Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mad Scientist
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:01
Terve,

Kirjauduin eilen tänne ja päätin muutamalla sanalla esittäytyä. Olen nörttihevari, joka yrittää soluttautua goottien joukkoon. Harrastan tai olen ainakin kokeillut lähes kaikkia nörttijuttuja (lautapelit, roolipelit, figut, sarjakuvat, sci-fit, fantasiat yms. yms.). Olen 24 vuotta ja ammatiltani aloitteleva tiedemies (ja suunnittelen maailmanvalloitusta muoh hah ha). Muutin kesällä Turkuun ja nyt yritän totutella asumaan täällä. Eipä muuta.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:05

Lainaus: Mad Scientist

sarjakuvat

Ööööö... mistä lähtien sarjikset ovat olleet nörttien juttu?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:41

Lainaus: FilthyVictorian

... mistä lähtien sarjikset ovat olleet nörttien juttu?

aina?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:53

Lainaus: SirMarylee

aina?

Eipäs, kun sarjikset on GEEKKIEN juttu.
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:57

Lainaus: FilthyVictorian

Ööööö... mistä lähtien sarjikset ovat olleet nörttien juttu?