Gootti.net

Lempipaikkasi?

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2012 00:00
Oma huone ehdottomasti. Juuri sen värinen kun minä tahdon ja lempibändien kuvat seinällä. +Saa olla rauhassa. Tässä lähellä on lisäksi paljon metsää, metsissä kuljeskelu on ihan parasta.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2012 00:08
Mun päänsisässä on aika mukavaa... ja sit mä tykkään lintsin karkkikaupasta ja poreammeesta, jota meillä ei ole
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2012 00:27
hahahhahahahah!!!!!!!!!!
ite tykkään omasta huoneesta myös ja pihasta. (äiti on puutarhuri,joten pihalla on yli 400 eri kukka lajia)
joten siellä on mukava olla.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 19:12
Kotikaupunki vaihtui Kuopioksi, joten pitäisi etsiä uudet lempipaikat. Nyt ainakin toi Kuopion satama houkuttelee. Kunhan syksy ja pimeä saapuu, sieltä saattaisi saada aika uskomattomia valokuvia.

Mutta joku metsänpläntti pitäisi myös löytää, kun en ole oikein kaupunki-ihmisiä, ja joskus haluaisin vain kävellä omassa rauhassa jossain metsän keskellä.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2012 20:20
satama kuulostaa kivalta.
mutta ite en tykkää oikein tontilta lähteä.
niinkuin metsään yms.
mutta kyllähän maisemat ovat kauniita vähän joka puolella.
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.08.2012 23:00
Rakastan Helsinkiä kaupunkina todella paljon ja kokonaisuutenaan pidän sitä lempipaikkanani. Yksityiskohtaisemmin viihdyn etenkin Kalliossa ja Pikku Huopalahdessa, molemmat ovat hyvin tunnelmallisia mestoja ja kumpaankin paikkaan liittyy paljon paljon muistoja, niin hyviä kuin huonojakin, ja ne ovat kasvattaneet. Myös Ullanlinna, Kaivari ja Ruttopuisto kuuluvat lempipaikkoihini, sekä Fredrikinkadulla sijaitseva teehuone The Ounce, missä saatan tuhlata parikin tuntia päivästä istumassa teekupposen ääressä.
Ihana paikka on myös Petäjävesi, missä meidän mökki on.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2012 13:30

Lainaus: Aristosa

Fredrikinkadulla sijaitseva teehuone The Ounce, missä saatan tuhlata parikin tuntia päivästä istumassa teekupposen ääressä.

Olen kuullut paikasta. Ja siellä pitäisi avokin kanssa käydäkin, kun se on kuulemma aika hienon näköinen paikka.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.08.2012 11:44

Lainaus: byron

Olen kuullut paikasta. Ja siellä pitäisi avokin kanssa käydäkin, kun se on kuulemma aika hienon näköinen paikka.

Suosittelen. Itse käyn tuolla aina kun käyn Helsingissä. Älyttömän kivasti sisustettu paikka. Lisäksi olen aivan koukussa Bengalin tiikeri -nimiseen teehen jota The Ouncessa myydään.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 18:11
Vaikka olen tässä samassa pikkuisessa kylässä asunut 14vuotta, ei lempipaikkaa ole vieläkään täältä löytynyt.
Porissa tosin Raatihuoneen puisto on todella kaunis paikka. Ja kirjastot ovat ihania paikkoja, niin hiljaisia. Porissa myös yksi kahvila jossa on hyvin hiano ja taidokkaasti tehty maalaus seinässä, siellä soi aina jazzmusiikki. Ihana pieni kahvila.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2015 14:42
Koti Varsinkin kun makaa sohvalla pelkissä alusvaatteissa ja juo teetä samalla kun joko a) katselee telkkaria b) rapsuttaa kissoja tai c) juttelee mukavia miehen kanssa. Koti on vaan niin viihtyisä, paras paikka koko maailmassa! Saa olla rauhassa piilossa pahalta maailmalta tai sitten kutsutaan kavereita tänne ja pidetään hauskaa porukalla
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit