Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: riotstar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.12.2011 16:06
Hei.

Olen reilu parikymppinen satakuntalainen (cyber)goottiudesta kiinnostunut nuori tallaaja. Vielä tämänkin ikäisenä esittäytyminen on äärettömän vaikeaa minulle, kun ei tiedä mitä pitäisi kertoa.

No musiikki on minulle tärkeä osa elämää ja olen myös tämän suhteen todella avara jonka ansiosta voin kuunnella musiikkia ihan iskelmästä heviin ja hevistä poppiin. Läheisin kuitenkin kaikista musiikin genreistä minulle osoittautuu rock.

Vapaa-ajallani jota minulla on paljon, tykkään tuhlata sen hengailemalla kaveri(e)n kanssa, kuin myös kotona lagaamalla ja tuijottelemalla telkkua tai tietokoneen ruutua. Joskus myös luovuus ottaa minusta vallan ja näin ollen saatan tehdäkin jotain luovaa esim. piirrän tai muokkailen kuvia.
Kirjoittanut: Malkavian (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2011 14:08
Moi.
Olen 15-v poika Uudeltamaalta ja tutustuin vastikään goottikultuuriin tarkemmin. Huomasin, että suurin osa asioista sopii minuun täydellisesti, mutta toisaalta mikäli olen ymmärtänyt oikein niin goottikulttuurissa on vain pari "Kulmakiveä", joiden pitäisi olla suurinpiirtein kunnossa ja loput perustuu ajatusmaailmaasi ja siihen, että millaiseksi tunnet itsesi. Mutta nyt meni heti offiksi...Jatketaan Pidän rock-ja (jostakin) metallimusiikista, mutta goottirockista en pidä ja sen voin sanoa suoraan ja häpeämättä, koska joillekin "oikea" musiikkimaku näyttää olevan melkoinen pakkomielle ja välttämättömyys. Olen vakuuttunut, että goottikulttuuri menee paljon syvemmälle kuin musiikki ja että estetiikka ja ajatusmaailma ovat paljon tärkeämpiä. Kuuntelen monenlaista musiikkia, kappaletta valitessani en genreä katso, vaan kuuntelen ja perustan päätökseni siihen. Olen melko luova, mielikuvitustani on kehuttu useaan otteeseen vaikka siinäkin on tälläisiä on-off vaihteluja. Välillä keksin ja kuvittelen mitä ihmeellisimpiä asioita, toisinaan ajatus kulkee hitaammin kuin humalainen kilpikonna. Olen mielestäni melko ujo, vaikka tarvittaessa osaan kyllä avata suuni ja voin taata, että sen teen jos huomaan jotakin vääryttä. Olen ystävällinen ja useimmiten kohtelias. En hermostu helposti ja olen kärsivällinen ja suvaitsevainen. Pidän sumusta ja sateesta (varsinkin yhdessä) ja pimeydestä. Olen siis melko uusi "goottiudelle", mutta uskon vakaasti löytäneeni oman juttuni ja tähän mennessä ajatus tuntuu hyvältä, vaikka goottivaatteita ei ole juurikaan tullut vielä käytettyä. Hienona merkkinä pidän sitä, että värjäsin hiukseni mustiksi ja heti tuntuu omalta itseltään. Mutta joo, voisinhan jatkaa pidemmällekin, mutta parempi lopettaa nyt ennen kuin olen kirjoittanut kokonaisen romaanin
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2011 21:11

Lainaus: Malkavian

Moi.
etc.

Siitäkin huolimatta että inkvisitiomme vihaa one-linereita, sanon vain: I approve that name!
Kirjoittanut: Malkavian (Jäsen)
  • • Muokkasi: Malkavian
  • Lähetetty: 22.12.2011 11:29

Lainaus: Blackrat

Siitäkin huolimatta että inkvisitiomme vihaa one-linereita, sanon vain: I approve that name!

Hienoa, ei oma nimesikään huono ole Älköös nyt niin paljon vihatko niitä one-linereita, täytyhään mun jollain tavalla tervehtiä ;D
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2012 21:58
Terppa!

Täällä ois nyt tämmönen noin 18 kesäinen opiskelijantapainen likka. Hetkisen foorumia vakoiltuani päätin liittyä iloiseen seuraanne. Ja nyt uskaltauduin jo pistämään viestiä (hyvä minä!)..

Jos nyt itsestäni jotain kertoisin, niin sanoisin, että. Hmm. Siinäpä se suurinpiirtein. Musta on vähän hassua kertoa itsestäni. Sanon sitten kun keksin jotain tärkeää kerrottavaa. Ehkä.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.01.2012 14:20

Lainaus: Malkavian

Olen vakuuttunut, että goottikulttuuri menee paljon syvemmälle kuin musiikki ja että estetiikka ja ajatusmaailma ovat paljon tärkeämpiä.

Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2012 11:43
Hello goottifoorumi!
Täällä kirjoittelee 15 vuotias nuori naisen alku.
Kerrotaas nämä "tärkeimmät asiat". Elikkäs olen gootti/ cyber henkinen ihminen.
Asun Joensuun lähellä. Aikaani kulutan usein miten piirtämisellä, kamujen kaa hengailemalla, koneella dataamassa, blogia päivittelemässä.
Persoonalta olen luovettava,humoristinen, pervo (Kavereiden mielestä), iloinen, välillä olen myös varautuva ihminen.
Olen tällä hetkellä 9 luokkalla, ja tulevaa ammattia olen miettinyt ja pähäillyt.
Tykkään kaikesta erinlaisesta ja synkkästä. Rastat, ja neon värit ovat proo
Mutta ei tässä enempää.
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2012 22:58
Moikka vaan!
Tänne nyt sitten astui pian 17-vuotias nuori nainen.
Olen enimmäkseen tyyliltäni gootti ja pidän nykyään enemmän hameista.
Asun Lappeenrannassa, mutta opiskelujen perässä olen muuttanut Ruokolahdelle.
Harrastuksiini kuuluu säbä, ratsastus, lenkkeily, laulaminen ja basson soitto.
Olen luonteeltani luotettava, puhelias, huumorintajuinen ja välillä ujo.
Opiskelen tällä hetkellä lastenohjaajaksi ja tätä alaa on jo käyty puoli vuotta!
Haluaisin saada joskus rastat hiuksiini ja pidän muutenkin nykyään koko ajan enemmän synkästä tyylistä!
Koitan erottua parhaani mukaan kaveriporukastani ja olen koittanut olla erilainen kuudennesta luokasta saakka, se on nyt kumminkin alkanut jo sentäs toteutumaan! Tulkaa ihmeessä juttelemaan mulle
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 02:00
Heippa hei!!
Hyytävä tervehdys Suomen Lapista 24-vuotias neitokainen Torniosta liittyy seuraan.
Harrastuksiin kuuluu tankotanssi, ompelu, korujen tms. väsääminen, yleinen häröily ja paheennuksen aiheuttaminen kanssaihmisissä. Sisustus ja remppaaminen myös kuuluu aktiviteetteihin, ostin pari vuotta sitten oman luukun jota oon rempannu mieleiseksi (mulla on mm. punainen makuuhuone, musta keittiö pinkeillä seinillä ja seinissä tietty mustia lepakoita. ja musta/violetti olohuone )
Olen aina pukeutunut erikoisesti ja ollut oman tien kulkija. Tämä lähtee ihan kotoa, vanhemmat on molemmat olleet punkkareita nuoruudessa (ja on tavallaan edelleen ) ja isi on sanonut että ei koskaan kannata kasvaa "aikuiseksi", koska "aikuisena" on tylsää.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 08:42

Lainaus: ShaDow87

isi on sanonut että ei koskaan kannata kasvaa "aikuiseksi", koska "aikuisena" on tylsää.

Isäs on viisas mies

Mulla on ollu kans remppaa tekeillä, olkkarissa seinän maalaamista videotykin kuvaa varten. Mut toivoisin joskus kans että pääsisin ihan omaa kämppää laittamaan(asunut vaan vuokralla koko ikäni). Olen siis hieman kateellinen sinulle ShaDow87 kun olet päässyt tekeen sisustusta mieleiseksesi ilman että joku vuokranantaja hengittää niskaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit