Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Darkside ry.

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:25
Klavier, uskon graafikolle löytyvän hommia tämänkin yhdistyshomman kautta! Suosittelen sinua lähentelemään poisonia vaikka yksityisviestitse. Oma-aloitteisuus tuskin on pahitteeksi tässäkään tapauksessa. Yritän nyt vähän naittaa sinua näille yhdistysvirkamiehille, että näin:

Muuten poison, saavatko lahjoituksen jättäneet henkilöt jonkun jäsenkortin tai -passin? Klavier osoo tehdä ainakin graafisen puolen juttuja dokumentin ulkoasua varten.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:29
Mä haluun mun jäsenkorttiin semmosen mustan goottineposen Hehhehhee...että ihan vink vink Klavier jos suunnittelet ulkoasua niihin kortteihin
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.12.2008 11:57

Lainaus: kuopassa

Klavier, uskon graafikolle löytyvän hommia tämänkin yhdistyshomman kautta!

Joo, sinuun otetaan varmasti yhteyttä, kun saadaan tätä hommaa liikkeelle. Lehden saitilla on vielä runsaasti tehtävää.

Lainaus: kuopassa

Muuten poison, saavatko lahjoituksen jättäneet henkilöt jonkun jäsenkortin tai -passin?

Joo, olen itsekin ajatellut, että jäsenet saisivat jonkin passin. En vaan oo vielä ehtinyt viedä ajatusta loppuun.
Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2008 00:02
Hee, kiinnostaisi kyllä kovasti.
Saa ottaa yhteyttä jos tekemistä löytyy ! Kerron mitä osaan ja toivottavasti löydetään jotain hommaa.. :)

Lainaus: MustaHukka

Mä haluun mun jäsenkorttiin semmosen mustan goottineposen Hehhehhee...että ihan vink vink Klavier jos suunnittelet ulkoasua niihin kortteihin

Sure thing ;D
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.12.2008 02:28
Eikös se päätetty aikanaan niin, että lahjoituksen antaneet saa joitain vuosia olla ilmaisjäseninä?
  • Lähetetty: 18.12.2008 12:35

Lainaus: Ninni

Eikös se päätetty aikanaan niin, että lahjoituksen antaneet saa joitain vuosia olla ilmaisjäseninä?

Joo, niinhän se päätettiin.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.12.2008 14:14
Noniin tämän siitä saa, kun ei sivuilla kovin usein enää vieraile. Loistavaa, että meillä on nyt sitten oma yhdistys.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 18:31
No viitsiikö sitä sitten kysyä, että kuka ja milloin voi sitten pyrkiä jäseneksi tähän yhdistykseen? Varmaankin poisonilta pitää tätä yksärillä udella?
  • Lähetetty: 06.02.2009 18:28

Lainaus: Breviary

No viitsiikö sitä sitten kysyä, että kuka ja milloin voi sitten pyrkiä jäseneksi tähän yhdistykseen? Varmaankin poisonilta pitää tätä yksärillä udella?

Sorry, en ollut huomannut tätä viestiä.
Kuka tahansa voi liittyä pientä jäsenmaksua vastaan, kunhan saadaan avattua yhdistykselle tili, ja tietenkin jotain toimintaa ensin, niin että liittymisessä on jotain iloa! Olen miettinyt esim. sellaista että jäsenet saisivat vähän alennusta joistain gootti-kaupoista, mutta en ole vielä ehtinyt sitä kyselemään kauppiailta. Ja muutakin toimintaa, voitte vaikka kekseliäät ehdottaa
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2009 21:46
Vau, kuulostaa erityisen hyvältä! Kiitoksia tiedosta
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit