Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Päivä jonkun toisen foorumilaisen elämässä.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Nyt kun mietin asiaa, voisin olla yhden päivän ajan joku hyvin paljon erilainen henkilö kuin minä, esimerkiksi joku todella ujo seinäruusu, ja vähän ravistella hänen elämäänsä. Halukkaita?

Minäminäminä!!!

Tuo kaunis peili muuttuu rumaksi joka kerta kun siihen katson

• Vastaa
Helvetti et repesin ku Hetsq friikkas noista huopatassu/tossu-OT:sta ja naurattaa vieläkin (hei mut nythän mä vaan jatkan näitä OT-juttuja, iik tulee pian piiskaa )
Muutan vähän tota mitä olin aiemmin sanonu (Vammahaltia, Prosthetic Fairy, Kuunsilta ja Tristessa) kun tajusin ettei Prosthetic Fairy oo mikään foorumilainen vaan myspace-frendi!!! Eli häntä en voikkaan valita. Ehkä muutan ihan kaikki, ja oonkin päivän Morningstar_!!!! Olis hauskaa olla itteeni puolta nuorempi kundi joka on aika aktiivinenkin, osallistuu muotinäytöksiin, kuvauksiin, perustaa bändiä, ravaa vampyyrina metikössä ym hubaa. Mut sellasena hiljasena seinäruusuna en osaa itteeni kuvitella joka pystyis siihen urotekoon et lähtis ärrälle ilman meikkiä! En vaan osaa kuvitella! Enkä mä tunne täältä ketään sellasta.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Jaah, olisi sinänsä mukava kokeilla olla joku tavallaan itseni vastakohta. Luulisin, että tähän parhaiten sopisi Ninni tai Piiskansiima, sillä itse olen aikatavalla sellainen ''seinäruusu'', etten kehtaa olla äänessä minulle vieraiden joukossa, eh. :'D Ja olen todella nuori, olisi jännittävää tietää, millaista olisi päivä teidän saappaissanne.
  • Vastaa
Nobody said me... No ei, itse olen miettinyt että naispuolisena olisi mukava viettää päivän verran, sekin tosin menisi aika pitkälti yksin kivaa pitämiseen... ;D Henkilöstä en ole päättänyt vielä, mutta joku nätti flikka, joita tällä foorumilla hengaileepi. :3

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Ehkä muutan ihan kaikki, ja oonkin päivän Morningstar_!!!! Olis hauskaa olla itteeni puolta nuorempi kundi joka on aika aktiivinenkin, osallistuu muotinäytöksiin, kuvauksiin, perustaa bändiä, ravaa vampyyrina metikössä ym hubaa.

Tästä vampyyrijutusta en tiennytkään...

Lainaus: Chrystalis

Nobody said me...

No minä sanon! Olisi hauska olla päivän verran puolimetriä pitempi kuin oikeasti on...

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Haa, en olekaan vastannut tähän? Jos saisin valita, olisin päivän miehenä. ( ) Olisi aika jänskää olla herra Kuopassa, sillä voisin tehdä tälle foorumille ihan mitä tahansa, olla päivän ajan Gootti.netin jumalhahmo Tai sitten olisin herra Chrystalis, jo ihan sen pituudenkin takia. Kuulostipas kaksmieliseltä...
  • Vastaa

Lainaus: Lucianne

Olisi aika jänskää olla herra Kuopassa, sillä voisin tehdä tälle foorumille ihan mitä tahansa, olla päivän ajan Gootti.netin jumalhahmo

Hyvä idea, minunkin mielestäni. Olisin varmaan joku mies ja pitkä, olisi sitten mahdollisimman erilaista. DarkMessiahina olisi mielenkiintoista, osaisin korjata autoja enkä tosiaan olisi tällai kääpiö kun nyt Mutta on monia muitakin mielenkiintoisia foorumilaisia, niin naisia kuin miehiäkin.
  • Vastaa
Tyhjäpää

Selvä, olisin sitten sinä yhden päivän ajan. Täytyy sanoa että kaikki jotka haluaisivat olla minä 24h todennäköisesti saattaisivat hankkia minulle aika läjän ongelmia...

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Nobody said me...

I said already in the first page...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!