Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempipaikkasi?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 16:47
Jossain rauhaisassa paikassa luonnonhelmassa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2008 18:16
Niitä on paljon... Tässä muutama:
Nykyisen opiskelijaboksini tuntumassa on merenranta/puisto, rannassa on yksi paikka jossa on hyvä käydä. Istua kivellä ja katsoa merta, kuunnella tuulta, olla vaan.
Kotipaikkakunnalla on metsälampi, sen rannalla on istuskeltu monta kertaa. Ko. paikasta olen biisinkin kirjoittanut -- Black Pond.
Tampereelle veri vetää, siellä vietin pari vuotta elämästäni ja tuo ihana kaupunki pitää sisällään toistakymmentä paikkaa joilla on merkitystä tavallista enemmän, muistoja on lukemattomia.
Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 16:22

Lainaus: FrozenCorpse

Kirkas yö jossai metsänreunalla täyskuun valossa..

ei kyllä kuulostas laisinkaan pahalta... toki ne tähdet vielä sinne taivaalle ja joku kaunis goottityttönen kainalossa täydentäis itelle tilanteen
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • • Muokkasi: Seikra
  • Lähetetty: 13.01.2009 20:13

Lainaus: hardlove

Lainaus: FrozenCorpse

Kirkas yö jossai metsänreunalla täyskuun valossa..

ei kyllä kuulostas laisinkaan pahalta... toki ne tähdet vielä sinne taivaalle ja joku kaunis goottityttönen kainalossa täydentäis itelle tilanteen

Itelläni täydentäisin tuohon että nimenomaan metsänreunalla josta avutuu näkymä järvelle jonka pinnalla sumua.
Olen viettänyt yhden yön yksin tämmöisessä maisemassa olin silloin vaan älyttömän masentunut ja tämä asia toi jotenkin lohtua. Vieläkin kun muistelen sitä yötä niin haluaisin kokea sen uudestaan, mutta mielellään tälläkertaa mukavan naisen kanssa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.01.2009 19:59
Minulta menee oma lempipaikkani, koska vanhempani muuttavat. Tuntuu jotenkin uskomattoman pahalta, että kaikki lapsuuden tutut paikat jäävät. En tiedä, pääsenkö käymään niissä enää koskaan. Ahdistaa!!!
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2009 20:59
Viihdyn Malmilla. Vaikka en siellä tällä hetkellä asu, on se silti minun koti asuin siellä monta monta vuotta. Paljasjalkainen hesalainen siis. Paloheinä on kyllä ihana, siellä on niin rauhallista kävellä ja hiljentyä.
Myös bussin perälle on kiva käpertyä kun on odottanut sitä 15 min..
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.10.2009 12:04
Asuessani vielä Kuopiossa, asunnon ikkunoista näkyi autotie. Autotien takaa alkoi Vuorilammen metsäalue. Siinä metsässä patikoimme usein perheen ja koiramme kanssa kun olin lapsi, ja tuohon metsään luontopolkuineen liittyy monia kauniita muistoja. Metsässä oli pieni sillantapainen joka vei Pölkkypuron yli, ympärillä oli suuria sananjalkapensaita, ja vanhat kuusipuut ulottuivat taivaisiin. Ylittäessämme siltaa istuin yleensä aina sillanreunalle pikkutyttönä, ja katselin alla virtaavaa, matalaa vettä. Se lienee ensimmäinen lempipaikkani.
Toinen on kissani hauta mökillä, lehtipuiden ja kiviaidan katveessa. Haikeudestaan huolimatta se on rauhallinen paikka jossa mieli tyyntyy ja akut latautuvat.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2009 09:40
Rakastan vanhoja hylättyjä taloja, niissä on mukava käydä testailemassa omia parapsykologisia kykyjä
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 04:09
Ehdottomasti metsä. Sinne mua ei ole alkohlismi koskaa hylännyt. Se turva!!Sori nyt vaa..
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2010 11:44
Hamsterini hauta. Vaikken siellä ole kuin 3 kertaa käynyt vuoden aikana....
Hassua että niin pienestä lemmikistä tuli parasystäväni
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit