Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2009 14:59
Tervehdys!

Tätä foorumia on tullut jo vuosia luettua ja olipa minulla täällä joskus tunnuskin, mutta päätin nyt rekisteröityä uudelleen.

Olen 20-vuotias naispuolinen henkilö Etelä-Suomesta. Harrastuksiin kuuluu piirtäminen, anime, manga, lukeminen, ompeleminen, nuket ja keräily.
Rakastan musiikkia ja enimmäkseen tulee kuunneltua goottimusiikkia, klassista, elokuvamusiikkia, japanilaista rockia ja 80-luvun musiikkia. Kuuntelen myös monia muunlaisia bändejä, mutta en koskaan jaksa listata kaikenmaailman genrejä. Tykkään käydä keikoilla ja Emilie Autumnin keikkaa odottelenkin tässä innolla.

Mitäs vielä, noh..pidän kovasti vampyyreista, susista, koirista, kissaeläimistä, Harry Potter-kirjoista, Tim Burtonin elokuvista, sekä 80-luvusta joka onkin suuri fanituksen kohteeni.

Eipä muuta tällä kertaa. Flunssasta yritän tässä parantua
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 19:12
Iltaa, olen 16vuotias poika vantaalta kuuntelen enimmäkseen metallia mutta myös industrialit ja hardcoret ja iskelmät ja räpit menee, tykkään laulaa iskelmää/black metallia
olen tällä hetkellä sinkku, poltan tupakkaa & juon viinaa mutta en liikaa eikä mun pakko ole...
dataan paljon käyn raveissa.

Siinähän sitä informaatiota taas tulikin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.04.2009 19:22
Tervetuloa tulokkaille; keep your nose clean and your fingers on the keyboard.
Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 22:32
Iltoja!

Olen 18-vuotias tyttö Pohjois-Karjalasta. Opiskelen vaatetusalaa ja harrastan muun muassa tanssia, ompelua, maalaamista sekä tarinoiden kirjoittelua.

Rakastan kenkiä, vaatteita ja kirpputoreja Tykkään myös kissoista, syksystä, lepakoista ja tietenkin musiikista.

Haluaisin matkustella paljon ja opiskella myöhemmin ammattikorkeakoulussa.

Siinäpä olikin asiat, jotka tulivat ensimmäisinä mieleen
Kirjoittanut: sodium_haze (Jäsen)
  • • Muokkasi: sodium_haze
  • Lähetetty: 26.04.2009 09:41
Olen vaeltanut tällä planeetalla vuodesta 1986. Päämäärätön vaeltamiseni tuntuu vain jatkuvan, mikä näkyy jatkuvina paikkakunnan vaihtoina vuodesta toiseen. Olen asustellut vähän siellä sun täällä, matkustellut ympäri suomea ja etsinyt paikkaani, jota ei tunnu löytyvän. Parhaiten mieleeni jäänyt asuinpaikka tähän mennessä on ollut ivalo. Tällä hetkellä asun tampereella, mutta toukokuussa 2009 vaihdan jälleen paikkakuntaa, tällä kertaa kuopioon. Sinne olisi tarkoitus sitten jäädä pysyvästi tai ainakin pidemmäksi aikaa asustelemaan ja lorvimaan.

Elämä, ihmiset ja kokemukset ovat vuosien saatossa "muokanneet" minusta jonkin sortin misantroopin. En näe ihmisten toimissa oikeastaan mitään hyvää, lisäksi liian monet ihmiset ovat vain omaa napaa tuijottavia paskiaisia, jotka puukottavat selkään, käyttävät hyväksi ja valehtelevat. Usein kumminkin ajattelen, että kaikissa on jotain hyvääkin ja siksi jaksan aina vain yrittää tutustua uusiin ihmisiin vaikka se onkin minulle välillä hyvin vaikeaa. Lisäksi olen joskus hyvin sinisilmäinen, jonka vuoksi monet ovatkin yrittäneet hyötyä minusta ja jotkut ovat siinä onnistuneetkin.

Metalli, goottirock, ebm, dark ambient, industrial sekä darkwave pyörii soittimessani, toki jotain muutakin, mutta tuossa ne tärkeimmät. Musiikin kuuntelun ohella elämääni kuuluu kaksi kissaa, valokuvaus, elokuvat, luonto, festarit, musta kynsilakka ja joskus myös meikki.

Näin lyhyesti tiivistettynä:

Olen liikaa ajatteleva ahdistunut luuseri, joka yrittää olla fiksu siinä kuitenkaan koskaan onnistumatta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.04.2009 10:42
Sodium_haze, tervetuloa joukkoon vaihtelevaan siitä huolimatta. Voisin kuvitella että täältä löytyy ainakin joltinen määrä hengenheimolaisia.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.04.2009 14:14
Sodium_haze
Tulehan miittiin 23.5. jos vielä silloin liikuskelet tampereen konnuilla ja toki muutkin kynnelle kykenevät ovat tervetulleita
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2009 00:05
Örr, olen 19 vuotias örisevä takkupää etelä-suomesta ja harrastuksiin kuuluu tatuoiminen. Musiikki jota kuuntelen enimmäkseen on death/black metallia.. Zombie elokuvat ovat pakkomielteeni.. En nyt muuta keksinyt. :<
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2009 00:24
Moi Dagonist!
Tatuoitko ihan työksesi jossain putiikissa(jos kyllä, niin missä)? Jos saa udella. Ja tervetuloa.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2009 00:40
No moro moro. En mä missään liikkeessä.. Ihan kotihakkaaja olen.. Ehkäpä sitten myöhemmin kun on tehnyt useamman vuoden. :>
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit