Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: "Vihaan..."

• Vastaa
Nyt kaikki kertomaan oikein veri ja kuola suusta roiskuen, mitä vihaa todella!

Ihmisiä, jotka ovat täysin moraalittomia ja tekevät mitä vain saadakseen sen minkä haluaa, vaikka sen toinen omistaisikin. Ja pettämistä.

Ja salmiakkia kanssa

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Aivottomia (maalaisia) kanssaihmisiä. Niitä, jotka tunkevat julkisiin liikennevälineisiin sisälle ennen kuin sieltä pois haluavat ovat päässeet ulos. Niitä, jotka jäävät ruuhkassa keskelle kulkureittiä möllöttämään ja ihmettelemään mitässitteseuraavaksi. Niitä, jotka jumiutuvat liukuportaiden loppupäähän kun eivät osaa päättää minne mennä. Niitä, jotka ruuhkassa eivät väistä vaikka heillä olisi tilaa siihen enemmän kuin minulla.

NIITÄ HALVATUN PELLOSSA KASVANEITA JUNTTEJA!!!!! Gr.

...ja pinaattikeittoa...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Vihaan yksinäisyyttä...

Vihaan ilkeitä suppeamielisiä ihmisiä. Juuri heitä jotka tuomitsevat minut ja mahdollisesti muitakin ihmisiä ulkonäön ja ensivaikutelman perusteella. Niitä jotka äksyilevät ja sanovat rumasti toisesta, tuomitsevat toisen samantien ja kuvittelevat itse olevansa parempia.

Vihaan myös väkivaltaa, koulukiusaajia, juoppovanhempia, kusipääopettajia ym ihmisiä jotka kontributoivat siihen että viattoman ihmisen (joka tuntee itsensä moisen käsittelyn jälkeen vialliseksi) elämä menee helvetiksi.

Yksinkertaisesti vihaan ihmisten pahuutta ja kusipäisyyttä, tai toisinsanoen niitä ihmisiä jotka ovat pahoja ja kusipäisiä.

"People are heartless, greedy and wicked..."

Fatfuck has the forum.

• Vastaa
Vihaan niitä jotka ei osaa tai uskalla ajaa oikein liikenteessä.

(tiedän, olen liikennekiihkoilija... :|)

Mustaakin mustempi Anime- ja Mangayhdistys Hidoi ry:n vakiosäätäjä http://vkoski.net

• Vastaa
nomä inhoon niitä ihmisiä, jotka väittävät tehneensä vaikka mitä!
Esim. serkkuni sanoo olleensa kolmivuotiaana orin selässä, ja ratsasti hyvin O.o Juuh... Ja kaikkee tommost potaskaa puhuu... Se o vaa ärsyttävää.

Tai sit tää liian hienostelu.

Tamashii=sielu

• Vastaa
Suutareita! Yhtä vastenmielisiä p*skiaisia et löydä mistään muusta ammattiryhmästä. Ihan suutareita kaikki.

(ps. Jos jollakulla on vinkata oikeasti hyväkäytöksistä, aivoilla varustettua ja fiksua suutaria miel. helsingin keskustan alueelta, niin vihje vastaanotetaan...)

• Vastaa
Lainaus: Piiskansiima Suutareita!

hah, jäke-miitti...

mitäs vielä... sellaisia laumoja, joissa kirkkaisiin väreihin pukeutuneet ihmiset kikattavat kovaan ja kimeään ääneen miten joku oli "niiiiiiin perseet" viime viikonloppuna. myös pissiksiksi kutsutaan. ei kaikki tuon ihmislajin edustajatkaan ihan vihattavia ole, mutta tuollalailla käyttäytyvät. Ja jos vielä ohi kulkiessa alkaa osoittelu, kikattelu ja supattelu. Vetyperoksidi taisi vielä aivojen lisäksi käytöstavatkin.

• Vastaa
Iiriva: joo... :P

Jos haluaa välttää näitä kikakikakikattavia lähiörinsessoja, kannattaa välttä ii- ja koo-junia. Sieltä niitä löytyy.

• Vastaa
Onneksi kuljen pääasiassa M-R-H- ja Z-junilla!

• Vastaa
Vihaan pissiksiä, olen vihannut jo muutaman vuoden, he ovat yhtä kuin koulukiusaajat, juopot jne.
Lisäksi vihaan kurppaa, (eräs henkilö)
Vihaan valehtelevia ihmisiä, ne kaikista tyhmimmät valeet mitä kukaan voi keksiä. (Tai sitten vain ihmiset pitävät minua todella todella tyhmänä)
Erilaisuutta kavahtavat, vihaavat ihmiset.
Itse asiassa monet "ihmislaadut" ovat vihaamiani, ainakin ne katalimmat.
Vihaan räkäistä, vahingoniloista naurua.
Nykyajan musiikkia, you know.
Täydellisyyden tavoittelijoita.
Matkijoita, kysymyksen kiertelijöitä, lista jatkuu aina vaan. Vihaan aika paljon, joten minuakin vihataan kjehh

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!