Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.07.2009 18:45
Hei.
Täällä myöskin naputtelee entiset tunnukset mystisesti kadottanut tyttö Iisalmesta. Harrastan olemista ja elämisen yrittämistä. Myös valokuvausta ja maalausta yritän harrastella, harvemmin kuitenkaan saan aikaiseksi mitään järkevää ja konkreettista. Pidän myös elokuvista, kirjoista ja hyvästä ruuasta, tosin lihaan en koske. Syy ei ole kovinkaan eettinen, en vain yksinkertaisesti pidä lihan mausta. Luonteeltani olen itsekseni viihtyvä ja saatan joissakin tilanteissa hieman arastella. Vieraiden ihmisten kanssa saatan olla aluksi vähän etäinen, mutta sitten kun tutuiksi pääsen niin alkaa yleensä juttu luistaa eikä minua kovin ujoksi voi sanoa. Kuuntelen monenlaista musiikkia, kuten industrialia, ambientia ja metalia.
Kirjoittanut: MustanlaumanValtiatar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.07.2009 12:11
Juuri kirjautuneena ajattelin tulla varmistamaan, että löytyykö tilaa tämmöselle kaappigootille...
Elikkä moon Etelä-Pohojammaalta, ja syntyny vuonna -82. Töitä paiskin elintarvikealalla, ja elän avoliitossa. Kaikki synkän kaunis viehättää. Kaikki nämä klassiset kynttilät, vampyyrit jne, keskiaika, linnat, katedraalit... näitähän riittää. Niinkuin varmaan monella muullakin, mullakin tämä synkistely on alkanu yläasteella. Välillä vähän yrittänyt, kanssaeläjien johdatuksesta, saada väriäkin vaatekaappiin, mutta väkisinkin sinne kerääntyy eniten mustaa ja violettia. Samoin on käynyt hiuksille, eli mustia hiuksia koristaa violetti "irtokarva". Mitään hameita/pukuja ei löydy, vaikka ne kovasti silmää hiveleekin. Tässä vasta hivuttaudutaan ulos kaapista, ja selvitellään näitä juttuja. Kun on luonteeksi annettu tämmönen, ettei kestä mitään mokia itseltään, niin kaikki uusi on vähän vaikeaa, kun ei tiedä porukan kirjoittamattomia sääntöjä ja etikettejä.

Harrastukset on eläimelliset. Nimimerkkikin juontaa kolmesta isosta mustasta koirasta, jotka pyörii jaloissa. PK-lajeista haku ja jälki, sekä näyttelyt taitaa olla kyllä ennemminkin elämäntapa, kuin harrastus. Koirien lisäksi hevoset ja ratsastus on lähellä sydäntä, vaikkei valitettavasti omaa kopukkaa oo. Punttejakin yritän välillä heilutella.

Elokuvista eniten kiehtoo kauhu, jännitys ja toiminta vähän laidasta laitaan. Mitään verta ja suolenpätkiä-leffoja en jaksa, kun ei niissä oo yleensä juonta juuri nimeksikään. Musiikista sen verran, että tällä hetkellä soittimessa pyörii Poisonblack, Amorphis, Dethstars ja Pain, olivat sitte oikeeta goottimusiikkia tai eivät. Oon aika huono tosissaan fanittamaan mitään, enkä musiikista muutenkaa mitään ymmärrä. Mutta metalli ja tietynlainen trance uppoaa parhaiten.

Notta tälläänen, kai siinä tuli tärkeimmät... hyväksykää tai hylätkää...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2009 13:11

Lainaus: MustanlaumanValtiatar

Tässä vasta hivuttaudutaan ulos kaapista, ja selvitellään näitä juttuja.

Tervetuloa vain, ja toivottavasti löydät reitin kaapista ulos!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.07.2009 16:46

Lainaus: MustanlaumanValtiatar

Harrastukset on eläimelliset. Nimimerkkikin juontaa kolmesta isosta mustasta koirasta, jotka pyörii jaloissa. PK-lajeista haku ja jälki, sekä näyttelyt taitaa olla kyllä ennemminkin elämäntapa, kuin harrastus.

Mahtavaa, lisää PK -lajien treenaajia!
Ja sitten se tärkein, eli tervetuloa kaikille uusille Foorumilaisille. Olkaahan aktiivisia, muistakaa lukea säännöt ja viihtykää.
Kirjoittanut: SapeMies (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2009 18:40
23 vuotias ei-edes-kaappi-gootti-vaan-kaapin-takana-majaileva -"ehkä"-gootti helsingin seudulta. Kuten erittäin selvä kuvaus kertookin ei minua voisi edes ensisilmäyksellä gootiksi sanoa. No way watson. Kuitenkin vähän aikaa tätä foorumia vakoilleena alkoi tuntua, että piru (luultavasti sallittu ilmaus täällä ) vie, täällähän on moni asia samoin kuin omassa pääkopassa!

En sanoisi että että silmää viehättää Synkän kauniit asiat, mutta esim kaikki vanha ja jylhä arkkitehtuuri on aina kiinnostanut. Linnat, katedraalit, kirkot ja varsinkin katakombit ovat lähellä sydäntä. Eittämättä kokonaisuudessaan keskiaika synkkyydessään oli varsin kiehtovaa aikaa (ja kyllä, vanhat kidutuskammiot OVAT kiinnostavia).

Harrastuksina toimivat raudan veivaus, jenkkifutis, kirjat, dataus ja elokuvat/tv-sarjat. Myöskin lauta/korttipelit ovat lähellä sydäntä, mutta jostain syystä pk-seudulle muuton jälkeen ovat jääneet vähän unholaan. Pitäisi varmaan löytää samanhenkistä porukkaa...

Siinä lyhyen sutjakasti vähän introa. Taidanpa tästä lähteä tutkailemaan lisää näitä foorumin syövereitä. Avast!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.07.2009 19:44

Lainaus: SapeMies

23 vuotias ei-edes-kaappi-gootti-vaan-kaapin-takana-majaileva -"ehkä"-gootti helsingin seudulta.

Tervetuloa foorumille, toivottavasti löydät mitä etsitkin.
Kurkkaa ohjeistusketjusta foorumin säännöt, ja ei kun kirjoittelemaan.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2009 01:55
Olenkohan edes gootti? Tarpeeksi määrittelen itseni sellaiseksi tullakseni tänne kirjoittelemaan.
Olen siis Iisalmelainen nuori mies, joka sattuu pukeutumaan pääasiassa mustaan, mustaan ja hieman enemmän mustaan, nauttimaan Alchemy Gothicin tuotteista suunnattomasti ja olemaan ajatusmalliltanikin ehkä hieman tummanpuhuva (joskaan sitä harvemmin muille paljastava - hymy on leveä ja nauru raikaa). En siis varsinaisesti ole synkistelijä, vaan aavistuksen syvällisempi tuttavuus, mikäli sellaiseen tuntuu olevan mahdollisuuksia, ja ajattelen usein eri asioiden synkkiä tai poikkeavia puolia.
Olen mielipiteiltäni ja periaatteiltani suhteellisen varma, ja suurimmaksi osaksi en häpeile sitä, mikä olen - lukiolainen ja pahanlaatuinen nörtti, joka pukeutuu "oudosti". Toisaalta olen kyllä hieman epävarma monista itseeni liittyvistä asioista ja enemmän kuin aavistuksen kyyninen.
Tosiaan... Iisalmesta.
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2009 00:56
Hyperintelligentti paholainen.
Kirjoittanut: Utu (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2009 22:16
Ikää kohta 18 ja Lahden laitamilta kotoisin, tämä nuori nainen yleissivistää itseään lukiossa ja nauttii videopeleistä, fantasiakirjallisuudesta, erityisesti pohjoismaisesta ja hieman myös japanilaisesta sarjakuvasta ynnä astetta syvällisemmistä keskusteluista. Toki, lukioikäisen syvällinen pohdiskelu ei vielä ihan täyteen kukkaansa puhjennutta liene mutta nautin siitä silti suunnattomasti ja kohoaahan tuo ajattelun taso kun ikää tästä vielä karttuu ja maailma tulee tutuksi kun nykyistä useamman maan viehkeät kuppilat sekä autioituneet talot ja sairaalat on kierretty. Matkailuinnostustani lukuunottamatta pyrin elämään tavalla, joka tyydyttää minut kuluttamatta luonnonvaroista liian suurta osaa.

Enemmän kuin gootti olen ehkä muuten vain rappioromantiikan ja synkemmän estetiikan ystävä, vaikka mustaa kauniisti mustan kanssa asuvalinnoissani soinnutankin. Sävy sävyyn pukee useimpia, eh? Persoonaltani olen pohdiskeleva ja rauhallinen, itsevarma ja sosiaalinen mutta myös eskapistisempi sekä hedonistisempi kuin minulle olisi hyväksi. Minut kuitenkin tunnetaan hyväntuulisena ja ystävällisenä, vaikka olenkin hieman hiljainen.

Vaikken mikään varsinainen gootti olekaan, löysin tänne eksyttyäni herkullisen houkuttavia keskusteluja ja kiusaus liittyä kasvoi kovasti.
Kirjoittanut: ChatteNoir (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2009 19:11
Tervehdys,
Minä olen 30+ -vuotias pohdiskeleva melankolikko ja jonkinlainen entinen "enkä-gootti", joka vasta nyt aikuisiällä on tainnut tunnistaa todellisen karvansa. Mutta parempi kai myöhään jos silloinkaan. Kauhuromantiikka, raskas musiikki ja pimeän puolen jutut sekä kaipuu menneeseen aikaan ovat aina kiehtoneet kovasti, minkä takia olen potenut jatkuvasti tunnetta siitä etten täysin istu valtavirtaporukkaan. Olen aina ollut kiinnostunut eri asioista tai ajatellut eri tavalla kuin toiset ja lukenut/katsonut/ihaillut asioita joita muut kammoksuvat Minua kiinnostaa goottigenressä sekin, että se ottaa mielestäni kantaa tosi tärkeisiin asioihin maailmanmenossa (mm. mikä on oikeasti pahaa ja sairasta?), ja elämänkokemuksen myötä tuntuu että etäännyn vain entisestään "tavallisista ihmisistä". Luen paljon vanhaa goottikirjallisuutta, ja (raskaan) rockin lisäksi kuuntelen paljon darkwavea. Pukeutumistyylini on aika hampaaton, mutta poimin siihen goottityylistä niitä asioita jotka tuntuvat itsestäni hyvältä. Nimimerkkini tulee siitä, että rakastan mustia kissoja, minusta niissä on sitä jotain. Kuten sanottu, vetäydyn mielelläni omiin oloihini ja mietin ja ihmettelen ja analysoin asioita paljon, en tutustu helposti uusiin ihmisiin, mutta jos kiinnyn, niin kiinnyn tosi syvästi. Itsepäinenkin olen, väittävät, ja aikamoisen sarkastinen. Mutta siinä kai tärkeimmät
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit