Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Swanette, Heetteri, Funereal Soul

• Vastaa
Tervetuloa myös Sähikäiselle.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Tervehdys o/

Aloitetaan ihan perinteisesti. Elikkäs olen 23-vuotias (vm. 1986) nainen Espoosta. Alunperin olen kotoisin Lapista ja sanotaan, että sen kyllä minusta huomaa. Elämäni aikana olen kuitenkin asunut eri puolilla Suomea, mutta parhaiten viihdyn täällä Espoossa.

Tällä hetkellä elätän itseni lastenhoitajana, mutta toiveissa olisi aloittaa syksyllä opiskelut.

Luonteeltani olen sosiaalinen, hyvin avoin, temperamenttinen ja äärimmäisen itsepäinen. Sanonta "tumma ja tulinen" sopii minuun paremmin kuin hyvin. Teen asioita aina hetken mielijohteesta, eli teen ensin ja ajattelen vasta ensi viikolla... jos silloinkaan. Sanon asiat aina todella suoraan, minkä takia osa ihmisistä vihaa minua. Itse en siedä konservatiivisia tai pikkutarkkoja ihmisiä. Mutta yleensä tulen lähes kaikkien kanssa toimeen

Ehkä sitten pari sanaa harrastuksista. Suurimpana intohimonani on tanssiminen. Olin kuulemma jo hoitopaikassani n. 2-vuotiaana ottanut poikia kädestä kiinni ja alkanut tanssia, että kaipa se jo jotain enteili. Baletin tanssimisen aloitin 4-vuotiaana ja sitä kesti 6 vuotta. Sen jälkeen olen tanssinut kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Tällä hetkellä harrastan latinotansseja. Haaveenani olisi aloittaa burlesque ja tankotanssi.
Kirjoja rakastan yli kaiken ja niitä tulee luettua. Mieluiten luen vampyyrikirjoja ja noituudesta kertovia opuksia.
Kauhuleffoja olen myös katsonut lapsesta lähtien, joten niitä katsellessa vierähtää ilta/yö jos toinenkin.
Valokuva- ja näytösmallina olen myös toiminut joskus vapaa-ajallani ja nautin siitä suuresti.
Asuntoni jaan leijonaharjaspupun kanssa ja sen kanssa tulee ulkoiltua näin keväisin ja kesäisin eli kaipa senkin voisi harrastukseksi lukea.
Kaikenlaisia kuvataiteita olen myös harrastanut koko ikäni ja siitä toivon vielä jonain päivänä saavani ammatin. Ainakin jotain luovaa haluaisin kovasti tehdä työkseni.

Enempää en oikein osaa kertoa. Jos jotain jäi epäselväksi, niin saapi kysellä. Uudet tuttavuudet ja kaverit ovat enemmän kuin tervetulleita. Olen asunut pk-seudulla vasta vuoden verran, joten en tunne hirveästi täältä ihmisiä. Monet kyllä tuntevat minut o_O Mistä lie johtuu... mutta saapi tulla hihasta nykimään jos jossain näkee ja Helsingin yöstä minut kyllä usein löytääkin

Mukavaa kevättä kaikille tasapuolisesti!

"tulee kalliiksi näyttää näin halvalta" - Dolly Parton -

• Vastaa
Tere tulemast myös Mystralille, miellyttävän pitkä avauspostaus.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Tervetuloa mystralille..
  • Vastaa
Heip,

Väsäsimpäs tuossa äsken itselleni myös tunnuksen. Oon mä tätä paikkaa kyylännyt sivusta jo jonkin aikaa, ja nyt päätin liittyä keskusteluun ihan kirjautuneena, vaikken mikään vannoutunut gootti olekaan. Samanlaisessa hengessä silti pysytellään. Alkuun sanon, että olen ihan noviisi tämän foorumin käytössä, eli älkäähän tappako mua, jos teen tässäkin nyt jotain väärin.

Nyt jotain minusta. Eli olen kohtapuoliin 16-vuotta täyttävä tyttö tampereen läheltä joka tykkää kirjotella ja lukea kaikkea mielenkiintoista. Harrastan siis kirjoittelun lisäksi koiran ja kaakin kanssa vammausta. Valokuvaaminenkin kiinostaa, ammatikseni sitä toivonmukaan teen vielä joku kaunis päivä, tai sitten en. Kuuntelen kaikkea paskaa musiikkia. Sanotaan vaikka että metallin alalajeja. Industrialia, deathia ja muita joita en jaksa ajatella nyt. Sitten kaikki muu onkin melkoista shittiä Jees, ei mulla muuta asiaa ollut. Ajattelin vain tulla ilmoittamaan itsestäni, että törmäillään o/

Grillaa raukan roviolla

• Vastaa
Tervetuloa, riivattu. Toivottavasti viihdyt. Hyviä sääntöjä ovat:

1. Ei tuplapostauksia - aikaisempia viestejä voi muokata
2. Katso uutta aihetta perustaessasi ettei samankaltaista ole jo
3. Ei mielellään useita one-linereitä joilla ei ole juuri mitään sisältöarvoa

• Vastaa
Tervetuloa riivatulle..

Tosin olisin ehkä odottanut vähän positiivisempaa esittelyä.
tuosta ainakin minä sain aika negatiivis sävyisen kuvan mutta.. kukin tavallaan tietystikin.
  • Vastaa
Oho, tännehän on livahtanut lisää järvenpääläisiä. Tervetuloa Sähikäiselle, ja jos näet kaupungilla hiippaamassa tällaisen punatukkaisen tyypin niin saa tulla tervehtimään.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

• Muokkasi: Sähikäinen
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Tervetuloa Sähikäiselle, ja jos näet kaupungilla hiippaamassa tällaisen punatukkaisen tyypin niin saa tulla tervehtimään.

Toki. päivittäinhän tämä kylällä liikuskelee,Lastenvaunu rallia pojan ja Koiran kanssa.
saa mullekin hei tulla sanomaan jollei nyt ihan puskasta tule.
Riippuen tietty missäpäin järvenpääätä liikuskelee.
Mekun asustellaan täällä onkos tämä laurilaa vaiko peltolaa.
Huhtikuun alussa muutettiin vasta..
  • Vastaa
Ai jaa, ootte siis siellä "kauempana". Minut voi bongata lähinnä keskustan tienoilta, yleensä Prismasta ruokaostoksilla.

Life isn't about finding yourself, it is about creating yourself.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!