Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.03.2010 20:10

Lainaus: Radioaktivität

Heiligenstein!

Toivotamme lämpimästi tervetulleeksi foorumille! Suosittelemme sääntöjen kertaamista täältä ja aktiivisuutta keskustelujen tason nostamisen/ylläpitämisen kanssa, sinulla kun selvästi on kyky ilmaista itseäsi mielekkäästi.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2010 19:26
Hyvää iltaa.

Liityn nyt virallisesti tänne seuraan synkkään (olen haamuillut jo kohta vuoden verran foorumilla, ja selaillut muuten vaan sitäkin kauemmin). Olen 20-vuotias mustiinpukeutuva naispuolinen yksilö Turusta, joka tiirailee elämää sopivan synkästä ja kieroutuneesta vinkkelistä. Miten sitten tänne päädyin? Oma tuttavapiiri rajoittuu hyvin pieneen, ja ajattelin, että aktivoitumalla täällä saattaisin löytää kuin löytääkin omanhenkistä juttuseuraa sekä netissä että mahdollisesti myös in real life.

Gotiikka on ollut suuri rakkauteni jo siitä asti, kun löysin moisen elämäntyylin. Parin vuoden aikana sitä on tullut tutkittua aluetta aika reippaasti, ja tajusin, että moiset kuvaukset istuvat muhun kuin nenä päähän, joten mitä sitä itseltään hyvää turhaan kieltämään "Uuskäännynnäinen" kun periaatteessa kuitenkin olen, en tiedä mitään edes paikallisista ympyröistä. Kiinnostukseni kohteista voisin mainita okkultismin, johon rakastuin 16-vuotiaana (ironista kyllä, heti rippikoulun käytyäni tajusin, ettei kristinusko ole mua varten), taiteen (erityisesti musiikin muodossa), elämän suuret kysymykset ja ihmismielen tutkimisen. Rakastan kauneutta, korsetteja (joita en suureksi harmikseni omista ensimmäistäkään) ja kenkiä, kynttilöitä, musiikkia, luontoa, sadetta ja ukkosta, iltoja ja öitä, älyllisiä ja älyttömiä keskusteluita ja hyvää seuraa.

Lumoukseen on tänä vuonna pakko päästä, joten täysin tapojeni vastaisesti olen päättänyt säästää rahaa sitä varten. Viime vuonna olisin jo halunnut mennä, mutten koskaan saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta, joten puolen vuoden pohdiskelujen jälkeen olen vakaasti päättänyt satsata tulevan kesän kulttuurinautintoon.

Noniin, alkaa mennä jaarittelun puolelle, joten lopetetaan suosiolla tähän
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2010 18:01
Salut!

Olen 29-vuotias ikuisuusopiskelija ties mistä, tällä hetkellä Englannin Brightonista ja taidan siirtyä tänne, koska aikaisemmin stalkkaamani Schatten yms eivät ole tarpeeksi eloisia vaativaan makuuni. Jollekin varmaan ennestään tuttu muilta foorumeilta tai klubeilta. Näytän ikäistäni kymmenisen vuotta nuoremmalta ja olen varsin epäsosiaalinen, teräväkielinen ja hyvin wanhoillinen. Opiskelen historiaa ja yhteiskunnallinen näkemykseni on masentavan spengleriläinen. Lyhyesti: olen syntynyt väärälle vuosisadalle.

Koska suhtautumiseni alakulttuureihin vaihtelee välinpitämättomästä vihamieliseen en edes tiennyt gooteista mitään, kunnes tajusin vähän yli parikymppisenä, että tuossapa on musiikkilaji ja pukeutumistyyli, joka soveltuu historianrakkauteeni ja kauhuharrastukseeni. Viime aikoina klubit ovat jääneet vähemmälle, koska asuinkaupungissani on vain hippejä, mutta silloin tälloin käyn Lontoon Slimelightissa ja joka kesä Lumouksessa. Kuuntelen musiikkia Sopor Aeternuksesta Aggrotechiin ja pukeudun välillä gothic lolitaan ja välillä cybervermeisiin. Harrastukseni ovat geek-osastoa - kauhu, scifi ja fantasiakirjoja, Star Wars- sälän keräämistä, animea, mangaa ja kauhunovellien kirjoittamista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2010 18:17

Lainaus: Lucilla A

Jollekin varmaan ennestään tuttu muilta foorumeilta tai klubeilta. Näytän ikäistäni kymmenisen vuotta nuoremmalta ja olen varsin epäsosiaalinen, teräväkielinen ja hyvin wanhoillinen.

Hah! Tervetuloa, meitä onkin täällä Terribleläisiä sitten jo ainakin kolme.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2010 15:47
Tjeenare tjeenare!

Olen 23-vuotias naaras Vaasasta. Ensi syksynä aloitan sairaanhoitajan opinnot. Päätin liittyä tänne foorumille, koska google ystävällisesti minut aina ohjasi tänne, kun etsin tietoa esim. hiuksista tai vaatteista yms.
Horoskoopiltani olen kalat. Ja aika standardi kalat olenkin Rakastan eläimiä, minulla on 13 vuotias koira-vanhus Ruusa. Kaikki yliluonnollinen kiinnostaa, kuten kummitukset ja ufot. Olen kiinnostunut eri uskonnoista, vaikka en itse ole mitenkään uskovainen. Pidän raivokkaista syysmyrskyista, kun salamoi ja sataa. Paitsi silloin kun tuuli repiii kattopellit irti ja vettä lorottaa sisään.
Musiikkimakuni keskittyy enimmäkseen raskaamman puolelle, mutta kun vkonloppu saapuu ja hipat alkavat, lanteet ketkuvat yleensä ysäripopin tahtiin Hyviä elokuvia ovat mm. 3 ensimmäistä (siis ne vanhat) Star Warsia, Indiana Jonesit, Predatorit ja muut loistavat Arnold Schwarzenegger action pätkät

En fyysisesti ehkä ole niin tyyppi esimerkki kuutista, mutta henkisesti jollakin asteella koen kuuluvani tähän seurakuntaan
Mutta jotta pysytään asiassa, päätän esitykseni tähän.
Ompas muuten paljo hymiöitä tässä viestissä...
Kirjoittanut: Dada (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.04.2010 22:19
Heipä hei.

Olen 27w. uusturkulainen nainen. Musiikkimakuni on laaja alkaen kasaripopista, kulkien jostain tötterötukkaosaston kautta ja päättyen grindcoreen tai muuhun perverssiin. Pidän karvaisista ja karvattomista eläimistä. Pidän koneista, kiiltävistä asioista ja paljoista hiuksista. Olen lukenut Goth Chickin. Olen ihan kiva ja hauska, vaikkakin välillä vähän ujo. Saan satunnaisten, hyvää oloa pursuavien maniakohtausten aikana "hyviä ideoita" ja sitten toteutan niitä. Käyn joskus klubeilla.
Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2010 08:46
Moon 12 vuotias nuori tyttö. Mieleltään aikas perverssi ja kaksmielinen "
Muuten hiljanen hissukka.
Musiikkimakuuni kuuluu Gotthard, Helloween, Alice Cooper yms yms
Yksi poikkeus on: Emilie Autumn <--- rakastan hänen ääntä
Kirjotelen kaikenlaisia tarinoita, tällähetkellä vähän... maltillisempaa?
Omistan koiran
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 05.04.2010 13:39

Lainaus: Pikkusisko

Moon 12 vuotias nuori tyttö. Mieleltään aikas perverssi ja kaksmielinen

Wat? 12 vuotias ja vielä tyttö ja silti perverssi? onko tämä vitsi?

No tervetuloo kaikille kumminki, sulle myös .
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2010 17:06

Lainaus: Pikkusisko

Mieleltään aikas perverssi ja kaksmielinen

Näin vuotta vanhemman "pikkuisen" äitinä sanoisin, että tuskin ihan perverssi kuitenkaan. Suurin osa niista omituisen tuntuisista ja mieltä paljon kiihottavista / kiihdyttävistä ja vaivaavista ajatuksista on ihan normaaleja. Että mitä luultavimmin se 80% luokkatovereista miettii samoja asioita ja aivan yhtä paljon (eli melkein koko ajan ja joka asiasta, kuten tuohon ikään kuuluukin) sekä siis pitää itseään ihan yhtä perverseinä. Sitä löytyy maailmasta niin paljon hullunkurisia ihmisiä kaikenlaisine höpsöine ajatuksineen, että kukaan ei varmasti ole omine mietteineen totaalisen yksin. Ne on vain ne suuret tabut ja se hämmentävä hiljaisuus, joka saa useimmat kuvittelemaan itsestään outoja.

Anyway, tervetuloa synkkään joukoon, jossa joskus voi uskaltaa hiukkasen hymyilläkkin.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • • Muokkasi: JM16180
  • Lähetetty: 19.04.2010 18:53
Hello!

Olen 19-vuotias herrasmies Tampereelta. Työskentelen tällä hetkellä siviili-orjana erääässä paikassa, joka jää mainitsematta. Elämäni suurimpiin mielenkiinnon kohteisiin kuuluu akustinen kitarani, kaikki kauniit sävelet, filosofia ja matematiikka. Kuuntelen jatkuvasti musiikkia monipuolisesti ja yritän sitä itsekkin heikoin tuloksin säveltää. Lisäksi kirjoitan runoja ja myös silloin tällöin kirjoittelen kauhu sekä dekkari kertomuksiani. Toiveammattini olisi renessanssinero, mutta täytynee vain tyytyä matemaatikkoon.

Omaan synkkääkin synkemmän huumorintajun ja yhtä synkän, mutta yksinkertaisen estetiikan. Tavallisesti vain seuraan verkkokeskusteluja sivusta, johtuen ehkä omasta introvertistä persoonallisuudestani(INTP kuvaa ehkä tarkemmin) sekä monen palstan surkeasta tasosta, mutta nyt päästin hullun spontaanin itseni valloilleen ja päätin osallistua pitkän foorumin tarkkailun jälkeen. Jännää tämä tasapainoilu introvertin ja välillä kamalan spontaanin kohdalla on, kun joskus tulee aloitettua täysin tuntemattomille höpiseminen ja taas toiste/yleensä haluaa vetäytyä baarin pimeimpään nurkaan mulkoilemaan ihmisiä ja nauttimaan absinttiansa täysin yksin.

Ilkeät ihmiset ehkä kuvaavat minua tympeäksi, vaikeastilähestyttäväksi ja tylyksi. Roskaa sanon. Olen aina ehdottoman kohtelias ja ystävällinen kaikkia kohtaan, paitsi ehkä niille muutamalle, jotka ansaitsevat kaiken vihan niskaansa(tosin heillä voin aluksi leikitellä ja näyttää kilttiä puoltani).

"Rakastan vuoria, merta, aareittain puita ilman taloakaan, riveittäin antiikkisia ja hurmaavia taloja, museoita, sumua, herkullista ravintoa, rauhallisia iltapäiviä, tähtien täyttämiä öitä." Erityisesti tähtitaivas ihastuttaa aina. On niin mahtavaa tuijotella sitä ja pohtia kuinka pieni osa tätä kaikkea itse on, mutta silti olla samalla niin ylpeä tällaiseen täydellisyyteen kuulumisesta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit