Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.02.2011 14:35

Lainaus: Arpaix

Hyvää päivää.

Tervetuloa foorumille, toivottavasti löydät täältä samanhenkistä seuraa! Katsothan sääntömme täältä:
http://www.gootti.net/keskustelu/2_2800_0.html
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.03.2011 15:50

Lainaus: Arpaix

kotoisin olen Carcassonnesta- se on hyvin vanha keskiaikainen kaupunki etelä Ranskassa, yli 800km Pariisista, Espanjan rajalla.
Tässä tietoja minun sivuilla: http://www.occitanie-cathare.com/
Meillä päin on tunettu perinteinen gnostinen, dualistinen uskonto- le catharisme /kataarismi/. Uskonnoltaan olen kataari, ja harrastan myös spiritismia.
Kataarilaisuudessa olin myös kirjoitanut sivussa minun opettajasta Yves Maris, http://www.chemins-cathares.eu/

Joo, mäki oon lukenu Kate Mossen kirjat Anteeksi vaan skeptisyyteni, mutta kun nämä on niin Labyrintistä, paikat ja nimetkin. Että silleen ...
Kirjoittanut: Solitary (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.03.2011 01:47
Hyvää yötä kaikille!

Olen 18v mörkö mies keski-pohjanmaalta. Jonka elämään kuuluu tällä hetkellä musiikki,
matelijat,maalaus,piirtäminen, eräjormailu(metsäretket) , liian syvällisten ajattelu, sekä jonkinlainen vaatteiden värkkäys.
Luonteeltani olen yleensä kovin sosiaalinen, mutta erakko kausiakin kyllä löytyy, Enimmäkseen pahan paniikkihäiriön takia, joka rajoittaa kyllä pahasti sosiaalista elämää. Etenkin keikoilla käyntiä Alkoholia en nykyisin enää käytä(ainakaan paria viinilasia enenpää), mutta tupakkaa menee senkin edestä.
musiikki makuni koostuu enimmäkseen The Cure:sta, Sisters of the mercy:stä, Bauhaus:sista sekä Voltairesta. Kämpässä on "seurana" neljä käärmettä, mutta muuten tuppaa olemaan tosi yksinäistä Koulutusta ei löydy sitten peruskoulun koska töihin pääsin marssimaan siitä suoraan. Mutta tarkoituksena onkin hakea piakkoin Rovaniemelle opiskelemaan. Ai niin, Jos jollain on sisäpiiri tietoa roista asuinpaikkana niin otan ilomielin vastaan

Ps. Pyydän jo tässä anteeksi kirjoitus virheitäni

Kiitän ja kumarran.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2011 10:04
Tässä kun kattelin näitä esittelyjä niin en omaani löytänyt, jos se täällä on niin pitänee pyytää anteeksi doublepostia. Anyways;
Molen 17v naispuoleinen olento Helsingistä. Tänä vuonna tulee 18 täyteen, eli -93 olen syntynyt. :3
Musiikista; metallit/hevit/rockit menee, industrial sekä futurepoppia löytyy kaikkia soittolistalta.
Tällä hetkellä opiskelupaikkana on Maker Academyn meikkaaja-maskeeraaja-linja(kinda... weird for a gothic person, aye?) ja aiemmin olen ollut lukiossa yhden vuoden verran. Lukio loppui kun ei kiinnostanut se kuiva asioiden kertaus ja tylsä kokeisiin lukeminen.
Ulkonäöstä sen verran, että tukan väri vaihtuu about kerran kuukaudessa. Tällä hetkellä haalistunut sininen väri, uudelleenvärjäys tänään. Käytän yleensä cyber-henkisiä vaatteita, vaikka joskus tulee into laittaa pitkä ja musta hame sekä pitkähihainen ja musta korsetti. Hiukan sekakuuttiutta ilmassa siis. Jos Helsingissä asuvia löytyy niin Kampin läpi kävelen pari kertaa päivässä, että sieltä voi bongata aika helposti. Helpoin tapa tunnistaa on etsiä lyhyttä, sinistä tukkaa, pitkää mustaa kangastakkia (jonka selässä on nauhat) sekä kahta laukkua kantavaa oliota. Perheestä sen verran että tällä hetkellä on äiti ja kaksi siskoa(isä kuoli viime vuonna mutta emoilemaan en ala) sekä tuollainen pieni koiruus. Also I like to use english in my texts. This is because of my hobby(WoW. What a surprise) and also it seems to be easier for me to express myself when I speak english. My english isn't even nearly perfect so I apologise for the errors/mistakes I make. End of case ja näin pois päin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.03.2011 11:27
Tervetuloa myös Neminessille! Tutustuhan foorumin sääntöihin, mikäli et niin jo ole tehnyt: http://www.gootti.net/keskustelu/2_2800_0.html

PS: Despite the fact that I understand your love for the English language more than well, and it's fairly common for us Finns to hold a proficiency in it, we do prefer the vast majority of the users' post texts to be in Finnish. Hope you don't find this too toilsome.
Kirjoittanut: Moonstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2011 18:34
Hei!

Oon 18v tyttö etelä-suomesta, ja en oo mitenkään gootin näkönen, enemmänkin rokkari, mutta tykkään goottityylistä Se on ihanan näköistä, ja joskus vuonna nakkimuusi itsekin sitä välillä toteutin, mutta nyt jäänyt vähemmälle. Silti tulin tänne juttelemaan!
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.03.2011 21:16
Moi!

Kipeän käden vuoksi en voi tehdä oikein muuta, kuin roikkua netissä, joten päätin vihdoin itsekin rekisteröityä. Sivustoa olen seurannut aikani (Varsinkin etusivun tulevia levyjä, sillä olen itse liian laiska etsimään sen laajemmin), mutta nimeä en ole listalle saanut aikaan ihan vain siksi, etten tiedä, riittääkö sanottavaa. Nythän nähdään

Musiikillisesti fiilistelen pitkälti välillä neo classical ja dark folk - Dark Sanctuarysta Tenhiin, mutta myös genren juuristo on hyvässä kuuntelussa. Doom metallia tulee myös korviin ahdettua, muttei bluesissakaan ole vikaa. Olen tummien soundien mies, mutta pirteä sellainen. ja tuleehan tuota kaikenlaista muutakin stereoissa pyöritettyä, mutta vähemmissä määrin.

Rahaa tienaan tehden milloin mitäkin duunia, mutta jonkinlaisena tulonlähteenä pitää kai kuvataidekin nykyään mainita, vaikka vierastankin sanaa taiteilija. (http://lokki-kuutamo.deviantart.com/ <- tuolla nyt jotain digitalisoitunutta tuotantoa kiltiltä osastolta, pitkälti surrealismia) Runouttakin tuotan, mutta sillä saralla en ole saanut muuta aikaan kuin muutaman juoman Aikomus olisi vielä opiskella.

Yleisesti olen vuosimallia 87, eli 23 vuotta vielä syksyyn. Rakastan goottista estetiikkaa, vaikka asuntoni näyttää käytännön syistä lähinnä räjähtäneeltä Ateljélta. Unelma olisi asunto, josta yhden huoneen voisi pyhittää taideräjähdykselle. Ei tarvitsisi hulluna siivota jokaisen vierailu-ilmoituksen jälkeen :P Persoonana todellisella puolella kuvaruutua olen kai jonkinverran räiskyvä ja näkyvä, vaikkei aina huvittaisikaan, mutta kaikkeen on totuttava. Kahvista pidän, kuten myös kissoista. Musiikkia on hyvä hengittää ja elokuvia katsoa (suosikit löytyvät Aasialaisista tuotannoista. Wong Kar Wai on kunkku Chunkin Express:n ja Fallen Angels:n kanssa)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.03.2011 21:35

Lainaus: Morgan Blood

Kahvista pidän, kuten myös kissoista.

Tuo onkin hienoa. Tervetuloa foorumille, toivottavasti löydät mieleistä juttuseuraa
Kirjoittanut: Dead boy (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2011 20:51
Hei!
Päätin sitten minäkin kirjautua tänne. Olen kolmikymppinen mies Porista. Juuret on lähinnä punkissa, mutta musiikkina goottirock/industrial on ollut rakasta teinistä asti. Lähinnä uteliaisuudesta haluan katsoa löytyykö täältä saman mielisiä ihmisiä. Jos musiikkimaulla on jotain väliä niin se liikkuu tässä osastossa: Mission, Fields of the nephilimin,Death in June,Sol Invictus,Musta Paraati,Cure,New order,Varjo,Silent Scream,Siuxie,London after midnight,Alien sex fiend,Dead can dance,Pimentola,Billie Holiday,Diamanda Galas ja lukuisia muita genrerajoihin katsomatta. Ihmisenä olen rauhallinen ja sarkasmiin taipuvainen. Tällä hetkellä kirjoitan ammatikseni, mutta työsopimus on juuri loppumassa joten tulevaisuus on auki. Ei kai tässä muuta. Jatkot!
t.Sami
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.03.2011 18:12
Tervetuloa minunkin puolestani uusille jäsenille! Toivottavasti viihdytte. Toivottavasti osa teistä myös rohkenee saapua miitteihin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit