Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.03.2009 08:50
Tervetuloa ladyboylady93:lle ja muillekin uusille - toivottavasti löydätte täältä etsimänne! Lukekaahan foorumisäännöt ja olkaa aktiivisia!
Kirjoittanut: goth (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2009 00:43
Moi, olen 23 vuotias uudestisyntynyt uskovainen gootti mies keravalta, harrastan musiikkia hyvin paljon ja olen etsinyt identiteettiäni monta vuotta, mutta nyt olen sen löytänyt.
perheeseeni kuuluu 2 vuotias tytär ja toisen lapsen pitäisi syntyä kesällä =)
Työskentelen varastomiehenä koffilla.

(Jos joku ei usko et voi olla myös uskovaisia gootteja niin esim sellaista bändiä kuin saviour machine kannattaa käydä kuuntelemassa youtubessa =)

Jumala rakastaa kaikkia gootteja!
  • Lähetetty: 31.03.2009 08:53

Lainaus: goth

(Jos joku ei usko et voi olla myös uskovaisia gootteja niin esim sellaista bändiä kuin saviour machine kannattaa käydä kuuntelemassa youtubessa =)

Jumala rakastaa kaikkia gootteja!

Onhan niitä uskovaisia gootteja tälläkin foorumilla, mutta suosittelen silti pitämään suurimmat julistukset hampaiden takana; tämä pätee niin ateisteihin kuin uskovaisiinkin.
Kirjoittanut: Mameha (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.04.2009 22:24
Heiss, minä olen 18-vuotias lukiolaistyttö Itä-Suomesta.
Pidemmän aikaa olen täällä keskusteluja kyllä jo vakoillut, mutta nyt sain aikaiseksi itsekin liittyä En nyt miksikään gootiksi tohdi julistautua, yhtä pesunkestävä kuin te en musiikkimaultani välttämättä ole mutta mutta.. Harrastan tosiaan latinobiciä (meneeköhän nyt viimestään uskottavuus) ja nettishoppailua. Kauhuromantiikka on kiinnostanut aina (voi kun vuosia sitten luin ensimmäistä kertaa Bram Stokerin Draculan.. ) ja sitäkautta sitten kasvanut.. kieroon?
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.04.2009 08:45
Tervehuloa joukkoon sateenkaarenkirjavaan.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2009 15:15
Tämän nickin takaa löytyy nuori helsinkiläisneitonen, joka pitää paljon musiikista esim. London After Midnight, Emilie Autumn, Sisters of Mercy ja The Cure kuuluvat suosikeihin. Leffoja tulee katsasteltua aika hyvään tahtiin ja erityisesti mm. kauhu miellyttää. Olen melko huono kirjoittamaan itsestäni esittelyjä, mutta sen voisin vielä mainita, että olen aikaisemmin ollut tällä foorumilla. Silloin nimikkeellä pikkumyy ja nyt pienen tauon jälkeen tullut takaisin. Uusi nickini tulee niinkin mielikuvituksellisesti, kuin vanhan alkukirjaimista
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.04.2009 16:21

Lainaus: P-M

Silloin nimikkeellä pikkumyy ja nyt pienen tauon jälkeen tullut takaisin. Uusi nickini tulee niinkin mielikuvituksellisesti, kuin vanhan alkukirjaimista

No, tervetuloa sinulle, takaisin
Kirjoittanut: von Patti (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.04.2009 01:56
Moro, meikäläinen on von Patti (oikealta nimeltäni Miko) ja olen urospuolinen, gootti-kulttuurista pitävät ihminen. Olen syntynyt vuonna 1990 ja kuuntelen paljon kaikkea hieman gootimpaa musiikkia (mm. industrial metal, electro-industrial, ebm). Tulinpahan rekisteröityneeksi, aiemmin en ole jaksanut
  • Lähetetty: 03.04.2009 10:03
Tere tulemast uuden uutukaisille jööttinettiläisille myös Inkvisiitiolta.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 12:38
moi oon jonepeikko olin joskus dragula mutta sitten se olikin ihan tyhmä nikki oon jäkest ja tykkään goottimusiikista kuten grindcore deathmetal blackmetal doom speedcore jne pukeudun mustaan ja oon tosi pelottava oon myös hyvännäkönen monen mielestä kun pistän mustaa kajaalii
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit