Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jonkun toisen foorumilaisen elämässä.

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.10.2008 20:30

Lainaus: Heetteri

Nyt kun mietin asiaa, voisin olla yhden päivän ajan joku hyvin paljon erilainen henkilö kuin minä, esimerkiksi joku todella ujo seinäruusu, ja vähän ravistella hänen elämäänsä. Halukkaita?

Minäminäminä!!!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:04
Helvetti et repesin ku Hetsq friikkas noista huopatassu/tossu-OT:sta ja naurattaa vieläkin (hei mut nythän mä vaan jatkan näitä OT-juttuja, iik tulee pian piiskaa )
Muutan vähän tota mitä olin aiemmin sanonu (Vammahaltia, Prosthetic Fairy, Kuunsilta ja Tristessa) kun tajusin ettei Prosthetic Fairy oo mikään foorumilainen vaan myspace-frendi!!! Eli häntä en voikkaan valita. Ehkä muutan ihan kaikki, ja oonkin päivän Morningstar_!!!! Olis hauskaa olla itteeni puolta nuorempi kundi joka on aika aktiivinenkin, osallistuu muotinäytöksiin, kuvauksiin, perustaa bändiä, ravaa vampyyrina metikössä ym hubaa. Mut sellasena hiljasena seinäruusuna en osaa itteeni kuvitella joka pystyis siihen urotekoon et lähtis ärrälle ilman meikkiä! En vaan osaa kuvitella! Enkä mä tunne täältä ketään sellasta.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:17
Jaah, olisi sinänsä mukava kokeilla olla joku tavallaan itseni vastakohta. Luulisin, että tähän parhaiten sopisi Ninni tai Piiskansiima, sillä itse olen aikatavalla sellainen ''seinäruusu'', etten kehtaa olla äänessä minulle vieraiden joukossa, eh. :'D Ja olen todella nuori, olisi jännittävää tietää, millaista olisi päivä teidän saappaissanne.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:24
Nobody said me... No ei, itse olen miettinyt että naispuolisena olisi mukava viettää päivän verran, sekin tosin menisi aika pitkälti yksin kivaa pitämiseen... ;D Henkilöstä en ole päättänyt vielä, mutta joku nätti flikka, joita tällä foorumilla hengaileepi. :3
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:49

Lainaus: Ninni

Ehkä muutan ihan kaikki, ja oonkin päivän Morningstar_!!!! Olis hauskaa olla itteeni puolta nuorempi kundi joka on aika aktiivinenkin, osallistuu muotinäytöksiin, kuvauksiin, perustaa bändiä, ravaa vampyyrina metikössä ym hubaa.

Tästä vampyyrijutusta en tiennytkään...

Lainaus: Chrystalis

Nobody said me...

No minä sanon! Olisi hauska olla päivän verran puolimetriä pitempi kuin oikeasti on...
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2008 21:52
Haa, en olekaan vastannut tähän? Jos saisin valita, olisin päivän miehenä. ( ) Olisi aika jänskää olla herra Kuopassa, sillä voisin tehdä tälle foorumille ihan mitä tahansa, olla päivän ajan Gootti.netin jumalhahmo Tai sitten olisin herra Chrystalis, jo ihan sen pituudenkin takia. Kuulostipas kaksmieliseltä...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.10.2008 22:04

Lainaus: Lucianne

Olisi aika jänskää olla herra Kuopassa, sillä voisin tehdä tälle foorumille ihan mitä tahansa, olla päivän ajan Gootti.netin jumalhahmo

Hyvä idea, minunkin mielestäni. Olisin varmaan joku mies ja pitkä, olisi sitten mahdollisimman erilaista. DarkMessiahina olisi mielenkiintoista, osaisin korjata autoja enkä tosiaan olisi tällai kääpiö kun nyt Mutta on monia muitakin mielenkiintoisia foorumilaisia, niin naisia kuin miehiäkin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.10.2008 12:53
Tyhjäpää

Selvä, olisin sitten sinä yhden päivän ajan. Täytyy sanoa että kaikki jotka haluaisivat olla minä 24h todennäköisesti saattaisivat hankkia minulle aika läjän ongelmia...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 12:58

Lainaus: Chrystalis

Nobody said me...

I said already in the first page...
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 06:10
On sanottu että vastakohdat täydentävät toisiaan. Ehkä siksi valitsisin vastakohtani : naisen, rauhaton luonne, valitsee tarkkaan mitä sanoo, huolehtivainen, käytää reilusti hajusteita ja meikkejä.
Tämän henkilön seuraava päivä voisi olla aika jännä (Routalempeä lainaten) kun huomaisisi latautuneensa likimain täydellisesti vuorokauden aikana, ja jos olisi ollut sopivasti miitissä, saanut taatusti uusia kavereita, ja höpöttäjän maineen.
Jos kuvaukset vastaavat ketään foorumin leideistä, saa ehdotella
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit