiittäisin sydämmestäni kivoja keskustelutuokioita
-Sitten raahaan itseni tummanpunaisessa prinsessapuvussa Tuomiokirkon portaille erittäin kalliin ja vanhan punaviinipullon kera ja istuisin siinä odottaen suloista ylösnousemistani
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Not the nicest girl
  • Lähetetty: 21.07.2008 13:16
Jos saisin sen tietää, että kuolen 24 tunnin sisällä, ensiksi tulisi katkera itku. Miksi, miksi multa riistetään elämä näin nuorena!?
Sitten kirjoittaisin viestin, missä kiittäisin kaikkia tuttuja ja testamenttaisin vähäistä omaisuuttani.
Menisin kirjastolle hyvästelemään kesätyössä olevan parhaan ystäväni ja itkuksihan se tietenkin menisi. Kävisin ehkä myös haukkumassa parin ihmisen tai ainakin lähettäisin hirveän vihaisen viestin, jossa haukkuisin ihmisen/ihmiset maanrakoon. Mitä väliä, jos kuolema pian korjaa...
Sitten hyvästelisin vanhempani ja koirani. Ja uusi itkuhan siitä tulisi. (hui kamala, kohta itkettää oikeasti)
Sitten varmaan ryöväisin kaupan ja rahojen turvin lentäisin Kreikkaan.
Ensiksi nappaisin tietysti jonkun mukavan pojun siihen aikaa viettämään, mutta viimeisten hetkien aikana (tässä nyt kuvittelen, että on ilta) istuisin yksin, vailla seuraa rannalla katsellen, kuinka punainen aurinko laskee mereen, siemaisisin ehkä hieman siideriä ja sitten kohtaisin kuoleman tyynesti hymyillen..
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2008 02:40
Ahmisin itseni täyteen herkkuja, hommailisin sängyssä, tekisin jotain julmaa eräille hyvin julmille ihmisille, julistaisin kovaan ääneen kaupungilla jotakin ihme sanomaa ja lopuksi kuka ties tuhoaisin jotakin. :P Sitten kuolisin ja syntyisin tietysti uudelleen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit