Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: iris (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.07.2012 15:03
Synkkä tervehdys kaikille!
Olen 3-kymppinen musta neito ja lähdin kurkkaamaan tänne löytyiskö juttuseuraa, ajatustenvaihtoa ja uusia sävyjä mustaan. Äiti sanoi mulle teini-iässä että kyllä sulta tuo musta kausi tuosta pian loppuu ja siirryt takaisin oikeisiin vaatteisiin. Väärässä oli, ei kun vaan synkkyys syvenee! Kroonisista synkistelyistäni huolimatta olen vakuuttunut siitä, että elämä on kaunista ja elämän arvoista pienten ja kauniiden juttujen & hetkien takia. Mulle voi laittaa yksäriä tai haastaa keskusteluun tms. Vaikka olen pelottava, en pure.
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.07.2012 14:30
Heips!
Muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen päätin palata tänne. Vanhat viestini olen kirjoitellut joskus 13-vuotiaana, joten älkää antako niiden häiritä, jos käytte stalkkimassa kukahan kumma tuo Aristosa on :'D

Olen siis 16-vuotias, syksyllä lukion aloittava tyttö. Olen kirjoilla Ylöjärvellä, mutta todellisuudessa asun jossain aivan muualla (joulun jälkeen toivottavasti vakituisesti Helsingissä.)
Harrastuksiini kuuluvat kirjoittaminen, ompelu, musiikki monella tapaa sekä kaikenmoinen muu taiteilu maalaamisesta valokuvaamiseen. Pidän kovasti historiasta, muinaissuomalaisesta mytologiasta, suomen kielestä ja matematiikasta. Rakastan kaiken uuden oppimista. Tämän kaiken ohella litkin teetä, se on intohimoni.

Musiikkimakuuni on hyvin laaja, mutta jos last.fm:sta katsotaan, niin listan kärjestä löytyvät mm. Lareine, Malice Mizer, Indica, Emilie Autumn, Edith Piaf ja Kate Bush. Pidän myös klassisesta musiikista ja tykkään soittaa sitä itse klarinetilla.
Pukeutumisen osalta olen kameleontti. Yleensä pukeudun lolitaan, mutta toisinaan myös "normaaliin" mekkoon tai hameeseen. Vaatteissa lempivärini ovat musta, punainen ja violetti.

Siinä kaikki tarpeeksi oleellinen minusta. Toivon, että tämän myötä oikeasti aktivoidun täällä, heh :'D
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2012 00:25
Kuolonenkeli on 13-v tyttö Itä-Helsingistä ja melko tuore gootti. Alahaaran tyylin ei ole vielä vakautunut ja vaikutteita tulee monista esim. cyberistä. Kuolari pitää fantasiasta ja rakastaa lukemista, Harry Potteriesta tietää kaikki pilkkua myöten . Lukee myös mangasarjoja, lempparina Fullmetal Alchemist. Harrastuksina löytyvät streetdance ja kuvataidekoulu jota meneillään 6. vuotta.
Kaikki taide piirtämisestä lavataiteeseen ovat lähellä sydäntä ja idolina Marilyn Manson hienojen taulujen ja videoiden kautta, taiteilijana koen miehen . Eläimistä pidetään kotona kissa ja "kääpiö"luppakorvakani 7 ja 3vuotta, jos eläinrakkaita kiinnostaa myös edesmenneen kääpiöhamsterin hautakivi löytyy lipason päältä. Goottityyliin uskaltanut pukeutua oikeiden kavereiden löytämisen ansiosta, seura, jossa Kuolonenkeli uskaltaa olla oma itsensä. Musiikkimaku on niin laaja skaala, että siitä nyt on vaikea valita parhaat, mutta lemppareina mainittakoon suomen Poets Of The Fall, PMMP, Herra Ylppö & Ihmiset ja sitten muunmaan Nightwish, MM ja YouTuben Cimorelli & Nightcore
mainittakoon vielä, että vihaan nokkahuilun soittamista
eiköhän siinä ollu tärkeimmät ainii... olen kouluni ainoita gootteja... (kaikki piilottelee jossain koloissaan...) käyns siis Itäkeskuksen peruskoulua next 7th class
Kirjoittanut: Zero Hassle (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2012 04:45
öö.. hei. Yks tällänen hämärä mieshahmo vaan, kakskytkaheksan vee ja pääkaupungissa asuu. Taidan olla tuttavapiirissä nykyään melkolailla ainoo 'pimeempi' tyyppi joten ajattelin vähän loungailla täällä sitten kun ehtii josko ns. samanhenkisiin tutustuis vaikka esim musiikin kautta joka on melkeinpä mun elämän isoin sisältö, sekä nauttiminen että tekeminen - ja kenties muita kauhu- ja sarjakuvafriikkejä täällä esiintyy myös..? anyway, terppa vaan teille
Kirjoittanut: Cuilpantielh (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.07.2012 09:10
Heips! Tällänen Tamperelainen outo olento ilmoittautuu!
Ikää kertynyt kiitettävästi, nyt ollaan sentään jo yli kaksikymmentä fyysisesti - henkisesti ikää tuntuu olevan huomattavasti enemmän. Cuilpantiel on Tolkienin haltiakieltä ja tarkoittaa: Full of Life, kuvaa minua oikein hyvin.
Kesäisin minut löytää hylkeen tavoin rannalta, pidän vedestä ja uimisesta, enkä millään tahdo tulla sieltä pois kun kerran pääsen veteen. Olen aika arvoituksellinen, kun ystävät sanovat usein, että vieläkin löytävät musta uusia piirteitä vaikka ollaankin tunnettu jo vuosia.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2012 06:07
Oohhh, uusia sieluja!
Kirjoittanut: Misericor (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2012 14:28
Örs! Kai sitä pitää jättää itsestään jälki heti näin alkuun. Etelä-Pohjanmaalla on tämän miehen majapaikka ja ikää on sopivasti 20-30 välimaastossa. Goottiutta en itsestäni miellä, pikemminkin perinteistä metallikulttuuria tai no ei koskaan mitään perinteistä, vaan lisämausteen tuo kristillinen näkemys maailmaan.
Entä mikä ajoi tänne? Lyhyesti: Lumous.

Tietoa tulevista keikoista, bändejä (varsinkin itselleni uusia) ja joskus jopa joku hieno vaatekappale tai kauan etsimäni levy...niitä uskon tätä kautta löytäväni
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2012 18:34
Hui, jospa minäkin ilmottaudun..
Hei vaan kaikki!
Olen 19-vuotias juuri Turkuun muuttanut synkiö. Rakastan taidetta ja kissoja. Kissanäyttelyissäkin käyn toisinaan ja joskus maalailen tauluja. Rakastan myös musiikkia, lemppareitani ovatkin Hocico, Funker vogt, Unter null, Mind.In.A.Box jne..
Tulin katselemaan olisiko täällä kuolleiden joukossa jotakin elämää..
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 15:07
Hei kaikille! Olen uusi täällä. Olen 14-vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Musamakuuni kuuluu Lady GaGa ja Emilie Autumn. Pukeudun vain mustaan ja rakastan kaikenlaisia goottimekkoja ja hienoja mustia pitsejä. Koulussa monet kiusaavat minua pukeutumiseni takia; he huutelevat kaikenlaista ja yhteen aikaan he heittelivät minua 5-senttisillä. Mutta en välitä huutelijoista, sillä tärkeintä on, että olen oma itseni! Ykkösharrastukseni on pianonsoitto. Olen suorittanut keväällä 2011 pianonsoitosta perustutkinnon 3/3. Musiikinteoriassa olen pidemmällä. Laulan myös kotona ja tykkään säveltää. En voisi elää ilman musiikkia! Lemmikkinä minulla on akvaariokaloja.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 22:16
hei!
olen uusi joten kukaan ei vielä tunne mua.

eli olen tytön tyllero ylä-asteella melekein lapin rajalla.
no..vasta viime aikoina innostunut gootti hommasta,mutten oo mikään yliampuja.
musiikkimaku on:
-Michael Jackson (pop)
-Criss Angel (industrial rock)
-KoRn (nu-metal)
joo.......pyyän ettei sit kommenttia musiikki maustani

harrastukset:
-piirtäminen
-kirjoitus
-lukeminen (varsinkin parapsykologia )
-taikatemput
-meikkaus/maskeeraus,vatteet yms.
-kirjekamut (niitä on melekein 100)

mitä muuta?
-nimimerkkini on muunnos lempinimestäni (kerron siitä vaikka joku toinen kerta)
-oon kova opiskelemaan (9.3 keski arvo)

eli tässä pikkusen musta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit