Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivä jonkun toisen foorumilaisen elämässä.

Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2008 12:45
Haluaisin olla miespuolinen, ihan sama kuka :'D Tää on kyllä muutenki yleinen haave että saisin olla yhden vuorokauden ajan poika.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.07.2008 01:36
Haluaisin olla esimerkiksi mIrd, Blacksmith tai Dragula, koska he varmasti osaavat laittaa kasaan toimivia jutskia (esimerkiksi tuoleja, pöytiä ja hyllyjä jotka eivät keiku).
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.07.2008 08:29

Lainaus: kuopassa

Haluaisin olla esimerkiksi mIrd, Blacksmith tai Dragula, koska he varmasti osaavat laittaa kasaan toimivia jutskia (esimerkiksi tuoleja, pöytiä ja hyllyjä jotka eivät keiku).

...Beibe anna mä kasaan sun Lundian. ;D
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2008 19:10
No aivan taatusti Heetteri, karismaa löytyy.
Miehekkään muodon jos valitsisin niin luultavasti Deadboy, perusteluja tuskin tarvitsee.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2008 01:56

älä minua harkitse, nuo osista itsekoottavat ovat mahdottomia tapauksia.

jos tekee itse, saattaa ehkä saada suoran sekä keikkumattoman... mutta juju onkin virheiden piilottamisessa.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2008 23:07
Ninni! Sitten saisin tietää miltä tuntuu olla kaunis. ...Ja ei nyt oikein muitakaan tullut mieleen tältä foorumilta.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.07.2008 01:48
naisista Vammahaltia vaatteiden puolesta, Prosthetic Fairy hiusten puolesta, Kuunsilta harrastusten puolesta ja miehistä ilman muuta iki-ihq Tristessa!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2008 14:35

Voe elämä...ei se niiden valmispalapelien kokoaminen nyt noin vaikeaa ole. Minä esimerkiksi kasasin kämppäämme molemmat kirjahyllyt, ne eivät keiku ja kestävät käyttöäkin yhtenä kappaleena, apuna oli Leatherman-linkkarin ruuvimeisseli eikä mitään muuta (no ok, välillä mies). Ja olen vielä, jestas sentään, nainen!
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.07.2008 14:56
Mäki kokosin kerran 3 vai 4 tuntia yksin yhtä tosi moniosaista pöytähyllykköä!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.07.2008 17:23

Lainaus: Piiskansiima

Voe elämä...ei se niiden valmispalapelien kokoaminen nyt noin vaikeaa ole.

Ei se olekaan vaikeaa eikä edes kovin raskasta, mutta jotain kummallista siinä joka tapauksessa on jos valmiista palasista ei voi muodostua sellaista juttua missä on neljä yhtä pitkää jalkaa. Laitoitko sellaiset huopatassut niiden jalkojen alle ja jos laitoit niin mistä niitä saa?

Lainaus: Heetteri

...Beibe anna mä kasaan sun Lundian.

Kaikki on kasassa, mutta onko sinulla huopatassuja? Entä mIrdillä tai FrozenCorpsella? Pitäisi saada ainakin yksi kappale per huonekalu tai mieluusti neljä kappaletta h-kalua kohti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit