Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jos sinulla olisi 24h elinaikaa.

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 01.06.2008 03:32
Pistäisin mankan soittamaan Edu Kettusen Retki Meren Rantaan ja lähtisin vuorokoaudenajasta riippumatta jonnekinpäin Suomen reunaa (meren rantaan), mikä tahansa kaupunki käy, vaikka muistojen takia lähtisin mitä luultavemmin Hangon hiekoille.
Olen aina rakastanut merta, siinä on jotain kummaa ja kaunista magneetinomaista vetoa.
Fiulikset olisivat taatusti aika melankoliset, ei niinkään sen takia että pelkäisin tulevaa, vaan enemmänkin mennyttä.
Liian paljon olisi jääny kokematta.
En hakisi niinkään fyysisiä nautintoja viimeisinä tunteina, henkiset usein ovat vahvempia.
Enkä tahtoisi ketään seuraksi, niin klisee kuin onkin, en pidä hyvästien jättämisestä.
Perillä avaisin jonkin Tove Janssonin (ne tunnetuimmat teoksethan ovat alunperin aikuisille suunnattu, jos ette ole lukenut, tuskin tiedättekään) teoksen kannet ja lukisin viimeisen nautinnon, kirjailijan teokset ovat suloisen melankolisia ja luovat nostalgisen mielialan.
(Kaikkea tätä ennen, mikäli ehtisin, järjestelisin kaikki henkilökohtaiset tavarani perfecto, niin ettei minun siirryttyä ajasta ikuisuuten kenenkään tarttisi esim. tyhjentää jäljiltäni jäänyttä roskakoria. Tuo on ehkä asia mitä stressaisin tilanteessa eniten.)
Ja ns. viimeisenä toiveena olisi että tuo kaikki tapahtuisi kesäyönä, kesäöiden tunnelmaa ei meinaan voita kovinkaan moni asia.
Ehkä kuuntelisin Edun lisäksi vielä muita kliseelässymössöbiisejä, joista tulee hyvät fiilikset, esim. Mombasa, Don't Wanna Miss A Thing ja Comfortably Numb. Siinä mielialassa tuskin tulee ajateltua mikä on heppoista fiilistelymusiikkia ja mikä ei, sillä niin vähäpätöisistä asioista ei edes tulisi välittää.
Hautajaisseremonioista jättäisin ehkä pienen viitteen mikä olisi mielestäni jees: Ei mitään nyyhkyisiä muistotilaisuuksia, joissa viisivuotiaille sukulais- pikkulapsille jää ensimmäiset muistot suu auki kuolaavista kaukaisista vihannessukulaisista ja motkottavasta äidistä kun mehumuki kaatui aikuisten kahvipöytään, tuhkaus, (arkkuja ei pahemmin köyhät ostele) viite kappaleeseen jonka voisi pyöräyttää esim. tuhkien sirottelun aikana, siis mikäli tuhkat saa pölläyttää vaikka Viking Linen kannelta huitsin tuuliin.
That's it, suunnilleen.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 01.06.2008 07:06
Hmm. Varmaankin ilmoittelisin ensin yhteistyökumppaneille, että en ole kohta maisemissa ja sitten peseytyisin, pukeutuisin. Sitten olisi vuorossa paras mahdollinen viimeinen päivällinen -- ei sitä tyypillistä tonnikalapitsaa tai shittisämpylöitä, vaan kunnon ravintola-ateria. Näiden toimenpiteiden jälkeen voisin huvin vuoksi kokeilla tahkota rahaa sukulaisilleni hankkimalla useita henkivakuutuksia ja nimetä niiden edunsaajiksi esimerkiksi äiteen. Parin tunnin välein kävisin hakemassa täältä foorumilta säälipisteitä kirjoittamalla siihen Kitinät, narinat ja vinkunat -viestiketjuun jotain tyyliin "Nyt mä varmana en kohta enää oo". Joitakin tunteja ennen H-hetkeä voisi mielialasta riippuen käydä vetämässä kunnon kännit tai sitten kirjoitella jonkin jäähyväiskirjeen.

Lainaus: Devilsbride

Hautajaisseremonioista jättäisin ehkä pienen viitteen mikä olisi mielestäni jees [...]

Jep, samaa minäkin todennäköisesti tekisin. Saisivat soittaa Narvan marssin.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.06.2008 09:11
Hmmm...
Varmaan aluksi säikähtäisin melkoisesti ja sitten kertoisin perheelle ja kavereille miten tärkeitä he ovat. Äidille kertoisin kaikkea mukavaa, ja juttelisin sen kanssa pitkään. Loppujen lopuksi kertoisin mitä tulee tapahtumaan, ja sanoisin tulevani joskus käymään.
Sitten alkaisin kuuntelemaan jotain hyvää musiikkia ja menisin vaikka rantakallioille syömään jotain hyvää muutamien parhaiden ystävien ja äidin kanssa.
Turun linnakin sopisi tarkoitukseen oikein hyvin.

Sitten, ihanan päivän jälkeen, tähtien loistaessa taivaalla, minä lähtisin.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2008 09:24

Lainaus: Banshee

Turun linnakin sopisi tarkoitukseen oikein hyvin.

Tervetuloa kylään milloin tahansa!
(Ilman mitään kuolemaan liittyviä juttuja)
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:07
Mielenterveytetni on varmaan todella hyvä; kylmän viileästi toteuttaisin ilman tunteen häivää pitkään suunnittelemani jutun, eli kävisin tappamassa muutamia ihmisiä brutaalisti kirveellä.
Jos sen jälkeen olisin viellä elossa, veisin elämän äärirajoille (lue: ajaa niin kovaa kuin pystyy) kunhan ei viattomia vaaranna.

Olen kuullut juttua eräästä jolle oikeasti on käynyt tämän tapaisesti että on ollut joku tauti johon kuolee lähipäivinä. Niin se oli sitten mennyt junasurffaamaan. Eli siis kiinnittänyt itsensä junan katolle, joka kulkee 500km/h
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:34
Jättäisin ukkoni ja lähtisin metsästämään miehiä. Ja tuhlaisin kaikki eilen saamani rahat johonkin älyttömyyksiin, hemmottelisin kavereitani.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:38
Sanoisin hei hei ihmeisille ja käpertyisin sen ihmisen kainaloon, jota rakastan eniten.. Jos hän vain huolisi minut viereensä kuolemaan. Jos ei niin sitten varmaan olisin yksinäni jossain ja odottaisin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:38
Ensin varmaan tulisi sellainen paniikki "et mitä mä teen"?! Kun olen kuitenkin sellainen, että haluan lähtee täältä oman käden kautta. Mutta järkytykseltä selvittyäni varmaan ihan ensimmäisenä varmistaisi koirieni kohtalon. Jotta voisin siltä osin olla rauhallisin mielin, että niiden on sitten hyvä jäädä tänne. Tämän jälkeen kertoisin rakastamilleni ihmisille, kuinka tärkeitä ne on mulle.. Ja sen kaikkein rakkaimman ja tärkeimmän kanssa haluaisin viettää vielä aikaa, kun sitä vielä on. Haluaisin myös ehtiä kertoa kuinka pahoillani olen monesta asiasta.. Iskisi varmaan sellainen katumus fiilis monen asian suhteen. Sitten muistuttaisin, että mut pitää sitten tuhkata. En halua arkkuun makaamaan mullan alle. Sen pitäisi olla varmaa. Lopuksi sitten päättäisin päiväni itse. (tapaa en paljasta) Koska haluan pitää siitä päätöksestäni kiinni viimeiseen saakka.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.06.2008 21:18
Eläisin sen päivän, kuin kaikki muutkin. Menisin illalla kotiin, söisin ja joisin hyvin, halaisin kaikki, kertoisin, miten paljon rakastan ja menisin nukkumaan, kuten aina ennenkin. Aamulla olisi vaan se ero, etten enää heräisi.
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.06.2008 03:03
Ah, vain 24 tuntia elinaikaa. Kaiketi olisin jollain tavalla iloinen, en peloissani enkä huolissani. Ehkei se olisi semmoinen "jee"-kokemus, sillä en ihannoi kuolemista, mutta eräällä tavalla helpottunut.

Koska aikaa olisi vähän, kai tekisin kaiken vähän kiiruusti & tiivistetysti. Tapani mukaan kuitenkin kiireessä mokailen enemmän asioita, joten varmaan mikään ei tulisi onnistumaan: tavallisessa päivärutiineissahan minulla kestää 47 tuntia tehdä aamupalaa (ehkei kuitenkaan)

Aamupalasta kun puhutaan, varmaankin söisin aamiaiseksi jotain todella hyvää. Jotain ravintolamaista, ehkä peräti palkkaisin kokin tekemään erikoisaamiaisen aamiaiseksi. Rahallahan ei ole väliä, eikä laskuilla: gonereitahan sitä kuitenkin ollaan. Kokille kuitenkin tietysti maksan

Suuren sydämen omaavana ihmisenä kaiketi paljastaisin iloisia tunnon asioita niille jotka ovat tärkeitä. Pyytäisin anteeksi niiltä joita vastaan olen rikkonut, kiittäisin rakkaita ja kaiketi tunnustaisin rakkauden tunnustukseni sille tietylle jolle niitä ei ole tullut sanottua sattuneista sivuseikoista.

Loppu aika menisikin sitten rauhallisemmin. Kai makaisin laiturilla ja kuuntelisin musaa. Ehkä viettäisin aikaa sen tärkeimmän ihmisen kanssa - jos sitä olisi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit