Tervehdys o/
Aloitetaan ihan perinteisesti. Elikkäs olen 23-vuotias (vm. 1986) nainen Espoosta. Alunperin olen kotoisin Lapista ja sanotaan, että sen kyllä minusta huomaa. Elämäni aikana olen kuitenkin asunut eri puolilla Suomea, mutta parhaiten viihdyn täällä Espoossa.
Tällä hetkellä elätän itseni lastenhoitajana, mutta toiveissa olisi aloittaa syksyllä opiskelut.
Luonteeltani olen sosiaalinen, hyvin avoin, temperamenttinen ja äärimmäisen itsepäinen. Sanonta "tumma ja tulinen" sopii minuun paremmin kuin hyvin. Teen asioita aina hetken mielijohteesta, eli teen ensin ja ajattelen vasta ensi viikolla... jos silloinkaan. Sanon asiat aina todella suoraan, minkä takia osa ihmisistä vihaa minua. Itse en siedä konservatiivisia tai pikkutarkkoja ihmisiä. Mutta yleensä tulen lähes kaikkien kanssa toimeen
Ehkä sitten pari sanaa harrastuksista. Suurimpana intohimonani on tanssiminen. Olin kuulemma jo hoitopaikassani n. 2-vuotiaana ottanut poikia kädestä kiinni ja alkanut tanssia, että kaipa se jo jotain enteili. Baletin tanssimisen aloitin 4-vuotiaana ja sitä kesti 6 vuotta. Sen jälkeen olen tanssinut kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Tällä hetkellä harrastan latinotansseja. Haaveenani olisi aloittaa burlesque ja tankotanssi.
Kirjoja rakastan yli kaiken ja niitä tulee luettua. Mieluiten luen vampyyrikirjoja ja noituudesta kertovia opuksia.
Kauhuleffoja olen myös katsonut lapsesta lähtien, joten niitä katsellessa vierähtää ilta/yö jos toinenkin.
Valokuva- ja näytösmallina olen myös toiminut joskus vapaa-ajallani ja nautin siitä suuresti.
Asuntoni jaan leijonaharjaspupun kanssa ja sen kanssa tulee ulkoiltua näin keväisin ja kesäisin eli kaipa senkin voisi harrastukseksi lukea.
Kaikenlaisia kuvataiteita olen myös harrastanut koko ikäni ja siitä toivon vielä jonain päivänä saavani ammatin. Ainakin jotain luovaa haluaisin kovasti tehdä työkseni.
Enempää en oikein osaa kertoa. Jos jotain jäi epäselväksi, niin saapi kysellä. Uudet tuttavuudet ja kaverit ovat enemmän kuin tervetulleita. Olen asunut pk-seudulla vasta vuoden verran, joten en tunne hirveästi täältä ihmisiä. Monet kyllä tuntevat minut o_O Mistä lie johtuu... mutta saapi tulla hihasta nykimään jos jossain näkee ja Helsingin yöstä minut kyllä usein löytääkin

Mukavaa kevättä kaikille tasapuolisesti!