Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.02.2012 09:52
Tervetuloa uusille nassuille! Olkaahan siis tunnettuun tapaan aktiivisia ja tutustukaa foorumimme sääntöihin huolella täällä: http://www.gootti.net/keskustelu/2_2800_0.html
Kirjoittanut: Oxymoron (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Oxymoron
  • Lähetetty: 09.04.2012 01:09
Heipä hei
Uteliaisuuttani joinin foorumille, jospa täältä löytyisi tälläiselle korvessa asuvalle tietoa tulevista tapahtumista jne. Ikää on jo 29v. ja olen naaraspuolinen. Vapaa-aika menee lähinnä perheen ja elikoitten kanssa puuhastellessa.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.04.2012 22:53
Terve taas oi Gootti.netin hilpeä väki! Päätin ilmestyä tänne uudestaan pienen hiljaiselon jälkeen, ja ajattelin pienen esittelyn olevan paikallaan Eli olen 17-vuotias tytön tylleröinen Leprasta ja opiskelen tällä hetkellä käsi- ja taideteollisessa. Pidän todella paljon vanhoista autoista ( johtunee siitä, että olen kasvanut autojen keskellä), kuuntelen musiikkia ja luen mielelläni.
Kirjoittelen sitten paremmalla ajalla enemmän infoa itsestäni
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nylon
  • Lähetetty: 30.04.2012 23:30
Hei kaikki!

Minä olen ulkomaalaistaustainen miespuolinen henkilö. Olen asunut lähes koko ikäni Suomessa, mutta elämäni aikana olen ehtinyt asua milloin missäkin maassa. Ikää on kertynyt 28 vuotta. Kuvani on ohessa.

Teen toimistotöitä ja asun yksin, tai no kaksin jos konnani lasketaan mukaan. Nopsa on vilkas viikari, eihän sen perässä pysy kukaan. Nopsa on paras kaverini. telmimme usein. Kavereita ei ole paljoa kertynyt työkavereita lukuunottamatta. Kotona vietän aikaani monesti.

Olen osa-aikainen pimeilijä. Olen vasta hiljattain ihastunut korpin sävyihin ja viihdyn niissä toisinaan. Pukeudun melko normaalisti, mutta vaatekaapistani löytyy pimeempi hylly erikseen. Kotona sillon tällöin pidän viittoja niskassani ja muutoinkin mustanlaisia vaatteita. En ole vielä tullut täysin "kaapista ulos" tyylini kanssa. Pelkään että työpaikalla vieroksuttaisiin uutta olemustani. Siksi korppeilen viikonloppusin kun olen yksin. Vanhempani eivät tiedä erikoista mieltymystäni ja asuvat onneksi sen verran kaukana ettei yllätä minua.

Pidän musiikista paljon ja lauleskelen yksinäni. Minulla on todella hyvä lauluääni, mutta toistaiseksi harrastustasolla laulan.

Innolla tutustun tähän foorumiin lähemmin ja toivottavasti saan paljon mukavia ystäviä täältä.
Kirjoittanut: Yöperhonen (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2012 14:19
Moiii Oon 24-vuotias goottityyliä rakastava nainen, siksi rekisteröidyin foorumille ihan mielenkiinnosta
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 13.05.2012 11:16
Olenhan minäkin aika uusi, niin jospa laittaisin tänne jotain esittelyä tulemaan:

Olen siis vasta 16-vuotias cybergootti, eli omaan aika värikkään tyylin ja mielikuvituksen. Sukupuoleltani olen ihan nainen, ja muutenkin perin feministinen gootti. Luonteeltani olen aika sympaattinen vanhus, sarkastinen hölmö ja tyhmänrohkea höpönassu

Lempi...
...värini: Punainen
...ruokani: Italiankeitto ja Makaroonilaatikko (aika perus), Meksikolainen
...herkkuni: Salmiakki- ja Mansikkajäätelö, Fanta, Lakritsi, Pannacotta Konjakkikaramellikastikkeen kera
...eläimeni: Kissa, koira, iguaani, tiikeri, PINGVIINI, mustarastas
...musiikkiani: Nyt menee ihan laidasta laitaan, mutta kyllä tuo Depeche Mode, Scooter, 2ne1
ja VNV nation ovat jo kauan olleet lemppareitani. Eli aika värikäs musiikkimaku minullakin ;D
...harrastuksiani: Puutarhanhoito, lenkkeily, värittäminen, musiikki ja joutavuuksien puhuminen
Kirjoittanut: Bullit (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2012 11:48
Notta päivää että pätkähti, mie oon tällänen savolainen 29wee ukonturjake. Harrastuksiin kuuluu kaikki mikä pärisee ja haisee bensalle, erityisesti prätkät ja toki musiikki on lähellä sydäntä. Viimeaikoina on alkanu korvaa miellyttää industrial tyylin musa jonka seurauksena ajattelin tänne regata ineksiin, tiedä vaikka löytyy lisää uudenlaista ja mielenkiintoista musiikkia.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2012 21:17
Iltaa.
No minä olen nyt melkein 14-vuotias tyttö Jyväskylästä.
Tyylini nyt ei kauhean goottia ole (reisitaskuhousuja ja jotain puvuntakkeja ) mutta mustaa kuitenkin ja meikkiä kuluu.
Kuuntelen vähän kaikkea musiikkia. Tällä hetkellä eniten kuuntelussa Marilyn Manson.
Soitan bassoa ja laulan ja piirrän +keräilen levyjä ja muuta fanikrääsää eri bändeihin liittyen.
Huhhuh, eka viesti. toivottavasti meni oikeaan paikkaan.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.06.2012 02:06
Terve!
Täällä on tämmöinen 13-vuotias häpeämätön kakara joka ei näytä yhtään kootilta. Ehkä enemmänkin hevarinpennulta.(hevarinpennulta? e_O) Tai no se riippuu mihin rytkyihin jaksan verhoutua. Verbaalinen ulosantini on myös erittäin (köh!) selvää. Asun Etelä-Suomessa vanhempieni ja ihanan (ei ivallisuutta ilmassa!) isoveljeni kanssa, joskin olemme juuri muuttamassa. Unirytmini on verrattain mielenkiintoinen. Olen myös paljon rennompi kuin miltä vaikuttaa tämä on vain pirun virallinen esittäytyminen jossa lupaan noudattaa foorumin sääntöjä ja totella kiltisti foorumin valvojia jne. (Lisäksi kellonaika saattaa vaikuttaa asiaan.)
No mutta joo, moikka.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.06.2012 13:40
Uusia foorumilaisia taas ilmaantunut. Hienoa ja Tervetuloa kaikille!
Olkaahan aktiivisia niin saadaan keskustelua aikaan ja muistakaahan vilkaista nämä :URL
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit