Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempipaikkasi?

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2008 19:34

Lainaus: MustaHukka

Mun lempipaikka on VESKI!!!

Veskihätä yllätti?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:09

Lainaus: Severana

Veskihätä yllätti?

XD XD XD EI JUMALAUTA NÄITÄ

Lempipaikkani (Veskin lisäksi) on varmastikin oma huoneeni. Sen lisäksi erään tietyn henkilön kainalo.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.11.2008 20:23

Lainaus: Heetteri

Sen lisäksi erään tietyn henkilön kainalo

Kainalo joka on vuorattu pehmeällä varkulla? eiku...OT
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2008 22:47
Ainakin huomenna lauantaina klo 17:sta jälkeen se on Bakers, kun siellä myydään sadan minuutin ajan samppanja-lasillisia euron siivu.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.11.2008 23:11

Lainaus: Severana

Veskihätä yllätti?

juu muaki veskittää vähä...taidampa käydä veskissä, heihei!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.11.2008 13:04

Lainaus: MustaHukka

Kainalo joka on vuorattu pehmeällä varkulla? eiku...OT

No ei sentään! :'D Varkkumiehen kainalossa voisi tulla liian kuumat paikat, ahhahah.
Ihan selkeistä paikoista tulivat mieleeni myös huvipuistot. Rakastan niitä melkein yhtä paljon kuin vieläkin minulle tärkeämpää merenrantaa. Kun seison meren äärellä, olen tullut kotiin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.11.2008 16:56
Huvipuistot ja tivolit ovat minullekin olleet aina mieluisia paikkoja. Niissä tunnen eläväni, ja ilmeeni on siellä melkein aina iloinen ja innostunut, vaikka muuten menisikin huonommin. Kaipaan myöskin aika ajoin meren tai järven rannalle, siinä vain on sitä jotain. (Ollaanpas me nyt Heetterin kanssa samiksia )

Lisäksi pitää mainita leffateattereiden salit. Tennispalatsin jotkut salit ovat minulle erityisesti mieleen. Ne penkit ovat mukavat istua ja siellä jotenkin rentoutuu, uppoaa elokuvan maailmaan ja unohtaa turhat murheet.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2008 19:11
viihdyn luonnossa. etenkin kiintolaavussa yöpyminen talvella on mukavaa. mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2008 22:59
Talviset metsät ja erämaat on miun mieleen. Tosin 90% ajastani pysyn omassa huoneessani, joten kai se oma koti kullan kallis kuuluu lempipaikkoihin.
Kirjoittanut: Yölintu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.11.2008 18:28
No... Itse viihdyn siellä missä on sumua. Ja myös toisaalta viihdyn öisillä kaduilla katulamppujen valossa Poikaystäväni puolestaan viihtyy aika paljon goottiklubeilla tuolla Tampereella ku asustelee. Club Schattenista se tuntuu tykkäävän kyl ainaki Tosin siellä on tietääkseni ikäraja ku juopottelevat :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit