Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Butterfly82 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.12.2010 22:30
30.12.2010, Tampere

28-vuotias, klassinen, tumma ja tyylikäs, lävistetty vaan ei kovin litistetty* naispuoleinen Homo sapiens. Tuntee vetoa flooraan ja faunaan, faunasta erityisesti Felis silvestris catus sekä Canis lupus familiaris -heimoihin **.

Aikansa kuluttaa mm. työskennellen, opiskellen, käsityöskennellen, lueskellen sekä nörtteillen. Kuulohermojaan rasittaa ja hellii erilaisten musiikillisten elämysten parissa. Samoin makuhermoja hellii mielellään.

Ei luokittaudu mielellään missään suhteessa, korkeintaan poisluokittelee joitain ominaisuuksia itsestään. Jos joku kaipaa tunkea johonkin lokeroon, hermostuminen on melko taattua.

Melko pitkälle taustaseuraaja, vaikkakaan aktiivisuuden aste ei ole koskaan ennaltamäärätty.

Mielenkiintoisia hetkiä odotellen,

-Perhonen

* ei ole vielä ommellut korsettia; ehkä ensi Lumoukseen?
** romanttiset tunteet sen sijaan kohdistuvat Homo sapiens -lajin edustajiin (sivuhuomautus).
Kirjoittanut: Hiddeninnocence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.01.2011 18:29
Heipä hei.

Olen pian 18 täyttävä, jonkin aikaa salaa foorumilla liikkunut tyttö. Päätin liittyä, koska huomasin foorumeilla olevan mukava yhteishenki ja avoimuus. Tykkään keskustella, mutta joskus olen hieman jäyhä ujouden takia.

En osaa luokitella itseäni tyylillisesti mihinkään lokeroon - kaikkia on vähän sekaisin. Goottityyli on kiehtonut aina sen tummanpuhuvalla kauneudellaan, ja vaikken ole suoraan luokiteltavassa on näitä piirteitä paljon. Toivottavasti silti kelpaan tänne

Musiikkimaku menee laidasta laitaan, pääosin kuitenkin raskaampi musiikki ja ajoittain klassinen uppoaa, miksei myös kansanmusiikkiin taipuvakin.

Toivottavasti arvon väki sallii minun saapua tänne juttelemaan *kumartuu ja astuu takavasemmalle*
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2011 19:25

Lainaus: Hiddeninnocence

Toivottavasti silti kelpaan tänne

Kyllä kelpaat, tervetuloa vain! Ja antoisia juttuhetkiä
Kirjoittanut: Lily Symphony (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lily Symphony
  • Lähetetty: 19.01.2011 20:35
Iltaa kaikille. Jonkun esittelyn kirjoitin pari vuotta sitten, kun tänne liityin, mutta laitetaanpa nyt uusi, kun tuli nimimerkkiäkin vaihdettua, ja muutenkin elämä muuttuilee...
Olen 28 v. ikinuori ikivanha soturivelhokeijuprinsessa ja jotain muutakin ehkä. En ole koskaan täysin gootti ollut noin ulkonäön puolesta, mutta joskus aika lähelle. Mitenkään synkkä en ole, vaan pohjimmiltaan varsinainen happy-hippi, mutta toisinaan kun on niitä päiviä, ettei oikein jaksaisi kohdata maailmaa silmästä silmään, löytyy päälle tummempaa tyyliä vähän niin kuin semmoinen salaperäisyyden viitta, johon voi kätkeytyä. Pukeutumisesta iloitsemisen olen oikeastaan löytänyt vasta viime vuosina, ja ompelua aloittelen tavoitteena kehitellä jotain todella originelliä tyyliä. Nuorempana tuli mentyä enemmän hevi-t-paita-linjalla... metalli muutenkin ollut kauan sellainen ykkösjuttu musiikista, mutta viime aikoina alkanut kyllästyttää, ja on löytynyt uusia juttuja. Goottibändeistä kolahtaa monet, mutta on myös paljon mistä en pidä. Lähinnä tykkään romanttisesta ja sinfonisesta tyylistä, tässä kohtaa voisi mainita bändeistä Lacrimosan, joka on ehkä ykkössuosikkini.

Harrastelen välillä milloin mitäkin: kaikenlaista taiteellistä ja luovaa säätämistä lähinnä. Olen aika esteetikko, ja se on myös se miksi goottijutut noin ylipäänsä kiehtoo. Kauniin näköiset (ja kuuloiset) asiat ovat tärkeitä. Filosofiakseni voisinkin sanoa, että se on kauneus. Kaikki mikä on kaunista itselle, on tärkeintä. Ja elämästä pitää tehdä taidetta.
Kirjoittanut: Poreileva (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2011 14:17
[b][/b] Heippa vaan minäkin olen uusi täällä.olen mäkin hiukan niin ja näin tyyppi...
en ole gootti mutta kiinnostaa erilainen pukeutuminen.olen vain hiukan arka ja ujo,mutta kyllä sit huumoria löytyy.asun jyväskylässä.minulle voi laittaa postia.olen 43v nainen mutta etsin kaiken ikäsii ystävii suomesta ja ulkomailta.
Kirjoittanut: Stimraug (Nimetön)
  • • Muokkasi: Stimraug
  • Lähetetty: 21.02.2011 09:55
Hei,
olen siviilipalvelusmies Tampereen yliopiston biologian laboratoriosta, ja täytän tällä viikolla 21, hii. Goottimusiikkia en ole kovin paljoa kuunnellut, vaikka kaikkiruokainen olenkin musiikin suhteen. Olen useimmiten innokas eliö, vaikka tietysti synkempiäkin päiviä on, kun työ/opiskelu/epäsuotavat velvollisuudet painaa päälle tai pienet ongelmat kasautuvat silminnähden kimpuksi. Gootiksi minua leimattiin heti kun ostin ensimmäiset ketju/remmi/metallivaatteeni backstreetiltä muutamia vuosia sitten. Ihastuin vain samantien niihin vaatteisiin, vaikken ennen ollut ajatellutkaan että pukeutuisin niin. Harmaana ja koleana päivänä minut saattaa nähdä tuulitakissa ja mustissa farkuissa, kun taas toisena päivänä mustassa (hieman omaperäistetyssä) pitkässä nahkatakissa ja tummassa metallivälkkeisessä asussa.

Ainoat sisarukseni, kaksi isoveljeäni, ovat minua 13 ja 15 vuotta vanhempia. Olen aina halunnut siskon..

Pelaan monenlaisia tietokonepelejä, ja jo pienestä asti pelasin Amigaa joysticki kädessä :] PS1 ja xbox 360-pelitystä olen harrastanut, mutta Amiga ja PC-pelit ovat nykyään pääosassa, jos ehtii. Omaksi huvikseni pelaan harvoja mielestäni laatupelejä, mutta tiimityöstä pidän niin paljon, että jos kaveri ehdottaa melkein mitä tahansa missä voi tiimittää, aloitan ja menen mukaan :] Strategia, räiskintä ja fantasia rpg ovat vahvinta alaani. Kysy rohkeasti jos itse kaipaat pelikaveria, sivarin ja muun ohessa yritän aina löytää aikaa tutuille ja ystäville.

Olen viettänyt rippileireillä isosena monta kesää, vaikka itse uskontohenkinen sisältö ei kiinnostakaan. Parhain hetki oli se, kun pistin ketjuvaatteet päälle Kuoleman teemapäivänä ja hain isosystäväni kanssa viikatteen läheiseltä maatilalta (120 cm pitkä terä) ja säikyttelimme rakkaita pikkuisia ikkunan takaa.

Kävin lukion IB-linjalla, ja puhun englantia lähes äidinkielen veroisesti. Opiskelin latinaa ja japania pikkuruisen.
Opiskelen fysiikkaa, mutta saatan vaihtaa lääkiksenpuolelle, en osaa vielä päättää. Tiede on lähellä sydäntä :] tai aivoja..

Olen avoin kaikenlaisille ihmisille ja teen parhaani uusien asioiden ja elämysten löytämisessä. Etsin mielenkiintoisia ystäviä alati :] Parhaista neljästä ystävästäni kolme on miehiä, mutta olen aina viihtynyt keskimäärin paremmin kauniimman sukupuolen seurassa, varmaankin erilaisten ajattelutapojen ja logiikan takia.

Ihailen suuresti upeita korsetti/nahka/pvc/latex/teatraalisia/herkullisia ()/yleisesti tummia ja kauniita asuja ja omaperäistä pukeutumista ja rohkeutta, lähinnä kaikkea pukeutumista mitä näkee gootti-, rock- ja steampunk-tyyleissä. Cosplay on myös siistiä, jos onnistuu.

Omaan joidenkin harvojen läheisten mielestä mangustin piirteitä, mutta pörröisten käpälien ei pidä hämätä, sillä idolini ja lempifantasiahahmoni on eräässä MOBA-pelissä myrkkyveitsiä heilutteleva demoni-hovinarri ^_^

Harhar.

Kysy jos haluat tietää jotain :]
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.02.2011 12:07
Tervetuloa uusille, toivottavasti viihdytte. Tutustukaa foorumin sääntöihin ohjeistus-alueella, olkaa aktiivisia ja niin päin pois.
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2011 13:08
Heipä hei vain kaikille

Olen uusi, itseasiassa vasta tänään kirjautunut jäsen ja hiukan pelonsekaisin tuntein päätin pienen esittelyn itsestäni tehdä Foorumeita on tullut stalkattua jo useamman vuoden ajan, mutta jostain syystä vasta nyt sain tunnuksen tehtyä.. Omat "pahimmat" synkistelyvuodet ovat jo takanapäin ja kerettiin sitä tuossa vuodenpäivät olla jo lähes taviskin. Nyt on kuitenkin pikkuhiljaa alkanut tyyli muuttua takaisin synkempään, koska tajusin sen olevan kaikista eniten "oma juttu". Tosin, ihan kaikki teinikuutti aikana koetut tyylikokeilut eivät enää nappaa, vaan tyyli on nykyään aika yksinkertaistettu versio entisestä.

Ikää minulta löytyy 20 vuotta ja tällä hetkellä toimitan Jyväskylässä. Luultavasti pysyn täällä vielä useamman vuoden, vaikkei mikään lempparikaupunki olekaan. (Tampere )
Päiväni kuluvat yleensä netissä haahuillen, musiikkia kuunnellen ja elokuvia katsellen. Valokuvausta tulee myös jonkun verran harrastettua, ei tosin niin paljon kuin ennen. Musiikkimakuni on aika laidasta laitaan, mutta sitä raskaampaa tulee silti eniten kuunneltua. Elokuvista nappaavat erityisesti fantasia-, sci-fi ja jännitysleffat!

Uusin ihmisiin on aina ilo tutustua ja ehkä täältä voisikin löytyä enemmän samanhenkistä porukkaa.
Kirjoittanut: Stimraug (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2011 07:00

Lainaus: Vampiric

Elokuvista nappaavat erityisesti fantasia-, sci-fi ja jännitysleffat!

Sama minulla, fantasia, sci-fi ja kauhu on parasta
Kirjoittanut: Arpaix (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2011 14:17
Hyvää päivää.
Olin tämä forum löytänyt kun olin etsinut suomalaiset lähdöt netissa. Anteeksi minun gramatiikka,mutta Suomessa asun vasta 10 vuotta, Savossa, ja kotoisin olen Carcassonnesta- se on hyvin vanha keskiaikainen kaupunki etelä Ranskassa, yli 800km Pariisista, Espanjan rajalla.
Tässä tietoja minun sivuilla: http://www.occitanie-cathare.com/
Meillä päin on tunettu perinteinen gnostinen, dualistinen uskonto- le catharisme /kataarismi/. Uskonnoltaan olen kataari, ja harrastan myös spiritismia.
Kataarilaisuudessa olin myös kirjoitanut sivussa minun opettajasta Yves Maris, http://www.chemins-cathares.eu/
Minun harrastukseni ovat uskonto, spiritismi, kissojen hoito, keski-aikaa, historiaa.
Suomessa minulla ei ole ketään kuka olisi kuunnostunut samoista asioista, vielä asun syrjä seudulla, Suomeen tulin avioliiton kautta. Olen 39v, nainen.
Olen myös facebookissa nimeltään Inger Keränen. Voitte katsoa minua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!