Gootti.net

Ihmeellistä käytöstä ylläpidolta (ja valvojilta)

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 14.09.2008 13:50
Onko tämä teidän mielestänne asiallista?

Lainaus: kuopassa

Mielestäni koiran elämä on arvokkaampi kuin hyttysen koska koirasta on yleensä meille ihmisille enemmän välitöntä hyötyä kuin hyttysistä.

Lainaus: DeadlyNightshade

Minun mielestäni kummankin elämä on yhtä arvokas. Näkemysero siis.

Ei ole näkemysero, kun minähän olen oikeassa ja sinä väärässä. Sinulla on, katsopas hyvä ihminen, vähän vinksinvonksin nuo tärkeysjärjestykset. Yleensä ihmisillä on automaattisesti kyky laittaa asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen, mutta ei näemmä kaikilla, joten autan sinua nyt alkuun.

Onpa ihmeellistä puhetta YLLÄPITÄJÄLTÄ, jonka pitäisi tietää sentään asiallisen keskustelun säännöt En ole väärässä, sinä olet väärässä, kun väität että olen.

Jep, on mennyt ihan ihmeelliseksi touhu. Samanlaista touhuilua tulet huomaamaan yleensä aina kun en saa omaa tahtoani muuten vietyä läpi. Kun älylliset taidot eivät enää riitä, jota tapahtuu usein, siirryn brutaalimpaan metodiin runtatakseni oikean mielipiteen läpi. On toiminut ennenkin ja toimii nytkin, että siitäs sait lällälälää.

Mielestäni kuopassa:n käytös on toista väheksyvää ja asiatonta. En ymmärrä, kuinka ylläpidon sallitaan rellestää tuolla tavalla. Typerää pelleilyä. Ei täällä ole enää mukavaa.

Huumorikortin olisi voinut vetäistä esille jo kyseisessä keskustelussa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:03
Noista kaikista esimerkkiviesteistä on havaittavissa tyypillinen KuoppaHuumori. Se ei ole väheksyvää, ellei lukuun oteta sitä että siinä hyvin usein kirjoittaja taitaa väheksyä itseään.

Kyllä, tuo on asiallista, koska sitä ei tietääkseni ole tarkoitettu luettavaksi kirjaimellisesti.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:05
Ei saa ottaa liian kirjaimellisesti ja vetää hernemaissipaprikaa neukkuun. Ihan asiallista.
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:14
Kuten viestin lopussa lukee:

Huumorikortin olisi voinut vetäistä esille jo kyseisessä keskustelussa.

Minun puolestani tämä jääköön siis tähän - en kelpaa eliittiinne, koska en ymmärrä tuonkaltaista huumoria. Tiedän kyllä muutenkin olevani typerä ilman että sitä tarvitsee julkisilla foorumeilla minulle kertoa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:20
Joo, ja täällähän kaikki ovat niin pskntärkeää eliittiä että lepakoitakin kakitaan ilman että tarvitsee syödä edes nahkaa. Oikeasti, koirat haukkuu ja karavaani kulkee, kaikkea ei nettifoorumeilla tarvitse ottaa vakavasti, koska täällä loppupeleissä tulkitaan kuitenkin kirjoittelua ilman normikommunikointiin liittyvää ilmeilyä ja elehdintää. Sinäkin olisit varmasti ymmärtänyt tuon huumoriksi jos olisit keskustellut Kuopassan kanssa naamatusten.
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:24
Kaikistahan minä puhuinkin. JOPA MINÄ olisin ehkä ymmärtänyt sen.

*****, eikun ranteet auki -->
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 14.09.2008 14:29

en ymmärrä tuonkaltaista huumoria.

Täytyy nyt sen verran supportaa, etten itsekkään ymmärrä tuota huumoria, vaikka kävikin mielessä että ehkä se oli sitä. Kuitenkin, kun se ei kohdistunut itseeni niin päätinpä olla sanomatta mitään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2008 15:18

Lainaus: HepZusi

, etten itsekkään ymmärrä tuota huumoria, vaikka kävikin mielessä että ehkä se oli sitä.

Kyllä se on tyypillistä "Kuoppahuumoria", ainakin itse käsitän sen niin. Mutta toivottavasti ylläpitäjä itse vastaa tähän. Ja jos oikein vetää herneen nenään, niin hänellehän voi lähettää yksityisviestiä
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.09.2008 17:26
Mitä helkatin fasismia tämä on? Minua ylipäätään ärsyttää että modet/adminit ja muut sivun staffilaiset JOUTUVAT olemaan persoonattomia ja tylsiä. Jos perustaisin jollekkin aiheelle oman foorumin joka itseäni kiinnostaa, niin en helkatissa olisi siellä pelkkä väliin inisiä ja bannivasara.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2008 17:46

Lainaus: Berzerker

Minua ylipäätään ärsyttää että modet/adminit ja muut sivun staffilaiset JOUTUVAT olemaan persoonattomia ja tylsiä.

No, toivottavasti muut lataavat sitten angstia minunkin puolestani
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit