Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempipaikkasi?

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 01:08
Missä paikassa viihdyt parhaiten? Onko kyseisellä paikalla syntynyt tärkeitä muistoja, vai mikä siitä tekee niin merkityksellisen?

Tämä ketju ei sitten koske ruumiinosiasi, joten niitä ei pidä mainita.

Minun lempipaikkani on ehdottomasti meren ranta. Olen alun perin rannikolta kotoisin ja ihan pienestä asti tottunut merellä liikkumaan. Tosin nykyisin hiukka pelkään vesillä oloa erään ikävän, myrskyisän kokemuksen johdosta. Isoilla laivoilla ei pelota. Nyt asustelen (melkein) Saimaan rannalla. Onhan järvi parempi, kuin ei mitään, mutta kyllä silti rannikolla on paras. Olen tällä hetkellä lapsuudenkodissani käymässä, ja aina täällä ollessani on pakko päästä rantaan ajattelemaan ja haaveilemaan. Mikä siinä meressä sitten kiehtoo? Sen tuoksu, kostea ja suolainen tuuli, se valtava vapaus jonka merellä löytää. Ehkä sekin että meri on aina ihmistä vahvempi, jote minä saan olla pieni ja mitätön sen vierellä, eikä tarvi yrittää päteä. Meri on ihan mun oma juttu, en ole montaa ihmistä kelpuuttanut mukaani rannalle.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.11.2008 01:32
Hmm, eikös tämä ole vähän kuin aihe "minne kuulut"?
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 16:39
Ei oikeastaan. Minne kuulut -ketjussa moni kertoilee unelmapaikoistaan, mutta ne eivät ole välttämättä edes todellisia. Jos haluaa, niin tässä voi kertoa ihan oikeista paikoista, joissa viihtyy paremmin kuin muualla. Olipa sitten kyseessä luonto, joku rakennus, kaupunki tai mikä tahansa. Vaikka oma koti. Onko teillä ylipäätään sellaisia paikkoja?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2008 16:50
Minä viihdyn oikein hyvin Tampereella, koska olen sieltä kotoisin. Vaikka olenkin asunut Helsingissä jo vuosia, niin tunnen silti itseni Tamperelaiseksi, ja siellä ollessa tulee aina kotoinen olo
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2008 17:26
Mä tykkään baareista. Siellä on aina mukavaa nähdä kavereita, bändejä ja juopotella.
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2008 17:37
En osaa päättää, viihdyn hiljaisissa ja kauniissa paikoissa esim. keväinen metsä, meri/järvenranta, vuoristot... ja mikä tahansa paikka jos on hyvää seuraa, esim. festarit tai vaikka kaverin takapiha Jostain syystä tykkään istua bussissa/metrossa kun siellä on hiljaista eikä paljoa muita ihmisiä. Se on kiva tuijotella ulos ikkunasta ja kuunnella musiikkia siinä tapauksessa jos toi ensimmäinen ehto ei toteudu ^_^' Omassa kämpässä paras mesta on tietty oma huone tai sauna.
  • Lähetetty: 08.11.2008 17:52

Lainaus: Mortica

tai sauna.

Saunassa on tosiaan mukavaa, varsinkin jos on puukiuas, ja tuli rätisee pesässä !
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.11.2008 17:59
Jep, mikään ei voita mökkisaunaa olin tos viikko pari sit saaressa käymässä ja siel oli ihana myräkkä, oli kiva saunan jälkeen istua tönöttää kuistilla ja juoda jääkylmää kokista ja kattella ku meri riehu oikein urakalla
  • Lähetetty: 08.11.2008 18:35

Lainaus: Mortica

, oli kiva saunan jälkeen istua tönöttää kuistilla ja juoda jääkylmää kokista ja kattella ku meri riehu oikein urakalla

Oih-olispa itelläkin merenrantamökki. Varmaan tosi idyllistä
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2008 20:05
Kirkas yö jossai metsänreunalla täyskuun valossa.. Tai luminen, koskematon pelto kuunvalossa kirkkaana yönä mummolassa. Oijoi.. Pitäis pääst...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit