Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmeellistä käytöstä ylläpidolta (ja valvojilta)

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.09.2008 07:27
O_____O

Tuomiopäivän karkelot nyt yhdessä viestissä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.09.2008 10:32
Jep. Sille nyt ei voi minkään että ratkesi päästä suoni jos useampikin. (piilomerkitys: voit poistaa ketjun)
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.09.2008 18:45
Ei tätä minusta välttämättä tarvitse poistaa. Vaikka meillä on palauteketju kai jo olemassa, se ei ole näin aktiivinen. Tänne voisi ihan hyvin pistää palautetta ylläpidolle, risuja ja ruusuja ja kitinöitä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.09.2008 19:14

Lainaus: Heetteri

Ei tätä minusta välttämättä tarvitse poistaa.

En minä ainakaan ole valmis poistamaan tätä. Tänne voi laittaa tosiaan esim risuja ylläpidolle ja valvojille.
  • Lähetetty: 22.09.2008 11:09

Lainaus: poison

En minä ainakaan ole valmis poistamaan tätä. Tänne voi laittaa tosiaan esim risuja ylläpidolle ja valvojille.

Tehdäänpä siis näin, ainakin vielä jonkin aikaa. Minusta meidän pitää olla valmiit ottamaan vastaan myös ihan suoraa dumausta.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2008 14:17
Hyttytytöt pelastakaa maailma!
Kyllä erilaisten eläinten elämät on kaikille ihmisille eriarvoisia, mun mielestä on ihan hurskastelua väittää etteivät kaikki näin ajattelisi tai toimisi edes tiedostamattaan. Esim. koira ja kissa on lemmikkieläimiä eikä niitä syödä Suomessa, saati sitten pidetä samanlaisissa oloissa kuin vaikka ruuaksi kasvatettavia eläimiä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.09.2008 18:00
Grr, en sano enempää itse provoihin liittyen. Olkoon tämä siis palauteketju.
Kirjoittanut: Mika-Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2008 14:34

Lainaus: DeadlyNightshade

Säälittävä olen, sen tiedostan kyllä.

Äläs nyt.
En usko, että olet säälittävä!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.09.2008 14:39

Lainaus: Mika-Mariel

Lainaus: DeadlyNightshade
Säälittävä olen, sen tiedostan kyllä.

Äläs nyt.
En usko, että olet säälittävä!

no en minäkään. kaikilla kiehahtaa joskus hiukka yli ja tunnustettava on että olisin minäkin jotain älähtänyt vastaavanlaisessa tilanteessa.
  • Lähetetty: 03.04.2009 14:57
Nekrotaanpas tätä aihetta:
Risuja&Ruusuja ylläpidolle?

Olemmeko fasisteja vai lauhkeita laamoja? Kasvottomia bannivasaroita vai inhimillisiä persoonia? Lukotammeko liian helposti vai liian vähän?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit