Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jonkun toisen foorumilaisen elämässä.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.07.2008 13:12
Tämä tuli mieleeni BronzeRainin joskus aikoinaan "päättömiä kysymyksiä" -ketjuun jättämästä viestistä, ja pidin tätä hykerryttävän hauskana ideana. Eli:

Jos voisit/olisi pakko olla yhden päivän ajan joku toinen tämän foorumin käyttäjistä, kuka se olisi, ja mitä tekisit? (Oletettavasti sinulla olisi kaikki samat tiedot ja taidot kuin tällä kyseisellä henkilöllä tuon päivän ajan, mutta olisit silti tietoinen siitä että olet sinä) Pidetään ketju ainakin melkein kilttinä, ystävällismielinen piikittely toki sallittua. Vastaan omaan aiheeseeni jossakin vaiheessa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2008 14:30
No tieteski Heetteri! Muut vaihtoehdot ovat Chrystalis ja Deadboy. Mitään sen kummempia syitä minulla ei ole kuin että nämä henkilöt ovat mielestäni mielenkiintoisia hyypiöitä, enkä myöskään osaa kuvitella mitä tekisin jos olisin joku muu. Ehkä ainakin jotain sellaista, että kun kyseinen henkilö palaisi omaksi itsekseen niin sitä joutuisi miettimään parisen kertaa että wtf... Mutta ei siis mitään ilkeänhirveää, joku keskisuuri källi vain.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.07.2008 14:33
Mä haluisin olla foorumimme Jayne Dahmer, koska on sanonut minun olevan täydellinen klooni hänestä! Olisi kiva tietää onko se totta
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.07.2008 14:47
Minä varmaan valitsisin jonkun mahdollisimman erilaisen kuin itse olen - luultavasti miespuolisen ja pitkän henkilön, ihan vaan että tietäisin miltä tuntuu olla sellainen. Eldnaardina voisi olla mielenkiintoista olla 24h - grindaisin pokeria ja lähtisin iskemään tyttöjä gååttiklubille, kjeh kjeh. Pukisin jätkän ihan johonkin muuhun kuin mitä se normaalisti käyttää ja pynttäytyisin oikein vimpan päälle. Tai sitten aiheuttaisin kaaosta PORVOOSSA!!!1 \o/Vähänkö olisi siistiä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.07.2008 15:00
Minä olisin ehdottomasti Piiskansiima jo ihan sen takia, että saisin ne upeat tissit edes hetkeksi

Go me, moderaattori ei keksi kesken työpäivän tämän parempaa perustelua. Noh, muokkaan tätä viestiä lisää sitten kun on enemmän aikaa! ;D

Muoks: tietysti olisi kiva olla samalla myös pidempi kuin itse on.

Vinkkinä: Veikkaan, että kovin moni ei kyllä jaksaisi minun työtäni edes sitä yhtä päivää, ellei satu olemaan yhtä lapsirakas kuin minä
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2008 15:09
Hoh, Iiriva, järkyttyisit kuitenkin kun näkisit tissitodellisuuden!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.07.2008 15:40
Jaa, mä oisin varmaa Ninni. Viehättävä nainen kaikinpuolin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.07.2008 16:27
Olen ihan otettu että joku haluaisi mun elämän, mutta jos tietäisi sen todellisuuden niin tuskin haluaisi... Toisaalta ajatus oli myös että kyse oli siitä persoonallisuudesta, mistä olen kuitenkin ihan ylpeä vaikka elämä onkin ihan kakkaa.
Munkin mielestä olisi ihan jännää olla Heetteri, sun elämäsi vaikuttaisi olevan varsin mielenkiintoista. Lisäksi haluaisin osata laulaa, siinä jo perusteita. Toisaalta olisi hauskaa olla joku tosi paljon nuorempi, voisi olla sellainen uudestaan.
Tässä thradin virallinen soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=fIBzbdo2LjU
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.07.2008 16:53
Meikäläinen voisi kokeilla MrLuckarin:n elämää kerrankin pysyisi kynä kädessä ja saisi leikkiä mukavilla teräaseilla ja tietenkin saisi fanittaa Neposta!!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.07.2008 18:56
Minä haluaisin olla vaikka kuka.
Onko olemassa asiaa, jota Kuunsilta ei osaisi / harrastaisi? Ximmo taas kirjoittelee kaikkia kivoja artikkeleita vaikka välillä niistä valittaakin ja sillä on törkeän hyviä ja harvinaisia levyjä. ja Iiriva, matkustelee niin paljon ja sitä paitsi Iiriva on moderaattori, siistiä! hm... no, onhan paljon muiltakin joista en tarpeeksi tiedä muita kuin joitain piirteitä, Raavittu tietää kosmetiikasta muunmuuassa kaiken, neo_shaman musiikista, Ninni tulee toimeen kaikkien kanssa ja miiteissä on aivan ihana pääjehu ynnä muuta, Poisonilla on kivat laitteet studiossaan.

I don't wanna be me!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit