Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Darkside ry.

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.03.2010 17:37

Lainaus: TaruinenAave

mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että tässä nyt jotkut pistävät suorastaan tahalleen kapuloita rattaisiin eikä asiaa saada etenemään. :/

En minä ainakaan ole tahallani jarruttanut asioita, vaan voimattomuuteni viedä asioita eteenpäin menee ihan yleisen "vetämättömyyden" piikkiin. Ja siihen että olen nykyään suunnannut energiaa muualle, kuin Gootti.net:iin liittyviin asioihin. Mutta on mukava kuulla että innokasta porukkaa löytyisi. Sen kevätkokouksen voisi katsella ensi kuuhun, vaikka? Ja siellä sitten katsoa nää luottamustoimet uudelleen!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2010 17:39

Lainaus: poison

Sen kevätkokouksen voisi katsella ensi kuuhun, vaikka?

Minulle ainakin käy ja mukaan haluan tulla!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2010 17:44
Yhdistystä oli ideoimassa useampi henkilö, muunmuassa allekirjoittanut, mutta se jostain itselleni käsittämättömästä syystä meni mappi Ö-osastolle noin vuodeksi. Yhdistyksen perustaminen venyi, venyi ja venyi ja asianomaisten mielenkiinto yksinkertaisesti lopahti, kerta siitä ei mitään tullutkaan.

Nyt käsittääkseni yhdistys kuitenkin on, mutta asianomaisilla on intressit muualla sattuneesta syystä.
  • Lähetetty: 04.03.2010 18:01

Lainaus: Chrystalis

Nyt käsittääkseni yhdistys kuitenkin on, mutta asianomaisilla on intressit muualla sattuneesta syystä

Juu, kyllä on, ja paperit löytyy! Onpa kiva nähdä, että teitä innokkaita löytyisi, vaikka paikkaamaan minun osuuteni. Itse luulen vetäytyväni kokonaan jatkosta, mielenkiinnon puutteen takia.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2010 18:14

Yhdistystä oli ideoimassa useampi henkilö, muunmuassa allekirjoittanut, mutta se jostain itselleni käsittämättömästä syystä meni mappi Ö-osastolle noin vuodeksi. Yhdistyksen perustaminen venyi, venyi ja venyi ja asianomaisten mielenkiinto yksinkertaisesti lopahti, kerta siitä ei mitään tullutkaan.

Nyt käsittääkseni yhdistys kuitenkin on, mutta asianomaisilla on intressit muualla sattuneesta syystä.

Jotain tälläistä kuulin loppusyksystä kun kyselin yhdistyksestä. Yritin ottaa selvää "johtoportaaseen kuuluvista" jotta olisin voinut ilmaista halukkuuden toimia yhdistyksen hyväksi. Homma vieläkin kiinnostaa ja mitä nopeammin saadaan asiat rullaamaan niin sitä parempi.
  • Lähetetty: 04.03.2010 18:30

Lainaus: tapsuli

mitä nopeammin saadaan asiat rullaamaan niin sitä parempi.

Pitäisi sopia joku viikonloppu huhtikuussa. Pitäisi vaikka samassa paikassa, jossa idea syntyi, eli Bakersissä. Sitten pitäisi kutsua: Garmyad, Aditu ja Ninni, jotka kuuluvat johtokuntaan!
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 04.03.2010 19:02

Lainaus: Ninni

yritin päästä Suomen goottiyhdistyksen jäseneks, mutta nehän ei ota uusia jäseniä,

Miten tuokin on mahdollista?? Onks se joku suljettu piiri joka pyörii yhteen suuntaan....

Hyvä kun saatte tämän Oman Darkside Ry. Olen kyllä valmis pikku lahjoitukseenkin...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2010 19:13

Lainaus: tapsuli

Jotain tälläistä kuulin loppusyksystä kun kyselin yhdistyksestä. Yritin ottaa selvää "johtoportaaseen kuuluvista" jotta olisin voinut ilmaista halukkuuden toimia yhdistyksen hyväksi. Homma vieläkin kiinnostaa ja mitä nopeammin saadaan asiat rullaamaan niin sitä parempi.

Se mitä kuulee riippuu ihan siitä keneltä kysyy ja mitä. Huumorintapaisella suhtaudun enään, sillä tämäkin idea lähti rullaamaan pari vuotta sitten, eikä resulttia näy vieläkään. ._.
  • Lähetetty: 04.03.2010 19:20

sillä tämäkin idea lähti rullaamaan pari vuotta sitten, eikä resulttia näy vieläkään. ._.

Katotaan nyt, jos se lähtis liitoon uusien ihmisten myötä
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2010 04:06
Täällähän on jengiä jotka väsää sitä goottimusaa. Vuokrataan joku synkkä kellari ja pidetään päivän festarit jollain sponssin rahoilla tms. Villi idea vaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit