Gootti.net

Lempipaikkasi?

Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.04.2010 12:27
Ihan mun kämpän vieressä on sellanen puistontapainen, jonka keskellä on aikamoinen aukio. Parhaina syysöinä ei oo pilviä taivaalla (muuten heijastuu kaupungin valot, ja se on rumaa), mut on kolkkoa ja se aukio täyttyy sumulla. Me likes. Muutenkin tykkään viettää aikaa siellä, erityisesti syysmyrskyjen ja ukkosten ja koleiden tihkusateiden ja kuutamoöiden aikaan (mikäli siis jaksan pihalle asti vaivautua ...)

Whiskybar taitanee kanssa kuulua lempipaikkoihin, se kun on vähän niin kuin toinen olohuone, ja siellä tulee säännöllisesti istuttua. Kunnollisen seuran puute tosin vaivaa aika usein, joten päädyn vaan raahautumaan sinne yhden kaverin kanssa aina silloin, kun ei jaksais yksin istua ja tuijottaa seinään.

Ja sänky on ehdottomasti lempipaikka myös, tykkään nukkumisesta. Mielellään oma sänky, en osaa nukkua toisten ihmisten luona hyvin (ainakaan, jos joudun nukkumaan samassa huoneessa jonkun toisen henkilön kanssa).
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2010 07:37
Tunnen suurta rauhan tunnetta, kun saan kulkea metsissä, kedoilla ja niityillä. Myös meren ranta on
ehdottomasti minulle suuri rauhoittumisen lähde.
Kirjoittanut: anaf505 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.05.2010 20:55
varmasti Rio de Janeirossa. Siellä minä synnyin, kasvoin, sain ystäviä, perheeni. Yksi paikka erityisesti rakastan rantoja, ja Lapa piiri. Minulla oli hauskaa. On hyvin tärkeää minulle.

Täällä Suomessa en voi sanoa, että rakastan Helsingistä, ehkä koska se on mahtava kaupunki monia asioita ... Myös Lake Saimaa'm joka heinäkuussa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2010 02:23
Luonnossa. Ei se ole yksi paikka, se on vaan sellainen tunne joka tulee joskus kun kohdalleen osuu.
Mutta ei sitä ole kertaakaan tullut kaupunki-, tai edes kyläympäristössä.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2010 19:54
Lempipaikkani on sisäinen fantasiamaailmani. Okei, se ei ole todellinen mutta halusin silti mainita sen. Muita paikkoja on mm. lehtimetsät ja pienet lammet/lähteet.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 16:32
Lapsuudenkotini on semikorvessa, ja sen vieressä on autio tontti. Siellä on joskus ollut talo, joka on tosin palanut maan tasalle jo vuosikymmeniä sitten. Perustukset ja vähän roinaa on vielä jäljellä. Ja rannassa kahtia haljennut laituri. Leikin siellä pienenä paljon ja edelleen vierailen siellä mieluusti usein kun niille nurkille satun. Nykyisin paikka on tosin melkein umpeen kasvanut. Pihan marjapuskat, lupiinit ja muut istutukset ovat sulautuneet muuhun luontoon ja siellä saa kahlata polviaan myöten kasvustossa.

Lisäksi pidän Kokkovuoresta. Raumalla oleva mukavuorentapainen, mutta todella kaunis ja miellyttävä paikka. Sieltä näkee kauas.

Turussa taas puolestaan linnapuisto kuuluu yksiin suosikkeihin. Ja sitten on ihan muutamat kahvilat ja tietysti oma koti, joka on aina se paras paikka.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2010 12:49
Peitsari Mikkelissä, pikku-kakarana siellä elelin niin tulee hieno olo aina kun sielläpäin kävelee.
Harmi kun sekin paikka alkaa olla kerrostaloja ym. turhia rakennuksia täynnä.
Metsää ei ole jäljellä enää paljon ollenkaan...
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2010 19:12
Kyllä se on merenranta, ehdottomasti. Olen sisämaan kasvatti, mutta onneksi merelle ei ollut silloinkaan kuin parisenkymmentä kilsaa. Tällä hetkellä asustelen merenranta kaupungissa, ja tunnen sen puolesta, ainakin, oloni erittäin kotoisaksi. Ja se mökkeröinen meren rannalta, aijai, se olis jotakin se. Haaveillahan aina voi.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2010 16:20
Tykkään metästä mutta tykkään myös kaupungista. Ristiriitaista, mutta niin se vaan on. Toisaalta yksin toisaalta ihmisten keskellä. Mutta kyllä se luonto vaan voittaa Ja meidän oma bändikammari
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.07.2012 23:57
hm.......ite tykkään nukkua päivät pitkät keinussa (jos sitä siksi kututaan)
aurinko paistaa siihen aina niin peiton mutkassa ja pehmeä tyyny pään alla niin mikäpä siinä!
se se on nannaa jos mikä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit