Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Darkside ry.

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.05.2009 11:13

Lainaus: poison

Sääntömääräinen kevätkokous pitäisi pitää, ja toimintaa suunnitella

Tuutteko tänään miittiin niin voidaan jutella näistä asioista? Pitää sopia se päivä kun tuun käymään, kun teillä ei oo muuta menoa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 12:42

Lainaus: Ninni

Tuutteko tänään miittiin niin voidaan jutella näistä asioista?

Ei ola tulossa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.05.2009 19:34

Lainaus: poison

Heetterikin voisi ideoida toimintaa, ja tulla hallituksen jäseneksi, jos haluaa

Ehkäpä, ehkäpä. Minua voi ainakin infota kun on jtn konkreettista!
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2010 12:11
Mikähän on tämän hetkinen tilanne Darkside ry:n kohdalla, kaatuiko yhdistys ennen kuin pääsi edes kunnolla jaloilleen?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.03.2010 14:20
Minuakin yhdistyksen nykyinen tilanne ja tila kiinnostaa. Taitaa olla menneen talven lumia...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.03.2010 15:14
Näin vähän vaikuttaisi, että jäi kesken koko homma.
  • Lähetetty: 04.03.2010 15:26
Ei tätä kokonaan ole haudattu, ainakaan minun osaltani. On ollut paljonkin mietteitä, mitä yhdistyksen puitteissa voisi tehdä, mutta en ole ehtinyt viemään tätä eteenpäin. Olen ajatellut koittaa kutsua asianosaisia sääntömääräiseen kevätkokoukseen, jossa hommia voisi miettiä eteenpäin. Mutta kun kukaan ei ole oikein ollut tässä priimusmoottorina, niin hommat on pitkittyneet. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2010 16:34
Epäilyttää koko homman toimivuus koska Darkside ry ei ole tehnyt juurikaan muuta kuin kerännyt rahaa toimintansa aloittamiseen, jota varmasti kerääntyi riittävästi kyseessä olevaan tapahtumaan. Ei minkäänlaista rekisteröityä yhdistystä saa toimimaan jos sen vetäjiksi ja puuhahenkilöiksi ei saa paria asiaan sitoutunutta ihmistä enempää.

Minä ainakin haluaisin Darkside ry:n toiminnan aloittamiseen rahalahjoituksen tehneenä henkilönä tietää onko yhdistyksen johtokuntaa edes olemassakaan ja jos on niin miksi se ei kokoonnu ja pistä yhdistystä toimimaan?

Villi veikkaukseni on, että yhdistyksessä toimiminen ei kiinnosta juuri ketään aidosti ja sen vuoksi lähes kaikki suunnitellut asiat ovat jääneet vain sanahelinäksi. Toisin sanoen on hirmu kivaa suunnitella ja ajatella kaikkea mukavaa puuhaa joita yhdistyksen nimissä voisi alkaa toteuttaa, mutta kun olisi toiminnan aika ei ketään enää oikeasti kiinnostakaan. Jos olisi kiinnostanut, olisimme varmasti saaneet lukea siitä tältäkin foorumilta.

Itseäni harmittaa kun minulla ei ole aikaa toimia yhdistyksen hyväksi, kuitenkin toivon että Darkside ry nousee jaloilleen ja alkaa toimia edes pienimuotoisesti näin "alkuun".
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 04.03.2010 16:55

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Toisin sanoen on hirmu kivaa suunnitella ja ajatella kaikkea mukavaa puuhaa joita yhdistyksen nimissä voisi alkaa toteuttaa, mutta kun olisi toiminnan aika ei ketään enää oikeasti kiinnostakaan. Jos olisi kiinnostanut, olisimme varmasti saaneet lukea siitä tältäkin foorumilta.

Juu, olen huomannut saman asian. Mieluiten itsekin luopuisin puheenjohtajuudesta, heti kun yhdistyksen saisi pyörimään, koska itselläni on nykyään resurssit muualla . Ja kyllä yhdistyksellä on määrätyt: puheenjohtaja(minä), varapuheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja. Mutta kuten sanoin, jos löytyisi kiinnostunut, ja puuhakas henkilö, olisin valmis luovuttamaan puheenjohtajan pallin hänelle, kevätkokouksessa!

Lainaus: Sanctus Sanctorum

Itseäni harmittaa kun minulla ei ole aikaa toimia yhdistyksen hyväksi, kuitenkin toivon että Darkside ry nousee jaloilleen ja alkaa toimia edes pienimuotoisesti näin "alkuun".

Sitä koitetaan, kun vain olisi vireitä "puuhahenkilöitä".
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2010 17:08
Onhan tässä nyt tullut muutamia uusia innokkaita tyyppeja, jotka haluaisivat yhdistyksen toimintaan mukaan ja sitä edistää (allekirjoittanut muunmuassa), mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että tässä nyt jotkut pistävät suorastaan tahalleen kapuloita rattaisiin eikä asiaa saada etenemään. :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit