Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: anaf505 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.05.2010 20:23
Olen Ana, 20 vuotta vanha ja naimisissa. Minulla on poika.
Olen rekisteröitynyt tänne, koska en voi tavata ihmisiä ja samat edut ja osallistua foorumin.
Asun Turussa, nyt ei mene pois vaan jää tarpeeksi, menee konsertteja, musiikkifestivaaleja maanalaisissa Rio de Janeirossa. Aina kuunnella hyvää ääntä. Meillä on lemmikki, kissa.
Olen tatuoinnit, lävistykset ja oli punaiset hiukset yhteensä kaksi vuotta sitten, on nyt luonnollinen. Myös ennen oli enemmän visuaalisia "makkara", mutta nyt olen enemmän normaalia .. hehe
Pidän monista yhtyeistä, on vaikea sanoa vain yksi.
Oletetaan, Bauhaus on aika siistiä: P
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.05.2010 20:47
Moi vaan ja tervetuloa kaikki turkulaiset, tulehan sinäkin Ana miitteihin jos kiinnostaa. Tosin en aivan ymmärrä kaikkea mitä yrität sanoa mutta ehkä osaat kirjoittaa paremmin englanniksi.
  • Lähetetty: 26.05.2010 00:47
Ah Hey That's better, my finnish is not so good (i try my best). But i dont want disturb if someone maybe wont understand what i say.

I said, i have 20 years, one boy almost 3 months and married.
I live in Turku, i don't know so many people here (i know one brazilian haha) and i dont go out so much.. I lived in Espoo last year... I used to go undergrounds concerts in Rio de Janeiro with friends (so cool).

I have 1 tattoo and piercing, i had red hair now i look basic, dont use goth / rock clothes so much.. well i dont think so much abt that nowdays hehe

I used a translator before, i understand it was pretty bad the translation haha

Well i like so many bands but i can say Bauhaus is wonderful :P
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.05.2010 08:41

Lainaus: anaf505

That's better, my finnish is not so good (i try my best). But i dont want disturb if someone maybe wont understand what i say.

Welcome to the forum, hope you find like-minded company and write actively! Just to sum up, we have some basic rules here:

1. Before starting a new topic, check whether something similar already exists
2. No one-liner posts or double-posts; you can modify your writing even after posting by clicking the "muokkaa" -button.

For any questions, contact the administrator or one of the moderators.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2010 11:46
Welcome here. It takes courage to come here, in the middle of only Finnish-speaking people. You might even learn better finnish when reading, even thou most don't write proper school-Finnish but spoken Finnish.

Lainaus: anaf505

I used a translator before, i understand it was pretty bad the translation haha

That's 'cause computer is able to do only literal translation, not phrases. It still works to help you if you don't understand everything we're saying in Finnish. Keep trying, you will get hang of it.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 26.05.2010 18:28
Nice to meet thee, anaf505! There's been for a while plans to translate this service for those who use English. That's been ikuisuusprojekti for ikuisuuksia.
  • Lähetetty: 26.05.2010 22:02
Aha, Thanks everyone I think it will be nice to have also the service for english speakers because i bet many people would love to meet and talk with finn about music, style and so... Lets see also if my finnish gets better here hehe
Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2010 14:46
Päivää. Reilu vuosi tässä jo ehtikin vierähtää ulkopuolisena lueskelijana, mutta viimein kynnys rekisteröintiin tuli ylitettyä. Yksi syy tähän saattaa olla, etten varsinaisesti miellä itseäni gootiksi, vaikka kiinnostus kulttuuria kohtaan jatkuvassa nousussa onkin.

Kuvaisin itseäni ehkä hiukan rock- / goottivaikutteiseksi metalliksi, mitä ulkonäköön kuin musiikkiinkiin tulee. Taustalla soi pääasiassa suomalaista folk-/ fantasia-/ peikko- / power- ja death metallia, mutta pikku hiljaa joukkoon on eksynyt myös doomia, industrialia sekä liuta ulkomaan ihmeitä. En soita itse mitään, livemusiikin perässä taas tulee juostua senkin edestä.

Muusiikin lisäksi ns. harrastuksiksi mainittakoon valokuvaus, hevoset sekä yleinen nörtteily, joista etenkin viimeistä on tullut harjoitettua vähän turhankin paljon. Vastapainoksi sitten omatoimissta kuntoilua, vaikka lenkkiä olenkin laiska juoksemaan.

Numeropuoleen mennessä ikää on kertynyt vasta sen verran, että ensimmänen vuosi merkonomiopintojen parissa alkaa olla takana täällä Kanta-Hämeen suunnilla. Kesää odotellessa ja nättejä ilmoja toivoessa, vaikka pahimmat helteet saisivatkin puolestani pysyä muualla.

Kiitos ja hei. : )
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.06.2010 14:05
Olen joskus itseni esitellyt, tosin siitä on jo 3 vuotta ja kaikki on jokseenkin
muuttunutta, joten esittelen sitten itseni uudestaan.. ..Mahtava tilaisuus että saan sanoa itse kuka ja mikä olen kun usein ihmiset tekevät sen minun puolesta ...(..pitävät sekopäänä..)
Eli keski-suomessa asun, jyväskylän lähellä. Olen yksin paljolti, ystäviä on kyllä mutta ihmisillä on tapana pitää melko etäisenä ja outona. Tosin, tällainen pieni tuppukylä, eipä täällä juuri mitään hyväksytä.
Kirjoitan paljon, kuvainnollisesti taiteellista "roskaa" joiksi tekstejäni kuvaan.
Kuuntelen musiikkia paljon, listalta löytyy.. mm. the curea, bauhausia, sisters of mercya, joy divisionia jne.. Luonteenpiirteeni on paljolti sidonnainen mielentiloihin.. välillä löytyy vauhtia ja välillä makaan zombina sohvalla. Ajattelen hyvin paljon ja usein liikaa, usein toivonkin että voisin ajatella yksinkertaisia asioita ja tyhjänpäiväisyyksiä mutta sitähän ei mieleni hyväksy.
Minua on sanottu etäiseksi, se nyt tosin johtuu siitä että 9 vuotta koulussa syljettiin päälle ja lyötiin yms.. Enää ei ole kukaan sanonut mitään mutta ompahan tuo jättänyt jotain muistoksi..
noh, en tiedä millaisen vaikutelman annoin itsestäni.. ehkä jonkinlaisen hajanaisen kuvan itsestäni.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2010 19:16
Heips! Olen 15-vuotias (viikon päästä 16) ja juuri tänään minulle lätkäistiin peruskoulun päättötodistus käteen. Olen jo pidemmän aikaa selaillut näitä keskusteluja, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröityä.. En ole gootti, mutta halusin silti rekisteröityä koska koin että täällä on samanhenkisiä/samantyyppisesti ajattelevaa porukkaa kuin minä.
Harrastan laulamista ja musiikin kuuntelemista joten musiikki on minulle todella tärkeää. Pianonsoittoakin on tullut harjoiteltua, mutta se harrastus on vielä hyvin alussa. Lisäksi rakastan fantasia/kauhu kirjojen lukemista ja olen itsekkin kirjoitellut jonkin verran. Ajattelin että nyt kesällä aloitan kirjoittamaan omaa kirjaa. Olen melko ujo ja sosiaaliset tilanteet ovat perusongelmani mutta siitä huolimatta nautin esiintymisestä. Olen luova ja lapsenmielinen persoona joka rakastaa itsensä ilmaisua, vapautta, unelmia ja fantasiaa. Oma ajatusmaailmani tuntuu usein olevan vastakkain yleisten mielipiteiden ja käyttäytymismallien kanssa, ja minulla onkin tapana kyseenalaistaa monia asioita. Minua inspiroivat viktoriallinen aikakausi, oma sisäinen fantasiamaailmani (erityisesti vampyyrit ) ja luonto kauneimmillaan.

Siinä oli selostus minusta, näin tiivistettynä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit