Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jonkun toisen foorumilaisen elämässä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2008 19:36

Lainaus: Chrystalis

Mitämitämitähäh, onko neiti nyt aivan mieleltään vajaa ?

Ei oo! Sitäpaitsi, tämänhetkisen stressitason huomioonottaen kukaan ei varmasti haluaisi olla minä. Tai ylipäätään jokainen mainittu on varmasti sitä mieltä että "etsää ny mää haluu olla". Unohdetaanpa nyt se suomalaiskansallinen vaatimattomuus ja annetaan mielikuvitukselle tilaa, jokos?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.07.2008 21:12

Lainaus: Cata

Raavittu tietää kosmetiikasta muunmuuassa kaiken

Punastuin.

Minä en tiedä kuka tahtoisin olla. Voisin kokeilla kaikkia, pääsisin edes hetkeksi pois omasta elämästä ja omista ajatuksista. Niin ja tuhlaisin teidän rahat ja sotkisin varmaan hirveänä ihmissuhteita, et ne jäis sit muille selvitettäväksi
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 03.07.2008 21:44
Olisin mielummin kuka tahansa muu kuin minä. Joku sosiaalisesti hyväksytyn näköinen, ei ylipainoinen, ei syrjitty, joku jolla ois kavereita ja elämä kulkis selvinpäin ja ois mahdollisuuksia kaikkeen. Tosin mielellään joku jolla on jalat maan päällä, näin alimielisenä sitä on oppinut pitämään ylimielisiä ("Hitsi ku mä oon kaunis ja hyvä !") ihmisiä vastenmielisenä. Mutta kyllä hekin, jos vanhaksi elävät, joskus tulevat toivottavasti tuntemaan edes pilkahduksen siitä minkälaista on olla huonon näköinen.

Mutta ois kyllä kiva jos sais yhdenkin päivän olla joku mukava hyvännäköinen ei-ahdistunut ihminen ja kävellä ulkona ilman häpeäntunnetta.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2008 09:34
Heetteriksi Heetterin paikalle

2 Syytä;
Haluaisin kokeilla olla joskus viehättävä nainen.
ja
Heetteri on ollut ehkä kaikkein mieleenpainuvin persoona johon olen tutustunut.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.07.2008 09:55

Lainaus: Unholysacrament

2 Syytä;
Haluaisin kokeilla olla joskus viehättävä nainen.
ja
Heetteri on ollut ehkä kaikkein mieleenpainuvin persoona johon olen tutustunut.

Hehe. Sitten vaan keikalle pebaa heiluttamaan ja baariin miehiä pokaamaan/pelottelemaan?
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.07.2008 10:59
Mä haluaisin olla joku sellanen en-voi-mennä-kauppaan-ilman-meikkiä -tason tälläytyjä (on täällä pakko olla ainakin muutama sellainen!). Mulla on hirveesti vaatteita ja muuta joita ei vaan koskaan tuu käytettyä kun on niin paljon helpompi nykästä vaan ne farkut jalkaan. Ja sit voisi panostaa hyvälaatuisiin kalliisiin meikkeihin, kun niitä tulis käytettyäkii joskus...

Hirmu paha sanoa ketään yksittäistä tyyppiä, kun olen niin harvan teistä tavannut livenä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2008 15:09

Lainaus: Melia

Mä haluaisin olla joku sellanen en-voi-mennä-kauppaan-ilman-meikkiä -tason tälläytyjä

*viittaa tuolilla seisten*
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2008 15:35
Haluaisin olla Heiaken. Aivan ihania lisäkkeitä hiuksissa ja olisi ihanaa osata tehdä niin hienoja rastoja!
Toinen mielenkiintoinen voisi olla DarkMessiah olisin pitkä, mies ja osaisin ruuvata autoja!

Kovin moni muukin, mutta nuo voisin nyt aluksi mainita
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.07.2008 15:35
Minusta tuntuu, että tähän keskusteluun listataan vain ihmisiä, jotka ovat olleet eniten näkyvillä sekä aktiivisimpia foorumilla tai sitten viestin kirjoittajan ystäviä/ tuttuja (No ****, Sherlock?). Mutta miksipäs ei, omaperäisimmät ja kiinnostavimmat olennot kutkuttavat mieltä enemmän ^_^ Eikä tämä kommentti ole missään nimessä pahalla kirjoitettu, toin vain pienen Riddler-näkökulman esille

Mie itse tykkäisin ehkä olla poison, koska jo ennen kuin rekisteröidyin tälle foorumille, silmääni pistivät hänen tasa-arvoiset ja naisia kunnioittavat tekstinsä. Päivänäni hänenä toimisin varmaankin moderaattorin ohjaksissa ja sulkisin tarpeettomia ketjuja
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2008 15:45

Lainaus: Riddler

Minusta tuntuu, että tähän keskusteluun listataan vain ihmisiä, jotka ovat olleet eniten näkyvillä sekä aktiivisimpia foorumilla tai sitten viestin kirjoittajan ystäviä/ tuttuja

saattaapi tämä johtua siitä, että on vaikea sanoa haluaisiko olla joku, jost ei mitään tiedä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit