Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihmeellistä käytöstä ylläpidolta (ja valvojilta)

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.04.2009 04:15
Okei, onnistuu. Nyt on laitettu sillä lailla, että omia viestejä voi muokata 30 päivän aikan niiden julkaisemisesta. Aikaisemmin aikaraja taisi olla viikko tai jotain siihen suuntana.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 07:27

Lainaus: SyllaBoreal

Eli tuo viestin muokkaus saisi olla kyllä sallittu keino myöhemminkin kuin vain sen parin päivänä ajan.

Ja myös viestinsä otsikkoa olisi kiva päästä muokkaamaan. Ihan vain siltäkin varalta, että mode muokkaa siihen kielioppivirheen...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 06.04.2009 07:33
Oukkidoukki, laitetaan otsikon muokkaaminen mahdolliseksi. Tämä tulee mahdolliseksi viiden minuutin kuluttua...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.04.2009 09:50
Riittääköhän 30 päivää esim. tuon myyntiosion kanssa...kiitoksia, kuopassa, vaivannäöstä.

"We live to serve, you live to server"
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 06.04.2009 10:47

Lainaus: Heetteri

Kiinnostaisipa tietää miten moderaattori eroaa tiettyjen oikeuksien lisäksi rivifoorumilaisesta, ja minkälaisessa laatikossa me sitten oletettavasti olemme..?

Itsekin suhteellison ison saitin ja sen foorumin moderaattorina toimineena, itse koen että moderaattorilla on hieman isompi vastuu sanomisistaan kuin perusfoorumilaisella; Tämä ei tarkoita sitä, etteikö ylläpitäjällä/moderaattorilla saisi olla huumorintajua tai mielipiteitä, mutta vaikeasti aukeavan ja piilovittuiluhuumorin käyttöä ehkä kannattaisi välttää, sillä se antaa auktoriteettihenkilöstä hyvin epämiellyttävän kuvan, joka saa epäilemään tällaisen henkilön reiluutta kaikkia keskustelijoita ja palvelun käyttäjiä kohtaan.
Kyseisellä saitilla missä toimin pari vuotta ja sen foorumilla oli meinaan juuri kyseisenkaltainen tyyppi tiimissä, eikä hänestä pitänyt semmin muu modetiimi kuin käyttäjätkään - paikkansa hän todennäköisesti piti sillä että hän oli paikan omistajan puoliso... Itse kun olin niin julkea mainitakseni tämän faktan (ettei hänestä kukaan pidä, sietää vain), sain monoa hommista, sentään keskustelutunnukseni sain pitää. No, ei varsinaisesti kuulu tänne asian puiminen tarkemmin, mutta tällainen opettavainen tarina.

Toisekseen olen huomannut mm. sinun, Heetteri, monesti sanovan "mielestäni tästä keskustellaan jo siellä ja siellä ketjussa, lukkoon" ...Haluaisin tämän sanamuodon takia ihan rehdisti tiedustella, että toimiiko tällä keskustelupalstalla mode/ylläpitotiimi kuten itse parhaaksi näkee, vai onko teillä jokin Jedineuvosto -alueenne missä pohditte yhdessä mitä ongelmatapauksille ja joillekin ketjuille tehdään? Näin toimittiin ainakin tuolla edelleen nimeämättömäksi jäävällä sivustolla, ja minusta systeemi toimi ihan hyvin - toki se oli hieman ongelmallista varsinkin kiireellisten tapausten kanssa, jolloin välillä piti toimia yksin jos pystyi (yleismodeja ei ollut, vaan muutama per alue) ja laittaa ilmoitus tehdyistä toimista "Jedineuvostoon." Notta niin. Tällaista tiedustelen, ja uskon että asia kiinnostaisi varmaan muutamaa muutakin keskustelijaa.
  • Lähetetty: 06.04.2009 11:08

Lainaus: Abigor

Toisekseen olen huomannut mm. sinun, Heetteri, monesti sanovan "mielestäni tästä keskustellaan jo siellä ja siellä ketjussa, lukkoon" ...Haluaisin tämän sanamuodon takia ihan rehdisti tiedustella, että toimiiko tällä keskustelupalstalla mode/ylläpitotiimi kuten itse parhaaksi näkee, vai onko teillä jokin Jedineuvosto -alueenne missä pohditte yhdessä mitä ongelmatapauksille ja joillekin ketjuille tehdään?

Täällä toimii nk. maalaisjärki; aiheesta keskustelua aikaisemmilla sivuilla/muussa ketjussa->lukkoa. Jos olemme epävarmoja siitä mitä ketjulle pitäisi tehdä, odotamme että joku toinen mode tulee antamaan toisen mielipiteen. Moderaattoreilla on myös oikeus aukaista lukittuja ketjuja mikäli parhaaksi näkevät, ja lukotetun ketjun aloittajalla valittaa asiasta. Emme ota nokkiimme.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.04.2009 11:11
Ookoo, kiitän selvennyksestä.
  • Lähetetty: 06.04.2009 11:14

Lainaus: Abigor

Ookoo, kiitän selvennyksestä.

Tahtoisin myös selvittää miksi vaikuttaa siltä että juuri minä olen erityisen kärkäs napsuttamaan lukkoa; se vain johtuu siitä että yleensä ehdin ensin hätiin, koska minulla ei ole elämää. :'D
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 11:57
Koska sinulla on mahtikortti:
Kuvaa kuvaava teksti
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:10
Jone

OMG NO
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit