Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.04.2010 19:12

Lainaus: JM16180

herrasmies Tampereelta

hip hei, muistathan osallistua miitteihin Olisi kiva kasvattaa vakkariporukkaa mansesterissakin.
Kirjoittanut: Freyja- (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2010 22:15
o/

Olen ensimmäistä neljännesvuosisataani lähestyvä tamperelaisneiti. Hukun korkokenkiin, rakastan kirjoja, ja olen intohimoinen kasaripoppaaja. Harrastan mm. valokuvausta, olen ylpeästi nörtti ja laitan loistavaa ruokaa. Elokuvissa katson huonoja actionpätkiä(I wish, koska eivät ne parhaat ikinä Suomen teattereihin tule) ja telkkarista Euroviisut sekä Teeman Hittimittariuusinnat - sydäntä lähellä ovat myös sci-fi sekä brittihuumori. Kasaripopin lisäksi turmelen kuuloani lähinnä sekalaisella konemusiikilla aina EBM:ista kiksutranceen.

Pitkän nettihiljaiselon jälkeen ajattelin vaihteeksi kokeilla jotain ihan muuta kuin aivan yleisluontoisia tai tiettyjen kaveripiirien tekemisiin keskittyviä lautoja jotka päivittyvät kerran vuodessa. Sitäpaitsi tykkään gooteista - ainakin enemmän kuin hevostalleilijoista, naimisiin menevistä naisista tai vauvaperheistä - joten miksikäs ei.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2010 10:54
Vastailenpa miekin nyt tänne kun en löydä aikaisempaa kirjoitustani jos sellainen minulla yleensä on.. Elikkäs, olen 21-vuotias (elokuussa 22, iik!) gootti/metallistityttö/nainen/teini Hämeenlinnasta, mutta minua voi välillä bongata myös Helsingistä sekä Turusta. Harrastuksiin kuuluu jonkinasteinen dataaminen, lukeminen, elokuvien katseleminen, kissanäyttelyt, autoilu, ratsastus/hevostelu sekä erinäisten kinky-yhdistysten bileissä juokseminen, lähinnä nyt SMFR on se omin yhdistys (Mietinpä muuten hetken "kehtaanko" tunnustaa tämän ) Omistan kaksi norjalaista metsäkissaa, n. puolitoistavuotiaat veljekset kuin ilvekset Dani ja Defi. Louhelan kissalasta ovat, jos jotakuta kiinnostaa Taloudesta löytyy myöskin viljakäärme Jinxy, about samanikäinen kuin kissatkin. Suurin rakkauteni on iPhone, autoni sekä kengät, kenkiä ei ole koskaan liikaa, eikä myöskään korsetteja tai minihameita =) Musiikkipuolelta suosikkeihin kuuluu mm. Cradle of Filth, Marilyn Mansonin vanhempi tuotanto (Golden Age of Grotesque'en asti), Arch Enemy, Sentenced jnejne, sekä elektroniselta puolelta mm. Grendel, Suicide Commando, Taktical Sekt, Dawn of Ashes, Alien Vampires jne.. Jos minut tosiaan jossain tunnistaa, niin aina saa tulla nappaamaan jostain ulokkeesta mistä kiinni saa, nenästä kiinninappaamisesta saatan tosin suutahtaa kun septum löytyy siitä ja saattaapi kiinninappaaminen tehdä vähän pipiä

Kiitoksia kaikille jotka jaksoivat tämän lukea..
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2010 20:09
Uskaltauduinpa minäkin tänne rekisteröitymään, joten voisi kai esittelyjäkin tehdä.

Elikkä, olen 18-19vuotias lapsenmielinen tyttö/nainen Suomen eteläosista.
Pukeutumistyyliä on vaikea kuvailla, mutta goottivaatteet kuuluvat myös tyyliini.

Lueskelen mangaa ja sarjakuvia. Lisäksi piirtelen ja muustakin taiteesta kiinnostunut. En silti käy kovin noissa näyttelyissä. Olen lisäksi kiinnostunut kaikesta mahdollisesta, joita olis kiva kokeilla.

Osaan olla todella puhelias ja outo, mutta kykenen myös olemaan aika hiljainen. Olen ristiriitainen henkilö.

Ja mitäs muuta vielä... Niin ja olen aika ongelmainen nuori. Joten varokaa xD
Kirjoittanut: ilkimysli (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2010 21:44
Heippa!
Täällä kirjoittelee 16-vuotias nainen/pikkutyttö (tai jotain siltä väliltä) Savon seudulta. Olen ollut täällä joskus aikaisemminkin, mutta ne käyttäjätunnukset ja sähköpostit on jo hukattu, ja nyt sitten yleisemmällä nettinimellä. Ilkimyslinä minut löytää oikeastaan kaikkialta missä käyn.
Gootiksi en itseäni nimittäisi, mutta goottirock on pienenä lohkona musiikkimaussani. Pääasiassa kuuntelen syntikkarockia ja -poppia. Ihailen goottityylistä pukeutumista ja vaikutteet näkyvät myös omassa ulkonäössäni, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Toisinaan pukeudun myös lolita -tyylisesti, mutta japanifaneihin en koe kuuluvani. Hiusten väri vaihtelee usein (vaaleissa sävyissä) ja harrastan fiilispukeutumista.
Olen ailahteleva ja mietiskelevä persoona. Tulen toimeen ihmisten kanssa, mutta viihdyn myös hyvin yksin.
Vaatesuunnittelu on lähellä sydäntäni ja tarkoituksena olisi aloittaa vaatetusalan opinnot ja lukio ensi syksynä. Harrastuksikseni voisin listata käsityöt, joogan (ainakin kuluneen vuoden aikana), musiikin kuuntelun, kirppisten koluamisen ja saippuakuplailun

Siinä varmaan kaikki oleellinen
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.05.2010 10:37

Lainaus: ilkimysli

Toisinaan pukeudun myös lolita -tyylisesti, mutta japanifaneihin en koe kuuluvani. Hiusten väri vaihtelee usein (vaaleissa sävyissä) ja harrastan fiilispukeutumista.

Tervetuloa foorumille, tutustuthan foorumisääntöihin Tiedotteet ja ohjeet -osiossa! Mahdatko muuten olla myös Enfant Terriblessä?
Kirjoittanut: ilkimysli (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2010 11:43
Heetteri: Kyllä, löydyn Enfant Terriblestä samalla nimellä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.05.2010 11:56

Lainaus: ilkimysli

Heetteri: Kyllä, löydyn Enfant Terriblestä samalla nimellä

Sama täällä. Meitä Teripölöläisiä on täällä ainakin minä, sinä, Lucilla ja Puppetine. Mutta se off-topicista, jatketaan harjoituksia.
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2010 11:11
50wee nainen Turusta..
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.05.2010 18:40
Heissan!
Olen 18, piakkoin 19 vuotta täyttävä tyttö Enonkoskelta, noin 30 kilsan päässä Savonlinnasta. Tykkään käydä teatterissa, aiemmin harrastin myös näyttelemistä, mutta nyt abivuonna jouduin jättämään pitkäaikaisen harrastukseni. Soitan silloin tällöin omaksi huvikseni viulua ja käyn usein koiran kanssa lenkillä. Kotonani on kolme koiraa ja hevonen.
Musiikkimakuni on pääasiassa rokkia ja metallia, suosikkibändejäni ovat Within Temptation, HIM ja Draconian.
Useat ihmiset ovat sanoneet, ettei seurassani ei ole koskaan tylsää. Osittain se voi olla totta, sillä osaan olla aika sekopää, (syytän teatteria!) mutta osaan olla tarpeen vaatiessa ihmisiksi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit