Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.09.2009 11:08
Teretulemast kaikille uusille! Aika moni täällä lukeekin sekä Schattenia että Gootti.nettiä enemmän tai vähemmän.

Muistakaahan tutustua foorumin sääntöihin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.09.2009 12:02

Lainaus: Iiriva

Muistakaahan tutustua foorumin sääntöihin.

...Jotka ovat ohjeistusalueella enemmän tai vähemmän helposti kaiveltavissa.
Kirjoittanut: Slytherin (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Slytherin
  • Lähetetty: 27.09.2009 19:05
Aikaista alkuiltaa täältä villasukanvarresta,

Slytherin päätti hetken mielijohteesta rekisteröityä tälle foorumille, vaikkei koekaan itseään mitenkään erityisen "gootiksi". Olen enemmän sekasikiö, jonka tyylistä kuulee useimmiten ilmaisua goottiemohevarimustasynkistelijä. Tän nimityksen allekirjoitan täysin.
En aio itteäni sen enempää esitellä, mutta sanotaan nyt tällaisia nippelitietoja, että olen todennäköisesti foorumin nuorin vaivasella 15 vuoden iälläni (nyyhq), asun pääkaupunkiseudulla ja olen vakavasti riippuvainen Tetriksestä. Tämän lisäksi kuuntelen musiikkia aivan liikaa ja teen omia biisejä parhaimpina aikoina useampia kappaleita viikossa. Olen vanhan Nightwishin uskollinen palvelija, ja kuuntelen muutenkin lähinnä Nightwishin tyyppistä "oopperametalia" (no u know). Kulutan kirjastossa aikaa enemmän kuin kotona, dataan yli oman aikani, luen kirjoja huikeaa viikkotahtia ja siinä sivussa käyn yhdeksättä luokkaakin ihan kunnialla. Olen antikvariaattien ja kirpputorien suurkuluttaja ja ikkunanlaudallani on neljä kaktusta, joiden nimet on Elmeri, Ilmari, Jalmari ja Simo-Paavali. Tähän maailman turhimpaan toteamukseen on hyvä lopettaa.
Amen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.09.2009 12:18

Lainaus: Slytherin

Slytherin päätti hetken mielijohteesta rekisteröityä tälle foorumille,

Slytherin on tervetullut tälle foorumille hetken mielijohteesta. Kurkatkoon hän käyttöohjeet ja säännöt ohjeistusalueelta ja olkoon aktiivinen.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2009 02:21
Täällä eräs uusi naama, hei! Olen selaillut tätä foorumia satunnaisesti vuosien varrella tuon Schatten-palstan ohella, mutta tänään sitten vasta innostui pistämään oman nimimerkin pystyyn. Ikää löytyy 19 vuotta ja goottialakulttuurin vaikutuspiirissä on tultu oltua jo tovi, siinä 4-5 vuotta jos nyt oikein muistan. Muutamissa skenen bileissä olen käynyt pyörimässä, mutta koska en tunne itseni lisäksi ainoatakaan gootikasta ihmistä, se juhliminen on jäänyt niihin muutamaan kertaan. Melko yksinhän tässä ollaan omien kummallisuuksien kanssa, onneksi avomies sentään (yrittää) ymmärtää ja hän onkin ruvennut vähän diggailemaan samoja artisteja aktiivisen kolme vuotta kestäneen aivopesun tuloksena

Musiikkimaku pyörii lähinnä tuon synkemmän elektronisen musiikin ja goottirockin ympärillä. Mainittakoon nyt tällä hetkellä kovassa soitossa olevista Neuroticfish, Ashbury Heights, And One, Emilie Autumn, Siouxsie and the banshees, Joy Division etc. Ulkonäköni puolesta olen pirun tylsän näköinen olento, jäänyt viime aikoina samettihameet ja korsetit käyttämässä ihan vain niiden epäkäytännöllisyyden takia ja siitäkin syystä ettei viitsi töihin/kauppareissulle pistää täyttä tällinkiä päälle. Tällä hetkellä työllistän itseni siivoojana ja kouluun tuli haettua tänä syksynä, saa nähdä mitä sen suhteen tapahtuu. Toivottavasti olen tervetullut! (:
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2009 07:26

Lainaus: Slytherin

todennäköisesti foorumin nuorin vaivasella 15 vuoden iälläni

Et ole nuorin. Jos en väärin muista niin kyllähän täältä löytyy 12 ikävuoden omaaviakin!

Ja toki tervetuloa uusille taas
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2009 10:38
Olen muusikko jyväskylästä ja vielä avioliitossa, toivon että jatkuu. Olen siis muusikko ja taiteilija.
Kaksi projektia joista toista on jo tulossa kolmas levy, My dying bride on lähimpänä musa tyyliä jota teen Armath Sargon nimellä. Toinen Majesty on industrial/EBM/Martial industrial.
Muutenkin olen sosialinen.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.10.2009 22:25

Lainaus: Sharida

Muutamissa skenen bileissä olen käynyt pyörimässä, mutta koska en tunne itseni lisäksi ainoatakaan gootikasta ihmistä, se juhliminen on jäänyt niihin muutamaan kertaan.

Miitteihin sitten vaan rohkeasti mukaan tutustuman ihmisiin
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: BLaCKIE1990
  • Lähetetty: 02.10.2009 15:45
Terveens kaikki,
Innostuin rekkaamaan tänne, tuntuu täältä löytyvän vähä enemmän samanhenkisiä olentoja Ikää löytyy 19 vuotta ja oon tämmönen epä-gootin näkönen, mut meikä onki sisäsesti gootti Mutta näytän kuulemma vampyyrilta ja se riittää mainiosti minulle. Rakastan siis vampirismia, harrastan sitä sun tätä, parapsykologia on lähellä sydäntä ja musiikin puolelta pidän paljolti eniten goottirockista ja cyber henkisestä musasta.

Pahemmin ei näin pienellä paikkakunnalla tämmöstä populaa ole, joten yksikseen lähinnä joutuu olemaan. Erityisesti nuista vampirismi jutuista pitää olla melkosen vaiti.
Kirjoittanut: Violet Dream (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.10.2009 18:27
Hyvää iltaa kaikille,

Olen jo useamman vuoden foorumia seuraillut, ja nyt viimein olen päättänyt avata sanaisan arkkuni ja liittyä mukaan keskusteluun. Olen naishenkilö Tampereen suunnalta, elän ja hengitän ja yritän parhaani mukaan sopeutua yhteiskuntaan johon olen syntynyt. Mieleltäni elän jatkuvasti jossain aivan toisessa todellisuudessa, ja rakennan fantasiaani toteen tässä maailmassa mm. sisustuksen avulla. Luen paljon, ja kirjat ovat minulle hyvin tärkeitä. Kasvatan omaa pikku kirjastoa, joka on ihan mukavalla mallillaan, mutta kuitenkin kaukana siitä mihin tähtään. Myös kirjoittaminen on lähellä sydäntäni. Silloin tällöin kehittelen omia tarinoita, lyhyitä novelleja. Toisinaan kirjoitan filosofisia pohdintoja ja tutkielmia todellisuudesta. Mutta mikään kirjoittaminen ei kuitenkaan voita kirjeen kirjoittamista: se ei tuo rajoja vastaan, siinä et voi hypätä ulos aiheesta, vaan kaikki sekamelska jonka aikaan saat, kuvaa yhtä kokonaisuutta: sinun ajatusmaailmaasi, sieluasi.
Syksy, jota nyt elämme, on ehdottomasti upein vuodenaika jonka tiedän. Rakastan viileää ulkoilmaa, laskeutuvaa pimeyttä, sateita, ruskaa. Rakastan myös istua sisällä, katsella ulos ikkunasta juoden teetä ja kynttilää poltellen. Olen ehdottomasti tunnelmoija.

Toisaalta minusta löytyy myös villi puoleni. Yöelämä kaupungissa on sangen viihdyttävää, rakastan clubeilla tanssimista ja musiikkia. Pidän myös ihmisten seurasta, vaikka minuun on välillä hyvinkin vaikea saada kontaktia vetäytyvän luonteeni takia. Se on asia, jota pyrin itsessäni jatkuvasti parantamaan. Olemaan rennompi ja avoimempi. Vaikka usein jättäydynkin tarkkailijan rooliin, en halua vaikuttaa tylyltä tai itsekeskeiseltä. Minulla vie oman aikani, että opin luottamaan ja rentoutumaan.

Vampyyrit ovat minulle hyvin lähellä sydäntäni. Keräilen lähes kaikkea vampyyrikrääsää: kirjoja, elokuvia, mainoksia.... kaikenlaista. Minulla on työnalla kirjanenkin aiheesta.
Hm, kai tässä oli nyt jonkinlainen kuvaus minusta? Varmasti opitte minua enemmän tuntemaan, kun täällä käymme keskusteluja erilaisista aiheista. Vaikuttaa mukavalta foorumilta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit