Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 14:30

Lainaus: AnnaAngel

Missä tämä soihtu-kahvila sijaitsee ja onko vielä päivämäärä tiedossa?

Päivämäärä ei ole vielä tiedossa, mutta siitä tulee aina oma viestiketjunsa
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dark Soul
  • Lähetetty: 19.03.2009 21:16
Heipä hei

Minäkään en varsinaisesti ole uusi täällä, mutta nyt vasta huomasin tämän viestiketjun.

Mie oon Lappeenrannasta kotoisin oleva 17.2. 18 vuotta täyttänyt neitonen. Asuinpaikaksi sanoisin kuitenkin Lappeenrannan sijasta Järvenpään, jossa opiskelen liiketaloutta ensimmäistä vuotta.
Voisin sanoa että vasta tänä vuonna minusta on tullut esiin goottimaisia piirteitä, kun tutustuin yhteen metallisti/ gootti tyttöön. Minä jotenkin löysin itseni.
Harrastan lukemista, runojen kirjoittamista. Kirjoitan myös lapsuuteni elämänkertaa. Tavoitteena olisi julkaista se joku kaunis päivä. Aloitin myös Helsingin laulustudiossa yksityiset laulutunnit. (Kävin pentuna kuoroa, mutta huomasin ettei se ollut minun juttu) Elikkä Helsingissä käyn toisinaan.
Odotan innolla miittejä joihin olen sanonut tulevani. Vaikka vähän jännittääkin niin tykkään tutustua uusiin ihmisiin.
EDIT: Musiikki mausta sen verran että lempibändejäni ovat: Deathstars,Sonic Syndicate,Eudguy,Rage, Tacere,In This Moment,Eluveitie, Sonata Arctica,Megadeth,Disturbed,Epica,Mandragora Scream,Kotiteollisuus,Stratosvarius...(tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle)
Tykkään photoshoppailla kuvia, tykkään myös mukavista ihmisistä jotka kunnioittavat minua yksilönä eikä ole tyyliin: " Tee sitä, tee tota! Mä olen niin laiska prinsessa että mua pitää palvella kokoajan!" Jos joku kehtaa käyttäytyä noin (mielessä eräs henkilö) niin pistän aika nopeasti välit poikki. Lisättäköön tuohon vielä jatkoksi että minä olen hyvin suorasanainen ihminen. Sanon yleensä sen mitä ajattelen, ja siksi olen monesti joutunut riitoihin, koska ihmiset käsittää minut väärin.
Mutta älkääpä säikähtäkö. Kun minut oppii tuntemaan olen tosi mukava ja hauska persoona.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:18
Oho, kanssajärvenpääläisiä! Tervetuloa vain.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.03.2009 22:20
Voi oi! Onko Piiskansiimakin Järvenpäästä? Aika hyvä yhteen sattuma
Kirjoittanut: P3k0n1 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.03.2009 21:22
16 vuotias vantaalainen hemmo ilmottauttuu gootti.nettiin
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2009 12:50
Hei vaan

Itse olen ylä-astelainen poika, jolla ei ole kuin yksi kunnon gootti paita ja siihen jää vaatteet mutta gootti musiikkia aika ahkeraan kuuntelen esim. youtubesta ja on minulla muutama gootahtava levykin. Kauan epäröin ennekuin uskalsin rekisteröityä tanne, mutta ihan hauskaa täällä on ollut tähän asti ainakin.

Minä vietän paljon aikaa koneella, ei oikein muutakaan puuhaa ole. Suurin haaveni olisi saada Ruumis arkku, mutta ne tuppaavat ylittämään budjetin. Ja teksteissäni on paljon kirjoitus virheitä koska, ei vieläkään tällä koneella kirjoitaminen luonnistu kunnolla.

Kirjoittanut: Festival (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.03.2009 08:34
Hellou everybody!

Olen siis 14w tyttö täältä Nastolasta, Männistönkoulussa ja täl hetkel puoligootti. Tuli mieleen vaan, et pitäs äkkii ettii hyvä goottiföörymi, mulle ja bestalle.
Hmm, piirtelen aika ahkeraan, mun omituisia ja hulluja hevosia, joilla aina kiiltävän musta harja. Ja koiria piirtelin. Nille sellaset paholaisensilmät ja siiwet.
Mukavaa tääl on, ehkä pari miittiä vois kans tehä Tai tehä omii miittei tänne Nastolaa. hehe.

Se on sitte vaa morganganezz !
Kirjoittanut: kuollutkirurgi (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 04:55
Mien olen vaantalainen 13.v tyttö
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 13:04

Lainaus: kuollutkirurgi

Mien olen vaantalainen 13.v tyttö

Esittelyketjussa ei one-linereita, kiitos. Vähän yritystä peliin.
Kirjoittanut: ladyboylady93 (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 23:56
No nyt tuli paineita, täällä on niin kokeneita gootteja. Olen tällanen alle parikymppinen otus, enkä oikein osaa luokitella itseäni mihinkään genreen kuuluvaksi. Olen luonteeltani synkähkö ja masentuvaisuuteen taipuvainen, vaikka lopetin psyykelääkkeet tarpeettomina puoli vuotta sitten. Goottiuteni syveni kun löysin itsestäni uuden, androgyynin puolen. Uskon olevani transgender henkilö. Yhteiskunnan ennakkoluulot suututtavat mua, mutta onneksi oon oppinut pitämään puoleni. Saan kuulla goottiudestani negatiivisia kommentteja usein, eikö mulla ole oikein kavereita jotka tajuaisi kaikkia mun juttuja. Olisi ihan jees, jos täältä löytyisi ymmärtäväistä ja synkähköä seuraa ajatustenvaihtoon.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit