Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Positiivisia kokemuksia

• Vastaa
Kaiken tämän ikävien tapauksien ja sortokokemuksien jälkeen olisi mukavaa kuulla myös tarinoita positiivisista kokemuksista joita olet kokenut sen vuoksi että "olet gootti".
Kaikki hupaisat, hassut, sydäntälämmittävät ja liikuttavat tapaukset ovat tervetulleita.

Yhy yhyille on omat rimpsunsa, laita ne sinne.
Tämä on juttu pakko positiivisuutta varten.

amen..

• Vastaa
No positiivisia kokemuksia kyllä löytyy...Erotun joukosta melkoisesti bussikuskit tunnistavat minut eikä tarvitse edes sanoa mihin olen matkalla.
Pieni ja arkinen asia,mutta piristää aina perjantai öisin kun suuntaan mummoni asunnolle.

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
Oon kertonu tän jossain muussa aiheessa ennenkin, mut se oli huvittavaa, kun 2 mummelia tuli kesällä Forumin edessä kehuun mun tyyliä ja kertoivat ihailleensa mua pitkään ja paasasivat sitä miten uskallan erottua joukosta jne. Sit ne sano lastenlastensa tulevan pian teini-ikään, ja et ne miettii niille tytöille jotain "sopivaa" tyyliä, ja ne päätti mut nähtyään, et ne haluu lastenlastensa käyttävän goottikuteita! Ne lähti heti ostoksille, ja neuvoin ne lähimpään alan liikkeeseen.....

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
No sen verran että olimme kirjamessuilla (pääsimme iltasanomiinkin )
Siellä monet mummelit tulivat henkilökohtaisesti sanomaan että tyylimme on loistava. Myös monet englantia puhuvat tulivat höpöttämään vaikka mitä.
Takaa kuului kuiskailua, muttei mitään negatiivista, monet mummot tunutuivat ihalilevan korsetteja, faithilla ja minulla korsetit.
Kyllä niitä ymmärtäviäkin ihmisiä löytyy.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Positiivisiin kokemuksiin liittyy näemmä paljon ikääntyneitä naisia.
Jännittävää, etenkin kun ottaa huomioon sen että mummot selviää sodistakin parhaiten. Katsokaa vaikka uutisia, joka ainoassa tapahtumapisteessä joista kuvaa näkyy viipottaa joku nuttura eteenpäin olosuhteista huolimatta.
Sitkeitä ovat..

amen..

• Muokkasi: Raivonkyynel
  • Vastaa
Lainaus: MrLuckarin Katsokaa vaikka uutisia, joka ainoassa tapahtumapisteessä joista kuvaa näkyy viipottaa joku nuttura eteenpäin olosuhteista huolimatta.

Toi muuten on ihan totta Kummallista.

Mulle tuli kuoromatkalla Tanskassa yksi (hiprakassa oleva) setä selittämään ensin tanskaksi jotain ja sen jälkeen kun huomasi että olin vähän Hoomoilaisena siinä, vaihtoi englantiin ja sanoi pitävänsä minun tyylistäni ja käski pitää sitä yllä. Ja halusi vielä kätellä. Enkä pistänyt edes hanttiin, oli se sen verran... öö, ihana^^

Mjoo, ja onhan sitä kuulemma ihmiset katselleet ihastuksissaan minun omatekemää hamettani. Kuulemma, en nähnyt kun olen puolisokea silloin kun minulla on kuulokkeet korvissa. Kaveri vain sanoi jälkeenpäin. (Huomatkaa, osaan siis ommella )
  • Vastaa
Ranskassa ei tarvinnut olla kuin pitkät punaset hiukset ja mustaa päällä plus tietenkin korkokengät, niin jo oli ottajaa! (tai no, lähinnä hätisteltävää... )

Viime Tuskassa kun olin pukeutunut hemaisevan kaula-aukon takaavaan korsettiin, niin positiivisia kommentteja tuli ropisemalla. Samoin kehuja ovat saaneet pinkit hyperpitkät irtoripseni.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Aika usein tätäkin tyttöä on tullut mummelit kehumaan siksi, että uskallan olla erilainen. Se on aika outoa, kun yleensähän luullaan, että juuri mummot ovat niitä jotka nyrpistävät meikäläisille nokkaansa. Mutta en valita! Kehuja on aina mukava kuulla!

What's this red thing? Looks like blood. Is it mine, they hit so hard...

• Vastaa
Aikasemminkin taisin kertoa, että ne lähikaupan myyjät heittäytyvät lähes yliystävällisiksi...

Minulle tulee vaivaantunut olo, vaikka iloinenhan tässä kai pitäisi olla...

Darkness there and nothing more

• Vastaa
Ei tämä erityisesti mikään kokemus, mutta minusta oli hassua kun joku aaveksi kommentoi joskus festareilla.. BuuUUu....

l0lm0 0_o

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!